Jeszcze przyjemniejsze odliczanie dni do świąt!
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Aby uprzyjemnić czas oczekiwania, marka E.Wedel przygotowała wyjątkowe kalendarze adwentowe zarówno dla młodszych, jak i starszych konsumentów. Każde otwarte okienko, zawierające pyszną niespodziankę przybliży nas do nadchodzącej Gwiazdki. Produkty dostępne są w ramach limitowanej oferty świątecznej E.Wedel, która dostępna jest już w sklepach.
Dla tych, którzy odliczają dni do Gwiazdki, E.Wedel przygotował specjalną ofertę kalendarzy adwentowych. W tegorocznym świątecznym, limitowanym portfolio pojawią się aż 3 różne kalendarze tak, aby każdy mógł wybrać wariant idealny dla siebie. Jednak bez wątpienia, to co łączy każdy z nich to zawartość pysznych wedlowskich smakołyków, które uprzyjemnią 24 grudniowe dni, aż do świąt Bożego Narodzenia!
Z myślą o najmłodszych
W tegorocznej wedlowskiej ofercie pojawiła się nowość, która z pewnością zachwyci najmłodszych. Mowa o trójwymiarowym Kalendarzu adwentowym w kształcie domku. Duże opakowanie zdobi kolorowa grafika ze świątecznym motywem. Produkt zawiera 24 okienka, w których umieszczono pralinki w świątecznych kształtach: bałwanka, renifera, gwiazdki, choinki, prezentu oraz Mikołaja. Występują one w pysznych smakach: mlecznym, orzechowym, mleczno-karmelowym oraz mleczno-truskawkowym. Te wyjątkowe pralinki znajdziemy także w klasycznym Kalendarzu adwentowym E.Wedel, którego nie mogło zabraknąć w tegorocznej świątecznej, limitowanej ofercie. Zarówno Kalendarz Adwentowy Domek, jak i jego klasyczna wersja w prostokątnym pudełku dopełnią świątecznej atmosfery, a także sprawią frajdę zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom. Dzięki pięknym, kolorowym opakowaniom idealnie sprawdzą się też jako prezent dla bliskich i uprzyjemnią nadejście świąt.
Przyjemność smaku dla dorosłych
Dla fanów rozgrzewającej przyjemności marka E.Wedel przygotowała kalendarz adwentowy Baryłki MINI. W eleganckim pudełku zamknięto 24 pralinki - Baryłki MINI, które dostępne są w 6 wariantach smakowych: wiśniówki, pigwówki, mojito, tequila sunrise, irish cream oraz cappuccino. Każda z nich została oblana oryginalną wedlowską czekoladą deserową. Ta propozycja zapewni słodką chwilę przyjemności podczas świątecznych obowiązków i pomoże odliczać dni pozostałe do Bożego Narodzenia. Produkt dedykujemy tylko pełnoletnim konsumentom.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.