Komunikaty PR

Jeszcze przyjemniejsze odliczanie dni do świąt!

2022-11-17  |  01:00
Biuro prasowe

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Aby uprzyjemnić czas oczekiwania, marka E.Wedel przygotowała wyjątkowe kalendarze adwentowe zarówno dla młodszych, jak i starszych konsumentów. Każde otwarte okienko, zawierające pyszną niespodziankę przybliży nas do nadchodzącej Gwiazdki. Produkty dostępne są w ramach limitowanej oferty świątecznej E.Wedel, która dostępna jest już w sklepach.

Dla tych, którzy odliczają dni do Gwiazdki, E.Wedel przygotował specjalną ofertę kalendarzy adwentowych. W tegorocznym świątecznym, limitowanym portfolio pojawią się aż 3 różne kalendarze tak, aby każdy mógł wybrać wariant idealny dla siebie. Jednak bez wątpienia, to co łączy każdy z nich to zawartość pysznych wedlowskich smakołyków, które uprzyjemnią 24 grudniowe dni, aż do świąt Bożego Narodzenia!

 Z myślą o najmłodszych

W tegorocznej wedlowskiej ofercie pojawiła się nowość, która z pewnością zachwyci najmłodszych. Mowa o trójwymiarowym Kalendarzu adwentowym w kształcie domku. Duże opakowanie zdobi kolorowa grafika ze świątecznym motywem. Produkt zawiera 24 okienka, w których umieszczono pralinki w świątecznych kształtach: bałwanka, renifera, gwiazdki, choinki, prezentu oraz Mikołaja. Występują one w pysznych smakach: mlecznym, orzechowym, mleczno-karmelowym oraz mleczno-truskawkowym. Te wyjątkowe pralinki znajdziemy także w klasycznym Kalendarzu adwentowym E.Wedel, którego nie mogło zabraknąć w tegorocznej świątecznej, limitowanej ofercie. Zarówno Kalendarz Adwentowy Domek, jak i jego klasyczna wersja w prostokątnym pudełku dopełnią świątecznej atmosfery, a także sprawią frajdę zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom. Dzięki pięknym, kolorowym opakowaniom idealnie sprawdzą się też jako prezent dla bliskich i uprzyjemnią nadejście świąt.

Przyjemność smaku dla dorosłych

Dla fanów rozgrzewającej przyjemności marka E.Wedel przygotowała kalendarz adwentowy Baryłki MINI. W eleganckim pudełku zamknięto 24 pralinki - Baryłki MINI, które dostępne są w 6 wariantach smakowych: wiśniówki, pigwówki, mojito, tequila sunrise, irish cream oraz cappuccino. Każda z nich została oblana oryginalną wedlowską czekoladą deserową. Ta propozycja zapewni słodką chwilę przyjemności podczas świątecznych obowiązków i pomoże odliczać dni pozostałe do Bożego Narodzenia. Produkt dedykujemy tylko pełnoletnim konsumentom.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.