GROHE partnerem EuroSkills 2023
W dniach od 5 do 9 września na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk, w halach kongresowo-wystawienniczych Amber Expo i na terenach do nich przyległych odbywa się EuroSkills Gdańsk 2023 – międzynarodowe zawody umiejętności branżowych. Marka GROHE jest głównym partnerem wydarzenia w kategorii „Instalacje grzewcze i sanitarne”.
Międzynarodowe wydarzenie dla profesjonalistów
EuroSkills to największe w Europie wydarzenie, które promuje kształcenie zawodowe i doskonalenie umiejętności przez młodych profesjonalistów. Po raz pierwszy odbędzie się ono w Polsce. Gdańsk ugości ponad 600 zawodników z 32 krajów, którzy uczestniczyć będą w 43 różnych konkurencjach. Floryści, kucharze, mechanicy samochodowi, spawacze, informatycy czy instalatorzy staną do rywalizacji o medale w specjalnie przygotowanych zadaniach.
Wszystko w imię podnoszenia kompetencji zawodowych, wymiany dobrych praktyk oraz budowania partnerstw edukacyjno-biznesowych. Szacuje się, że EuroSkills 2023 zgromadzi ponad 100 tys. widzów z Polski i z zagranicy. Będzie to też kolejna szansa dla naszych krajowych reprezentantów, którzy z poprzedniej edycji przywieźli trzy medale. EuroSkills to jednak nie tylko konkurs. Inicjatywie będą towarzyszyć rozmaite wydarzenia, takie jak pokazy, wystawy, konferencje i seminaria branżowe, a także strefy „Try a skill” czy targi szkół. Całość rozpocznie się 5 września widowiskową ceremonią otwarcia na stadionie, podczas której odbędzie się parada drużyn narodowych. Z kolei 9 września będzie miała miejsce ceremonia wręczania medali.
Marka GROHE wspiera młodych profesjonalistów
Firma GROHE już dwukrotnie wspierała SkillsPoland – największy konkurs branżowy w kraju, kierowany do uczniów szkół branżowych, studentów kierunków technicznych oraz do osób rozpoczynających swoją karierę zawodową. Wydarzenie pełni funkcję eliminacji do konkursów EuroSkills i WorldSkills, którego GROHE jest partnerem od 2022 roku. W taki sposób firma GROHE w pełni dołączyła do uznanych marek, które pomagają rozwinąć skrzydła młodym ludziom zainteresowanym budowaniem swoich umiejętności zawodowych.
Branża sanitarna zmaga się z coraz większym zapotrzebowaniem na wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, dlatego wspieranie takich inicjatyw, jak konkursy EuroSkills i WorldSkills, ma kluczowe znaczenie dla rozwoju całej specjalizacji. Marka GROHE angażując się jako partner w kategorii "Instalacje grzewcze i sanitarne", aktywnie wspiera edukację i rozwój zawodowy młodych adeptów sztuki instalatorskiej. Dbałość o rozwijanie umiejętności zawodowych wśród młodzieży przekłada się na podnoszenie jakości usług w przyszłości.
Marka GROHE realizuje cel, jakim jest wsparcie młodych instalatorów także w ramach programu GIVE (skrót od GROHE Installer Vocational Training & Education) oraz poprzez rozwiązania z portfolio GROHE Professional. Współpracując z ponad 70. instytucjami w całym regionie EMENA, firma tworzy nowoczesne sale szkoleniowe oraz przygotowuje materiały edukacyjne dostosowane do współczesnych standardów. Dodatkowo, organizuje liczne szkolenia, skupiające się na rozwijaniu umiejętności praktycznych i teoretycznych w dziedzinie instalacji grzewczych i sanitarnych. Po ukończeniu tych programów, uczestnicy nie tylko zdobywają cenne umiejętności, ale również otrzymują wsparcie w procesie znalezienia pracy lub mają możliwość uczestniczenia w programach praktyk realizowanych u jednego z partnerów GROHE. Działając w tej roli, zapewnia młodym adeptom możliwość praktycznego stosowania zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach zawodowych. Program GIVE realizowany jest już w 32 szkołach i uczelniach technicznych w Polsce. Firma otworzyła w naszym kraju 13., w pełni wyposażonych sal szkoleniowych.
Więcej informacji o programie GIVE dostępnych jest na platformie GROHE X.
-------------------------------------------------------------------------------
O GROHE
GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój.
Marka oferuje rozwiązania produktowe poprawiające jakość życia, a także usługi w ramach dedykowanych portfolio: GROHE QuickFix, GROHE Professional oraz subbrandu premium GROHE SPA. Odpowiadają one na konkretne potrzeby partnerów biznesowych GROHE oraz oczekiwania ich zróżnicowanych grup docelowych.
Woda leży u źródła wszystkich działań marki, dlatego jest ona zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2*, poprzez eliminację niepotrzebnego plastiku w opakowaniach produktów, aż po technologie oszczędzania wody i energii, takie jak GROHE Everstream - prysznic z recyklingiem wody.
Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.
* włączając projekty kompensujące emisję CO2; więcej o tym na grohe-x.com/sustainability
Informacje o LIXIL
LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które ułatwiają radzenie sobie
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające domy w lepsze, nowoczesne przestrzenie. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 55 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.