Food and Design startuje ze szkoleniami dla branży spożywczej i HoReCa

Twórcy projektu Food and Design, promującego kreatywne podejście do sektora żywności, poszerzają zakres działań o ofertę szkoleń oraz warsztatów. Prowadzącymi będą cenieni eksperci, wśród nich: specjaliści prawa żywnościowego, e-commerce, zarządzania sektorem HoReCa czy fotografii kulinarnej. Pierwsze szkolenia startują już w listopadzie. Sprawdź, jak się zapisać!
Projekt Food and Design, prowadzony pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni, zrzesza wybitnych praktyków oraz entuzjastów sektora żywności. Od listopada osoby związane z branżą food będą mogły uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach i warsztatach. Tematyka kursów związana jest z różnymi obszarami dot. branży spożywczej oraz HoReCa i kierowana jest do osób zawodowo związanych z żywnością.
Oferta szkoleń Food and Design
Twórcy projektu Food and Design proponują na początek 6 szkoleń tematycznych. Podkreślają jednak, że zależy im na dalszym rozwoju oferty, dlatego w kolejnych miesiącach można spodziewać się nowych ofert. Większość spotkań odbywać się będzie w formule stacjonarnej. Obecna oferta szkoleniowa obejmuje:
-
Jak podnieść sprzedaż i kontrolować koszty w biznesie gastronomicznym? Prowadzący – Marcin Dyrda, założyciel firmy doradczo-konsultingowej GastroWiedza (7 listopada).
-
Jak rozwinąć e-commerce w branży food? E-commerce dla marki, nie dla produktów. Prowadzący – Mateusz Tryjanowski, Head of Marketing & E-commerce (9 listopada).
-
Właściwości prozdrowotne żywności na etykiecie i w reklamie – jak je deklarować zgodnie z prawem? Prowadząca – Agnieszka Szymecka-Wesołowska, prawniczka specjalizująca się w prawie żywnościowym; prowadzi butikową kancelarię Food Law (16 listopada).
-
Jak skutecznie budować strategię marki i komunikacji? Prowadząca – Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni (28 listopada).
-
Jak zaprojektować lokal gastronomiczny, aby przyciągnął tłumy? Od pomysłu, po moodboard i pracę z podwykonawcami. Prowadzący – Katarzyna Werstrych-Pavy, Anna Śliwka oraz Michał Miszkurka z 370Studio (5 grudnia).
-
Podstawy stylizacji żywności – wprowadzenie do food stylingu cz. 1. Prowadząca – Joanka Sikora, food stylistka z niemal 20-letnim doświadczeniem (7 grudnia).
Jak podkreślają organizatorzy, celem szkoleń jest wsparcie polskich przedsiębiorców, freelancerów, osób związanych z rynkiem food oraz studentów w efektywniejszym rozwoju zawodowym i biznesowym.
Współpracując od lat z przedstawicielami sektora food, HoReCa oraz FMCG, miałam okazję poznać od podszewki problemy oraz wyzwania, z którymi mierzą się osoby zawodowo związane z tymi dziedzinami. Jednym z nich jest brak możliwości kreatywnego rozwoju w swoim zawodzie, który nie tylko uwzględnia wiedzę specjalistyczną czy teoretyczną, ale również najnowsze trendy, innowacje czy insighty ze świata. Postanowiliśmy zaprosić do współpracy wybitnych ekspertów i stworzyć z nimi cykl szkoleń, które będą łączyć wiedzę merytoryczną z kreatywnym podejściem – mówi Magdalena Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.
Jak wziąć udział w szkoleniu?
Zapisy na szkolenia Food and Design ruszyły na platformie www.foodanddesign.pl. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza i uiszczenie opłaty. Pierwsze szkolenia odbędą się już na początku listopada.
Co poza szkoleniami oferuje Food and Design?
Projekt, choć działa dziś na szeroką skalę, powstał niespełna rok temu. Poza pakietem szkoleń, Food and Design oferuje wiele innych możliwości rozwoju. Główną osią działalności projektu jest platforma, na której eksperci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ponadto w ramach projektu wydawane są darmowe publikacje w formie e-booków, wzbogacone wynikami badań konsumenckich. Ważnym elementem są także cykliczne spotkania branżowe poświęcone różnym zagadnieniom z sektora food, które gromadzą specjalistów i miłośników tematyki jedzenia. W najbliższym czasie twórcy projektu mają w planach wystartowanie z kolejną odsłoną Food and Design – kanałem YouTube. Szczegóły dot. serii wideo zostaną ogłoszone wkrótce.
Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.