“Jak skutecznie organizować eventy online i hybrydowe?”. Poradnik od Gridaly
Startup Gridaly wydał poradnik, który stanowi kompendium wiedzy dla tych, którzy chcieliby organizować eventy, ale nie wiedzą, jak to zrobić. Ebook “Jak skutecznie organizować eventy online i hybrydowe?” może być też inspiracją dla profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się organizacją wydarzeń.
E-book powstał wspólnymi siłami interdyscyplinarnego zespołu Gridaly. Na łamach publikacji swoją wiedzą zdobytą na przestrzeni kilkuset wydarzeń online i hybrydowych dzielą się współzałożyciele startupu, Michał Ratajczak i Bartosz Szuryga, ale znajdziemy tam też komentarze od innych ekspertów, na co dzień zajmujących się marketingiem, sprzedażą oraz utrzymaniem relacji z klientami.
E-book “Jak skutecznie organizować eventy online i hybrydowe?” podzielony jest na dwie części. Pierwsza traktuje o celach organizacji wydarzeń, korzyściach płynących z przyjęcia formy online i hybrydowej oraz o tym, dlaczego warto “uhybrydawiać” eventy stacjonarne. Dzięki szczegółowej charakterystyce różnych rodzajów realizacji wydarzeń, czytelnicy dopasują właściwą formę do swoich celów oraz możliwości.
Druga część poradnika skupia się na praktycznych i technicznych aspektach organizacji eventu: przygotowaniu briefu, wyborze technologii, opiece nad prelegentami oraz prowadzeniu dyskusji. Jak podkreślają autorzy poradnika, event nie musi kończyć się z chwilą końca ostatniego wystąpienia na scenie, dlatego ostatni rozdział e-booka został poświęcony działaniom, których wykonanie warto rozważyć po zakończeniu wydarzenia.
- Branża eventowa przeszła w ostatnich latach sporą rewolucję, a dziś coraz więcej firm nie wyobraża sobie organizacji eventów stacjonarnych bez wsparcia technologicznego - komentuje CEO Gridaly, Michał Ratajczak. Jak przekonuje autor, e-book ma edukować osoby, które szukają wiedzy o eventach, ale też poszerzać wiedzę tych, dla których organizacja wydarzeń to chleb powszedni. - To również z myślą o nich tworzyliśmy ten poradnik. Skoro branża się zmienia, to warto iść z duchem czasu, aby nie wypaść z obiegu i móc oferować klientom eventy dostosowane do potrzeb rynku - dodaje Ratajczak.
Gridaly to najszybciej rozwijający się polski start-up event-techowy. E-book “Jak skutecznie organizować eventy online i hybrydowe?” można pobrać za darmo ze strony ebook.gridaly.com.
Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW
Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.