Komunikaty PR

Leadership Academy for Poland rekrutuje do kolejnej edycji

2020-04-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Kwiatkowska
Grayling Poland

Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
dorota.kwiatkowska|grayling.com| |dorota.kwiatkowska|grayling.com
607 102 439
https://www.grayling.com/pl/pl

Jeden z najlepszych programów rozwoju przywództwa w Europie otwiera w Polsce rekrutację dla doświadczonych liderów. Przed uczestnikami piąta edycja Leadership Academy for Poland i szansa na rozwój pod okiem profesorów m.in. z Uniwersytetu Harvarda i London Business School. Proces rekrutacji odbywa się zdalnie i potrwa do 4 maja br.

Leadership Academy for Poland (LAP) to program rozwoju dobrego przywództwa, realizowany przy udziale uznanych profesorów z najbardziej prestiżowych ośrodków edukacyjnych na świecie. Zajęcia prowadzą m.in. wykładowcy Uniwersytetu Harvarda i London Business School. Oferta LAP skierowana jest do liderów aktywnie działających w sektorze biznesu, edukacji, organizacjach non-profit, administracji publicznej, mediach, kulturze i sporcie lub w segmencie startupów. Uczestnicy Akademii rozwijają kompetencje przywódcze w obszarach takich, jak zarządzanie, budowanie motywacji i samodoskonalenie. LAP ma formułę niezależnej, apolitycznej inicjatywy non-profit – zaangażowanie partnerów, którzy wspierają działalność i rozwój Akademii umożliwia jej uczestnikom bezpłatny udział w programie.

Liderzy na trudne czasy

W trudnych czasach, czasach zmiany, akty mądrego przywództwa są szczególnie potrzebne. W obecnej, niełatwej dla wszystkich sytuacji, absolwenci LAP w wyjątkowy sposób wykorzystują zdobyte w Akademii kompetencje i potencjał międzyśrodowiskowej wspólnoty LAP, realizując działania na rzecz osób będących na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem i całego społeczeństwa. Oferują bezpłatne testy na obecność koronawirusa, organizują merytoryczne i techniczne wsparcie w edukacji on-line dla uczniów oraz nauczycieli, tworzą antywirusowe moduły ochronne dla personelu medycznego czy zapewniają posiłki pracownikom służby zdrowia i potrzebującym. Jesteśmy dumni z takich działań, uważając je za istotę przywództwa – mówi prof. dr hab. Cezary Wójcik, założyciel Leadership Academy for Poland.

Absolwenci Akademii – Krystian Jażdżewski i Arkadiusz Szulc z Warsaw Genomics z dnia na dzień podjęli decyzję o zmianie priorytetu pracy laboratorium. Przeprowadzali dziennie 1000 testów na obecność wirusa SARS-CoV-2, co w pierwszej fazie badań stanowiło prawie połowę łącznej wydajności wszystkich instytucji w kraju. Dzięki wsparciu m.in. dwóch z partnerów LAP – Deloitte oraz Orange, wszystkie testy są publicznie dostępne i bezpłatne. Obecnie to blisko 2500 testów każdego dnia. Oktawia Gorzeńska stworzyła „Lessons on the Web” (www.lekcjewsieci.pl) – ogólnokrajową platformę wspierającą lekcje online dla uczniów szkół podstawowych. Paweł Sołuch i Tamya Aleksandra Olszańska powołali do istnienia „Dawkę Wsparcia” (https://dawkawsparcia.org) – ogólnokrajowy system wsparcia psychologicznego dla lekarzy i personelu medycznego. Anna Grąbczewska i Jędrzej Witkowski zorganizowali ogólnopolskie internetowe wsparcie edukacyjne dla tysięcy nauczycieli i edukatorów w całym kraju. Katia Roman-Trzaska stworzyła inicjatywę „Posiłki dla SOR”, zapewniającą wyżywienie lekarzom oraz personelowi medycznemu, a także samotnym seniorom, osobom bezdomnym i podopiecznym domów samotnej matki. Jakub Wójcik zaprojektował i bezpłatnie przekazał szpitalom specjalne antywirusowe moduły konstrukcyjne. Monika Żochowska, wspierana przez Marcina Szalę, Juliana Dworaka i Jakuba Wójcika, utworzyli Misję COVID-19 Polska – grupę, w której skład weszli absolwenci Akademii oraz członkowie organizacji zrzeszających polskich przedsiębiorców, łączącą ich z organizacjami pozarządowymi, publicznymi oraz ośrodkami akademickimi, w celu zorganizowania szybkiej pomocy dla szpitali i administracji publicznej. Powyższe działania to tylko niektóre z wielu inicjatyw absolwentów LAP w walce z koronawirusem i jego skutkami.

Wkład absolwentów LAP w działanie na rzecz lepszej Polski to również analizy w obszarach specjalizacji ekspertów. W ostatnim czasie 24 z nich opublikowało prognozy dotyczące polskiej rzeczywistości po epidemii koronawirusa. Analizie poddano takie obszary, jak: prawa człowieka, społeczeństwo, klimat, edukacja, służba zdrowia, media i marketing, miasta, technologia i przyroda. Pełna wersja opracowania jest dostępna na stronie https://medium.com/

Aby wziąć udział w rekrutacji do LAP, należy wypełnić formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej: https://center-for-leadership.org/academy/apply-to-the-academy/

Program Leadership Academy for Poland wspierają m.in.: Deloitte, Mastercard oraz Grupa Pracuj.

 

***

Leadership Academy for Poland to apolityczna i bezstronna inicjatywa edukacyjna na rzecz rozwoju dobrego przywództwa w Polsce i na świecie. Ten kompleksowy program rozwoju dobrego przywództwa dla Polski, łączy wybitnych Polaków chcących wnosić wkład w to „aby Polska była mądrym i dobrym krajem”. LAP inspiruje do aktywnego działania na rzecz spraw publicznych, pomaga w rozwoju potencjału Polaków i oferuje dostęp do światowej klasy edukacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.