Early Stage partnerem strategicznym start-upu The Village
Polski start-up The Village od stycznia rozpoczął współpracę strategiczną z jedną z najbardziej innowacyjnych szkół języka angielskiego dla dzieci i młodzieży w Polsce. Autorski program, stworzony przez Early Stage, dedykowany jest przedszkolakom, które przez artystyczną działalność poznają nowy język.
Pierwsza szkoła językowa Early Stage powstała w 1993 roku i działa w modelu franczyzowym, opierając się na oryginalnej metodzie nauki angielskiego dla najmłodszych. Early Stage jest w niemal 850 lokalizacjach w całej Polsce, przekazując wiedzę przeszło 50 tys. dzieciom. Innowacyjne kształcenie szkoły językowej zostało wyróżnione już w 2005 roku na European Language Label. - Z roku na rok w naszych szkołach w całej Polsce uczy się coraz więcej dzieci. Rozpoczynając współpracę ze start-upem The Village jesteśmy przekonani, że wdrażając nasze innowacyjne systemy nauki języka poprzez zabawę artystyczną, dzieci z Wiosek będą na wielu płaszczyznach rozwijały swoje umiejętności komunikacyjne’ - mówi Tonia Bochińska z Early Stage.
Autorski program Early Stage dla The Village oparty jest na ćwiczeniach językowych przez taniec, teatr, muzykę, poezję rymowaną i projekty plastyczne. Takie metody nauki pomagają najmłodszym w łatwy sposób przyswajać nowe słowa i wyrażenia, a przy tym rozwijać wyobraźnię. Program dostosowany jest do potrzeb i poziomu zaawansowania językowego przedszkolaków w wieku od 3 do 6 lat. - Jako pedagożka dostrzegam, że dzieci przyswajają języki obce i radzą sobie z opanowaniem systemu fonologicznego, czyli dźwięków, zdecydowanie lepiej niż dorośli. Chcemy, żeby autorski i innowacyjny program nauki w The Village rozwijał kreatywność, a przy tym uczył i kształtował świadomość społeczną oraz kulturową - podkreśla założycielka i prezeska The Village, Aleksandra Kozera.
The Village to polski start-up ed-techowy, który umożliwia otworzenie własnego żłobka lub przedszkola oraz oferuje wsparcie rodzicom, którzy poszukują sprawdzonego miejsca opieki dla swoich dzieci. Wioski w lipcu 2021 roku pozyskały fundusze w rundzie pre-seedowej w wysokości 2,7 mln złotych, a rok później 3,4 mln euro w rundzie seedowej. Finansowanie od zagranicznych inwestorów pozwala The Village wdrażać nowe rozwiązania edukacyjne, które będą budować kompetencje liderów przyszłości. W ostatnim czasie start-up The Village stworzył autorski program art-edukacji wraz ze znaną aktorką Romą Gąsiorowską. - Tworzenie warsztatów z Romą Gąsiorowską i zajęć językowych z Early Stage to kolejny krok ku efektywnemu rozwojowi najmłodszych. W The Village dzieci przez zabawę mogą rozwiająć swoje pasje i umiejętności, które w późniejszym czasie będą czynnikiem decydującym o ich ścieżce kariery - dodała Aleksandra Kozera.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.