Komunikaty PR

Młodzi, ambitni poszukiwani. Startuje konkurs 25 under 25

2021-12-02  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Urszula Kostrzewa
Ro

Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team

Rusza czwarta edycja “25 under 25” – konkursu dla ambitnych osób do 25. roku życia, które zmieniają społeczne i gospodarcze oblicze Polski. Młodzi inicjatorzy zmian, którzy znajdą się na prestiżowej liście, zdobędą rozgłos, wsparcie mentora i networking oraz stypendium w wysokości 10 tysięcy złotych. 

 

Od 1 grudnia można aplikować do czwartej edycji konkursu “25 under 25”, skierowanego do młodych przedsiębiorców, startupowców, aktywistów, działaczy ekologiczno-społecznych, naukowców i twórców nowych technologii. Wśród dotychczasowych finalistów znaleźli się m.in. Wiktor Warchałowski, CEO i współzałożyciel Airly – startupu, który stworzył Inteligentny System Monitorowania Jakości Powietrza, Aleksandra K. Wiśniewska, działaczka humanitarna pracująca w obozach dla uchodźców i na obszarach objętych wojną czy Vadym Melnyk, założyciel Dronehub, które w lutym otrzymało prawie 7 mln zł wsparcia od NCBiR. Organizatorem inicjatywy “25 under 25” jest McKinsey & Company oraz miesięcznik „Forbes”.

 

W konkursie wyłonionych zostanie 25 finalistów, w tym 5 laureatów, których lista zostanie opublikowana na łamach magazynu “Forbes”. Dodatkowo laureaci otrzymają stypendium w wysokości 10 tysięcy złotych. Czeka na nich także wsparcie wyjątkowych mentorów przez rok od zakończenia konkursu, z którymi będą mogli budować dalszą ścieżkę kariery, czerpiąc z doświadczenia liderów. “25 under 25” to także szansa na poznanie wartościowych ludzi, zbudowanie sieci kontaktów oraz dalszy rozwój i realizację własnych inicjatyw. 

 

– Obraz generacji Z, który wyłania się z tego konkursu zaprzecza wszelkim stereotypom o pokoleniu z oczami utkwionymi w ekranie, które nie chce pracować po 16 godzin dziennie. Setki zgłoszeń, które trafiają do nas z każdą edycją inicjatywy, dają nam ogrom inspiracji oraz dużą dawkę optymizmu i pozytywnej energii. Widzimy wielu młodych ludzi, którzy z pasją działają na rzecz klimatu czy otwartości i różnorodności, z ambicją budują swoje firmy czy rozwijają nowe technologie. Z listy finalistów wyłania się obraz świadomej generacji o wysokiej wrażliwości społecznej, która z rozmysłem używa nowych technologii i mediów społecznościowych, żeby mówić o tym, co dla nich ważne i prowadzić do realnych zmian w społeczeństwie. W tej inicjatywie, chcemy być otwarci na zmianę, którą niosą oraz docenić ich talent i ambicje – komentuje Tomasz Marciniak, partner zarządzający McKinsey & Company w Polsce oraz wiceprzewodniczący kapituły konkursu.

Według danych GUS, przedstawiciele pokolenia Z stanowią już ponad 20% rynku pracy w Polsce, a ich rola w kształtowaniu trendów wciąż rośnie. 

– To pierwsze pokolenie w historii, które tak silnie jest definiowane przede wszystkim przez prowadzony styl życia, wyznawane wartości i towarzyszące im aspiracje. Konkurs “25 under 25” pomaga zrozumieć ich postawy, motywacje i potrzeby – dodaje Tomasz Marciniak. 

Kto może wziąć udział w konkursie?

 

Kandydatami mogą być wszystkie pełnoletnie osoby, urodzone w 1996 roku lub później, które płynnie posługują się językiem polskim i aktywnie działają na co dzień w obszarze jednej z pięciu kategorii konkursowych: Biznes, Nowe Technologie, Nauka, Działalność Społeczna, Zrównoważony rozwój i klimat.

 

“25 under 25” jest unikalną inicjatywą w skali globalnej, którą zapoczątkowało warszawskie biuro McKinsey & Company wraz z miesięcznikiem Forbes w 2018 roku. W kapitule konkursu „25 under 25” zasiadają znani i cenieni przedstawiciele świata biznesu, nauki, technologii oraz organizacji pozarządowych, którzy na co dzień sami inspirują innych do działania. Co roku na prestiżowej liście wyróżnionych zostaje 25 najzdolniejszych młodych Polaków.  W poprzedniej edycji laureatami zostali Damian Markowski, założyciel Therapify, Wiktoria Wójcik, współzałożycielka inStreamly, Marta Konopko, założycielka sklepu Wielorazówka, Michał Rogalski, dzięki któremu w czasie pierwszej fali pandemii mieliśmy dostęp do danych dotyczących epidemii koronawirusa, naukowiec Jarosław Brodecki oraz założycielki Akcja Menstruacja - Julia Kaffka i Emilia Kaczmarek. 

 

Szczegółowe zasady uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie 25under25.pl. Aplikować można do 16 stycznia 2022 r. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.