home.pl współpracuje z Zachodniopomorską Szkołą Biznesu w Szczecinie
home.pl ogłosiło właśnie rozpoczęcie współpracy z Zachodniopomorską Szkołą Biznesu w Szczecinie – Akademią Nauk Stosowanych. Po Uniwersytecie Szczecińskim i Technikum Łączności, jest to kolejne ważne przedsięwzięcie firmy na rzecz wsparcia młodych, ambitnych ludzi. Dzięki podpisanemu porozumieniu studenci będą mogli odbyć praktyki, staże i wizyty studyjne w tej nowoczesnej i szybko rozwijającej się polskiej firmie. Co więcej, po udanym wdrożeniu pierwszych programów partnerskich home.pl zapowiada podpisanie nowych umów z uczelniami już nie tylko w Szczecinie, lecz także w całym kraju.
Od 27 kwietnia firma home.pl wraz z Zachodniopomorską Szkolą Biznesu połączyły swoje siły w zakresie kształcenia przyszłych kadr branży IT, a także obejmą patronat nad wydarzeniami popularyzującymi technologie informacyjne wśród młodego pokolenia. Eksperci z obu instytucji wspólnie będą prowadzić zajęcia edukacyjne, szkolenia, badania naukowe oraz tematyczne konferencje naukowe. Ponadto, home.pl umożliwi odbycie praktyk, stażów i wizyt studyjnych dla przyszłych inżynierów systemów informatycznych i rozwiązań chmurowych.
Pozycja lidera rynku wymaga nie tylko śledzenia trendów, ale przede wszystkim wyznaczania kierunków, wychodzenia poza utarte schematy i otwartości na to, co nowe – tam szukamy modeli biznesowych jutra. Młode pokolenie często lepiej niż my rozumie i „czuje” kierunek zmian – więcej, jako najbardziej intensywnie używające nowych technologii ma największy wpływ na ich rozwój. Rozumiejąc to, w home.pl systematycznie rozszerzamy program współpracy z uczelniami wyższymi i szkołami. Wspólne projekty i praktyki ze studentami i uczniami pozwalają nam lepiej zrozumieć ich sposób myślenia, potrzeby i motywacje. Dzięki wspólnej pracy znacznie lepiej możemy prognozować przyszłe potrzeby naszych klientów, a tym samym kształtować naszą ofertę jutra – mówi Maciej Kornacki, Prezes Zarządu home.pl.
Bardzo cieszymy się z poszerzenia grona naszych partnerów o Zachodniopomorską Szkołę Biznesu. Częścią naszej misji, jako firmy technologicznej, jest aktywnie wspieranie młodych wielbicieli technologii informacyjnych na ich drodze do rozpoczęcia pracy w najlepszych firmach IT. Jesteśmy dumni, że dzięki współpracy z ZSB będziemy mogli współuczestniczyć w kształceniu najlepszych profesjonalistów na rynku. Mocno wierzymy w efektywność wspólnych projektów bazujących na wymianie wiedzy pomiędzy kadrą naukową, studentami i specjalistami home.pl oraz wspólnych inicjatywach badawczych, m.in. w zakresie rozwiązań chmurowych i sztucznej inteligencji – dodaje Kornacki.
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu od 30 lat kształci profesjonalne kadry w dziedzinie biznesu, zarządzania oraz technologii informacyjnych. Uczelnia przekazuje swoim studentom gruntowną wiedzę, a także praktyczne umiejętności, które będą mogli wykorzystać w pracy zawodowej. W trakcie studiów studenci nabywają również kompetencje niezbędne na rynku pracy, które idealnie łączą się z ich umiejętnościami, doświadczeniem i wiedzą.
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu od lat bacznie przygląda się rozwojowi rynku oraz wsłuchuje się w potrzeby biznesu. Widzimy jakie kompetencje są dzisiaj potrzebne i staramy się przygotować studentów do bycia specjalistami w swoich dziedzinach. Współpraca z home.pl, którą podjęliśmy, to idealny przykład szkolenia studentów w maksymalnie praktyczny sposób. Firma sama wskazuje, co jest jej potrzebne i dzieli się swoją wiedzą przy kształceniu przyszłych specjalistów z dziedziny IT.
Podczas spotkania inauguracyjnego pomiędzy home.pl i placówkami ZSPB podkreślano, że dobre miejsce pracy to nie tylko Poznań, Wrocław czy Warszawa. Dzięki takim współpracom chcemy uświadamiać studentów, że w Szczecinie są firmy, które mogą zapewnić im dobrą pracę i rozwój zawodowy - mówi Justyna Osuch-Mallet, Rektor ZPSB.
Lokalny akcent - home.pl to przecież szczecińska firma - dodaje tej współpracy także wymiar symboliczny. Pokazuje, że w Szczecinie można tworzyć biznes i skutecznie go rozwijać. Studenci poza twardymi umiejętnościami mogą skorzystać z doświadczenia firmy i być może kiedyś przejdą podobną drogę - od lokalnego przedsiębiorstwa do wielkiego ogólnopolskiego gracza - dodaje Rektor.
Już od dwóch lat home.pl współpracuje również z Technikum Łączności i Multimediów Cyfrowych w Szczecinie, a od stycznia tego roku firma jest partnerem Uniwersytetu Szczecińskiego. Wspólne działania obejmują projekty badawcze i edukacyjne, m.in. wykłady, seminaria i zajęcia fakultatywne, a także praktyki zawodowe oraz programy stażowe. Po udanej współpracy z instytucjami szkolnictwa średniego i wyższego home.pl planuje połączyć siły z kolejnymi placówkami w całym kraju.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.