Komunikaty PR

GROHE sponsorem premium EuroSkills Gdańsk 2023

2023-09-19  |  12:00
Biuro prasowe
  • 600 utalentowanych młodych profesjonalistów z 32 europejskich państw wzięło udział w rywalizacji i sprawdziło swoje umiejętności w 43 różnych konkurencjach podczas konkursu EuroSkills Gdańsk 2023
  • Marka GROHE była głównym partnerem konkurencji „Instalacje Sanitarne i Grzewcze”, w której o tytuł najlepszego lub najlepszej walczyło 15 zawodników z całej Europy
  • Współpraca z WorldSkills Europe jest doskonałym dopełnieniem programu GIVE (skrót od: GROHE Installer Vocational Training and Education), inicjatywy będącej odpowiedzią marki GROHE na coraz większe zapotrzebowanie na wykwalifikowanych profesjonalistów z branży sanitarnej

 

W dniach od 5 do 9 września hale kongresowo-wystawiennicze AmberExpo oraz tereny im przyległe, a także stadion Polsat Plus Arena w Gdańsku, wypełniły się młodymi talentami, wiwatującym tłumem ich kibiców oraz pełnym wachlarzem emocji. W tym czasie odbywały się tutaj międzynarodowe zawody EuroSkills 2023 – największe wydarzenie w Europie promujące kształcenie zawodowe i doskonalenie umiejętności przez młodych specjalistów. Marka GROHE jako sponsor premium oraz główny partner konkurencji “Instalacje sanitarne i grzewcze”, wsparła zawody, przede wszystkim przekazując swoje produkty. Po trzech dniach intensywnej rywalizacji zwycięzców ogłoszono 9 września w trakcie oficjalnej ceremonii zamknięcia, która odbyła się na stadionie Polsat Plus Arena w Gdańsku.

Pierwsze miejsce oraz złoty medal otrzymał Marton Offner z Węgier, pokonując tym samym 14. utalentowanych rówieśników i stając się jednocześnie Mistrzem Europy w konkurencji „Instalacje sanitarne i grzewcze”. Zdobywcą srebrnego medalu został reprezentant Francji Aymeric Jaegy, zaś trzecie miejsce zajął Ruben Duggan z Wielkiej Brytanii. W konkursie EuroSkills 2023 nagrodzono również pozostałych zawodników, którzy finalnie uzyskali co najmniej 700 punktów. Medale doskonałości otrzymali: Julia Kirchner z Austrii, Sam Strijbis z Holandii, Mikko Motin z Finlandii, Pert Valach z Czech oraz Mateusz Wyskok z Polski. Polak może pochwalić się zajęciem 6. miejsca w rywalizacji. 

"Jako liderzy w branży sanitarnej robimy co w naszej mocy, aby zachęcić młodych ludzi do zdobywania wykształcenia zawodowego, które umożliwia zostanie wykwalifikowanym instalatorem w przyszłości. Naszym celem jest nie tylko wyposażenie uczniów w potrzebne umiejętności, ale także sprawienie, że zawód ten zyska coraz większe uznanie. Dlatego nasza współpraca z konkursami EuroSkills i WorldSkills jest tak cenna. Mamy ten sam cel: podnieść świadomość społeczeństwa na temat szkolenia zawodowego o profilu instalacji sanitarnych oraz wyłowić wybitne talenty spośród młodych, wykwalifikowanych profesjonalistów.” - powiedział Timo Kurz, Leader GIVE Program and WorldSkills, LIXIL EMENA.  

Wsparcie nowego pokolenia instalatorów
Branża sanitarna zmaga się z coraz większym zapotrzebowaniem na wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów. Liczba młodych ludzi wybierających zawód instalatora zmniejsza się, dlatego wspierani takich inicjatyw jak konkursy EuroSkills i WorldSkills ma kluczowe znaczenie dla tej specjalizacji oraz jest ważnym elementem strategii marki GROHE dotyczącej szukania rozwiązania problemu, z którym zmaga się branża. Marka GROHE realizuje cel, jakim jest wsparcie młodych instalatorów także w ramach programu GIVE (skrót od GROHE Installer Vocational Training & Education) oraz poprzez rozwiązania z portfolio GROHE Professional. Współpracując z ponad 70. instytucjami w całym regionie EMENA, firma tworzy nowoczesne sale szkoleniowe oraz przygotowuje materiały edukacyjne dostosowane do współczesnych standardów. Dodatkowo, organizuje liczne szkolenia, skupiające się na rozwijaniu umiejętności praktycznych i teoretycznych w dziedzinie instalacji grzewczych i sanitarnych. Program GIVE realizowany jest już w 32. szkołach i uczelniach technicznych w Polsce. Firma otworzyła w naszym kraju 13., w pełni wyposażonych sal szkoleniowych. 

Wyjątkowa ceremonia GROHE na zakończenie rywalizacji EuroSkills 2023
Dodatkową atrakcją podczas konkursu EuroSkills 2023 była ceremonia wręczenia nagród marki GROHE. Po zakończeniu rywalizacji przedstawiciele firmy GROHE zebrali wszystkich zawodników oraz ekspertów, aby wspólnie uczcić ich osiągnięcia w konkurencji „Instalacje sanitarne i grzewcze” oraz osobiście wręczyć im unikatowe, złote słuchawki prysznicowe GROHE, złożone ręcznie specjalnie na tę okazję. Było to nie tylko doskonałe zakończenie ekscytujących dni w Polsce, ale także przedsmak tego, co wydarzy się na WorldSkills 2024 w Lyonie, gdzie marka GROHE będzie globalnym partnerem organizacji WorldSkills. 

 

--------------------------------------------------------------------------

O GROHE 

GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój. Marka oferuje rozwiązania produktowe poprawiające jakość życia, a także usługi w ramach dedykowanych portfolio: GROHE QuickFix, GROHE Professional oraz subbrandu premium GROHE SPA. Odpowiadają one na konkretne potrzeby partnerów biznesowych GROHE oraz oczekiwania ich zróżnicowanych grup docelowych.

Woda leży u źródła wszystkich działań marki, dlatego jest ona zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2*, poprzez eliminację niepotrzebnego plastiku w opakowaniach produktów, aż po technologie oszczędzania wody i energii, takie jak GROHE Everstream - prysznic z recyklingiem wody.

Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.

* włączając projekty kompensujące emisję CO2; więcej o tym na grohe-x.com/sustainability

Informacje o LIXIL  

LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które ułatwiają radzenie sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające domy w lepsze, nowoczesne przestrzenie. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 55 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy

PPG (NYSE: PPG) poinformowała, że wyłoniono zwycięskie zespoły 2. edycji konkursu Universiada. Pierwsze miejsce i 5000 zł przyznano drużynie ze SP nr 8 w Oławie, drugie miejsce i 2500 zł
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.