Komunikaty PR

Food and Design startuje ze szkoleniami dla branży spożywczej i HoReCa

2023-10-11  |  16:00
Biuro prasowe

Twórcy projektu Food and Design, promującego kreatywne podejście do sektora żywności, poszerzają zakres działań o ofertę szkoleń oraz warsztatów. Prowadzącymi będą cenieni eksperci, wśród nich: specjaliści prawa żywnościowego, e-commerce, zarządzania sektorem HoReCa czy fotografii kulinarnej. Pierwsze szkolenia startują już w listopadzie. Sprawdź, jak się zapisać!

Projekt Food and Design, prowadzony pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni, zrzesza wybitnych praktyków oraz entuzjastów sektora żywności. Od listopada osoby związane z branżą food będą mogły uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach i warsztatach. Tematyka kursów związana jest z różnymi obszarami dot. branży spożywczej oraz HoReCa i kierowana jest do osób zawodowo związanych z żywnością.

Oferta szkoleń Food and Design

Twórcy projektu Food and Design proponują na początek 6 szkoleń tematycznych. Podkreślają jednak, że zależy im na dalszym rozwoju oferty, dlatego w kolejnych miesiącach można spodziewać się nowych ofert. Większość spotkań odbywać się będzie w formule stacjonarnej. Obecna oferta szkoleniowa obejmuje:

  1. Jak podnieść sprzedaż i kontrolować koszty w biznesie gastronomicznym? Prowadzący – Marcin Dyrda, założyciel firmy doradczo-konsultingowej GastroWiedza (7 listopada).

  2. Jak rozwinąć e-commerce w branży food? E-commerce dla marki, nie dla produktów. Prowadzący – Mateusz Tryjanowski, Head of Marketing & E-commerce (9 listopada).

  3. Właściwości prozdrowotne żywności na etykiecie i w reklamie – jak je deklarować zgodnie z prawem? Prowadząca – Agnieszka Szymecka-Wesołowska, prawniczka specjalizująca się w prawie żywnościowym; prowadzi butikową kancelarię Food Law (16 listopada).

  4. Jak skutecznie budować strategię marki i komunikacji? Prowadząca – Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni (28 listopada).

  5. Jak zaprojektować lokal gastronomiczny, aby przyciągnął tłumy? Od pomysłu, po moodboard i pracę z podwykonawcami. Prowadzący – Katarzyna Werstrych-Pavy, Anna Śliwka oraz Michał Miszkurka z 370Studio (5 grudnia).

  6. Podstawy stylizacji żywności – wprowadzenie do food stylingu cz. 1. Prowadząca – Joanka Sikora, food stylistka z niemal 20-letnim doświadczeniem (7 grudnia).

Jak podkreślają organizatorzy, celem szkoleń jest wsparcie polskich przedsiębiorców, freelancerów, osób związanych z rynkiem food oraz studentów w efektywniejszym rozwoju zawodowym i biznesowym.

Współpracując od lat z przedstawicielami sektora food, HoReCa oraz FMCG, miałam okazję poznać od podszewki problemy oraz wyzwania, z którymi mierzą się osoby zawodowo związane z tymi dziedzinami. Jednym z nich jest brak możliwości kreatywnego rozwoju w swoim zawodzie, który nie tylko uwzględnia wiedzę specjalistyczną czy teoretyczną, ale również najnowsze trendy, innowacje czy insighty ze świata. Postanowiliśmy zaprosić do współpracy wybitnych ekspertów i stworzyć z nimi cykl szkoleń, które będą łączyć wiedzę merytoryczną z kreatywnym podejściem – mówi Magdalena Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.

Jak wziąć udział w szkoleniu?

Zapisy na szkolenia Food and Design ruszyły na platformie www.foodanddesign.pl. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza i uiszczenie opłaty. Pierwsze szkolenia odbędą się już na początku listopada.

Co poza szkoleniami oferuje Food and Design?

Projekt, choć działa dziś na szeroką skalę, powstał niespełna rok temu. Poza pakietem szkoleń, Food and Design oferuje wiele innych możliwości rozwoju. Główną osią działalności projektu jest platforma, na której eksperci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ponadto w ramach projektu wydawane są darmowe publikacje w formie e-booków, wzbogacone wynikami badań konsumenckich. Ważnym elementem są także cykliczne spotkania branżowe poświęcone różnym zagadnieniom z sektora food, które gromadzą specjalistów i miłośników tematyki jedzenia. W najbliższym czasie twórcy projektu mają w planach wystartowanie z kolejną odsłoną Food and Design – kanałem YouTube. Szczegóły dot. serii wideo zostaną ogłoszone wkrótce.

Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl. 
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać! Biuro prasowe
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które
Edukacja UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.