Komunikaty PR

home.pl współpracuje z Zachodniopomorską Szkołą Biznesu w Szczecinie

2023-05-24  |  18:00
Biuro prasowe

home.pl ogłosiło właśnie rozpoczęcie współpracy z Zachodniopomorską Szkołą Biznesu w Szczecinie – Akademią Nauk Stosowanych. Po Uniwersytecie Szczecińskim i Technikum Łączności, jest to kolejne ważne przedsięwzięcie firmy na rzecz wsparcia młodych, ambitnych ludzi. Dzięki podpisanemu porozumieniu studenci będą mogli odbyć praktyki, staże i wizyty studyjne w tej nowoczesnej i szybko rozwijającej się polskiej firmie. Co więcej, po udanym wdrożeniu pierwszych programów partnerskich home.pl zapowiada podpisanie nowych umów z uczelniami już nie tylko w Szczecinie, lecz także w całym kraju. 

Od 27 kwietnia firma home.pl wraz z Zachodniopomorską Szkolą Biznesu połączyły swoje siły w zakresie kształcenia przyszłych kadr branży IT, a także obejmą patronat nad wydarzeniami popularyzującymi technologie informacyjne wśród młodego pokolenia. Eksperci z obu instytucji wspólnie będą prowadzić zajęcia edukacyjne, szkolenia, badania naukowe oraz tematyczne konferencje naukowe. Ponadto, home.pl umożliwi odbycie praktyk, stażów i wizyt studyjnych dla przyszłych inżynierów systemów informatycznych i rozwiązań chmurowych. 

Pozycja lidera rynku wymaga nie tylko śledzenia trendów, ale przede wszystkim wyznaczania kierunków, wychodzenia poza utarte schematy i otwartości na to, co nowe – tam szukamy modeli biznesowych jutra. Młode pokolenie często lepiej niż my rozumie i „czuje” kierunek zmian – więcej, jako najbardziej intensywnie używające nowych technologii ma największy wpływ na ich rozwój. Rozumiejąc to, w home.pl systematycznie rozszerzamy program współpracy z uczelniami wyższymi i szkołami. Wspólne projekty i praktyki ze studentami i uczniami pozwalają nam lepiej zrozumieć ich sposób myślenia, potrzeby i motywacje. Dzięki wspólnej pracy znacznie lepiej możemy prognozować przyszłe potrzeby naszych klientów, a tym samym kształtować naszą ofertę jutra mówi Maciej Kornacki, Prezes Zarządu home.pl. 

Bardzo cieszymy się z poszerzenia grona naszych partnerów o Zachodniopomorską Szkołę Biznesu. Częścią naszej misji, jako firmy technologicznej, jest aktywnie wspieranie młodych wielbicieli technologii informacyjnych na ich drodze do rozpoczęcia pracy w najlepszych firmach IT. Jesteśmy dumni, że dzięki współpracy z ZSB będziemy mogli współuczestniczyć w kształceniu najlepszych profesjonalistów na rynku. Mocno wierzymy w efektywność wspólnych projektów bazujących na wymianie wiedzy pomiędzy kadrą naukową, studentami i specjalistami home.pl oraz wspólnych inicjatywach badawczych, m.in. w zakresie rozwiązań chmurowych i sztucznej inteligencji dodaje Kornacki. 

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu od 30 lat kształci profesjonalne kadry w dziedzinie biznesu, zarządzania oraz technologii informacyjnych. Uczelnia przekazuje swoim studentom gruntowną wiedzę, a także praktyczne umiejętności, które będą mogli wykorzystać w pracy zawodowej. W trakcie studiów studenci nabywają również kompetencje niezbędne na rynku pracy, które idealnie łączą się z ich umiejętnościami, doświadczeniem i wiedzą. 

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu od lat bacznie przygląda się rozwojowi rynku oraz wsłuchuje się w potrzeby biznesu. Widzimy jakie kompetencje są dzisiaj potrzebne i staramy się przygotować studentów do bycia specjalistami w swoich dziedzinach. Współpraca z home.pl, którą podjęliśmy, to idealny przykład szkolenia studentów w maksymalnie praktyczny sposób. Firma sama wskazuje, co jest jej potrzebne i dzieli się swoją wiedzą przy kształceniu przyszłych specjalistów z dziedziny IT.

Podczas spotkania inauguracyjnego  pomiędzy home.pl i placówkami ZSPB podkreślano, że dobre miejsce pracy to nie tylko Poznań, Wrocław czy Warszawa. Dzięki takim współpracom chcemy uświadamiać studentów, że w Szczecinie są firmy, które mogą zapewnić im dobrą pracę i rozwój zawodowy - mówi Justyna Osuch-Mallet, Rektor ZPSB.

Lokalny akcent - home.pl to przecież szczecińska firma - dodaje tej współpracy także wymiar symboliczny. Pokazuje, że w Szczecinie można tworzyć biznes i skutecznie go rozwijać. Studenci poza twardymi umiejętnościami mogą skorzystać z doświadczenia firmy i być może kiedyś przejdą podobną drogę - od lokalnego przedsiębiorstwa do wielkiego ogólnopolskiego gracza - dodaje Rektor.

Już od dwóch lat home.pl współpracuje również z Technikum Łączności i Multimediów Cyfrowych w Szczecinie, a od stycznia tego roku firma jest partnerem Uniwersytetu Szczecińskiego. Wspólne działania obejmują projekty badawcze i edukacyjne, m.in. wykłady, seminaria i zajęcia fakultatywne, a także praktyki zawodowe oraz programy stażowe. Po udanej współpracy z instytucjami szkolnictwa średniego i wyższego home.pl planuje połączyć siły z kolejnymi placówkami w całym kraju. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy

PPG (NYSE: PPG) poinformowała, że wyłoniono zwycięskie zespoły 2. edycji konkursu Universiada. Pierwsze miejsce i 5000 zł przyznano drużynie ze SP nr 8 w Oławie, drugie miejsce i 2500 zł
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.