Emocje zaklęte w betonie. Webinar z udziałem ekspertów Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Już 22 września odbędzie się inspirujące, pełne emocji spotkanie online z ekspertami Ceramiki Paradyż, którzy podzielą się swoją wiedzą o najnowszych trendach wnętrzarskich w kontekście powstania setu Home of Concrete, a także zwrócą uwagę na najistotniejsze kwestie dotyczące produktów wykorzystywanych w pracy przez architektów i projektantów wnętrz.
Profesjonaliści dla profesjonalistów
Jakie elementy wpływają na całokształt strategii produktowej? Jak zderzyć ze sobą twarde dane wynikające z analizy potrzeb rynkowych z aktualnymi trendami w projektowaniu wnętrz? Czego potrzeba, by zainspirować się pięknem? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą cenieni przez branżę eksperci Ceramiki Paradyż: Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. Designu i strategii marketingowej, Aldona Chudzicka, dyrektor Działu Rozwoju Produktu i Anna Koszowska–Król, zastępca dyrektora ds. Zarządzania Kategoriami Produktów. Webinar „Emocje zaklęte w betonie”, który rozpocznie się 22 września o godzinie 11.00, to niepowtarzalna okazja, by wspólnie posłuchać, a następnie przedyskutować w gronie profesjonalistów najważniejsze zagadnienia związane z produktem, jak i jego wykorzystaniem w aranżacji wnętrz.
Home of Concrete – nowe oblicze betonu
Tytuł webinaru – „Emocje zaklęte w betonie” jest nieprzypadkowy. Od wielu sezonów beton cieszy się ogromnym zainteresowaniem profesjonalistów. Dzięki Ceramice Paradyż możemy odkryć jego zupełnie nową odsłonę. Najnowszy set kolekcji polskiego producenta Home of Concrete to sześć wyjątkowych kolekcji: Moondust, Sunnydust, Silkdust, Granddust, Industrialdust i Desertdust. Płytki zostały stworzone w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Ich nowoczesne cementowe wzornictwo
i kolory w autentyczny sposób wpisują się w światowe trendy dając efekt, który zachwyci niejednego wielbiciela industrialnych przestrzeni.
Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na stronie: https://event.webinarjam.com/register/1/40r23bx

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.