Komunikaty PR

Młodzi, ambitni poszukiwani. Startuje konkurs 25 under 25

2021-12-02  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Urszula Kostrzewa
Ro

Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team

Rusza czwarta edycja “25 under 25” – konkursu dla ambitnych osób do 25. roku życia, które zmieniają społeczne i gospodarcze oblicze Polski. Młodzi inicjatorzy zmian, którzy znajdą się na prestiżowej liście, zdobędą rozgłos, wsparcie mentora i networking oraz stypendium w wysokości 10 tysięcy złotych. 

 

Od 1 grudnia można aplikować do czwartej edycji konkursu “25 under 25”, skierowanego do młodych przedsiębiorców, startupowców, aktywistów, działaczy ekologiczno-społecznych, naukowców i twórców nowych technologii. Wśród dotychczasowych finalistów znaleźli się m.in. Wiktor Warchałowski, CEO i współzałożyciel Airly – startupu, który stworzył Inteligentny System Monitorowania Jakości Powietrza, Aleksandra K. Wiśniewska, działaczka humanitarna pracująca w obozach dla uchodźców i na obszarach objętych wojną czy Vadym Melnyk, założyciel Dronehub, które w lutym otrzymało prawie 7 mln zł wsparcia od NCBiR. Organizatorem inicjatywy “25 under 25” jest McKinsey & Company oraz miesięcznik „Forbes”.

 

W konkursie wyłonionych zostanie 25 finalistów, w tym 5 laureatów, których lista zostanie opublikowana na łamach magazynu “Forbes”. Dodatkowo laureaci otrzymają stypendium w wysokości 10 tysięcy złotych. Czeka na nich także wsparcie wyjątkowych mentorów przez rok od zakończenia konkursu, z którymi będą mogli budować dalszą ścieżkę kariery, czerpiąc z doświadczenia liderów. “25 under 25” to także szansa na poznanie wartościowych ludzi, zbudowanie sieci kontaktów oraz dalszy rozwój i realizację własnych inicjatyw. 

 

– Obraz generacji Z, który wyłania się z tego konkursu zaprzecza wszelkim stereotypom o pokoleniu z oczami utkwionymi w ekranie, które nie chce pracować po 16 godzin dziennie. Setki zgłoszeń, które trafiają do nas z każdą edycją inicjatywy, dają nam ogrom inspiracji oraz dużą dawkę optymizmu i pozytywnej energii. Widzimy wielu młodych ludzi, którzy z pasją działają na rzecz klimatu czy otwartości i różnorodności, z ambicją budują swoje firmy czy rozwijają nowe technologie. Z listy finalistów wyłania się obraz świadomej generacji o wysokiej wrażliwości społecznej, która z rozmysłem używa nowych technologii i mediów społecznościowych, żeby mówić o tym, co dla nich ważne i prowadzić do realnych zmian w społeczeństwie. W tej inicjatywie, chcemy być otwarci na zmianę, którą niosą oraz docenić ich talent i ambicje – komentuje Tomasz Marciniak, partner zarządzający McKinsey & Company w Polsce oraz wiceprzewodniczący kapituły konkursu.

Według danych GUS, przedstawiciele pokolenia Z stanowią już ponad 20% rynku pracy w Polsce, a ich rola w kształtowaniu trendów wciąż rośnie. 

– To pierwsze pokolenie w historii, które tak silnie jest definiowane przede wszystkim przez prowadzony styl życia, wyznawane wartości i towarzyszące im aspiracje. Konkurs “25 under 25” pomaga zrozumieć ich postawy, motywacje i potrzeby – dodaje Tomasz Marciniak. 

Kto może wziąć udział w konkursie?

 

Kandydatami mogą być wszystkie pełnoletnie osoby, urodzone w 1996 roku lub później, które płynnie posługują się językiem polskim i aktywnie działają na co dzień w obszarze jednej z pięciu kategorii konkursowych: Biznes, Nowe Technologie, Nauka, Działalność Społeczna, Zrównoważony rozwój i klimat.

 

“25 under 25” jest unikalną inicjatywą w skali globalnej, którą zapoczątkowało warszawskie biuro McKinsey & Company wraz z miesięcznikiem Forbes w 2018 roku. W kapitule konkursu „25 under 25” zasiadają znani i cenieni przedstawiciele świata biznesu, nauki, technologii oraz organizacji pozarządowych, którzy na co dzień sami inspirują innych do działania. Co roku na prestiżowej liście wyróżnionych zostaje 25 najzdolniejszych młodych Polaków.  W poprzedniej edycji laureatami zostali Damian Markowski, założyciel Therapify, Wiktoria Wójcik, współzałożycielka inStreamly, Marta Konopko, założycielka sklepu Wielorazówka, Michał Rogalski, dzięki któremu w czasie pierwszej fali pandemii mieliśmy dostęp do danych dotyczących epidemii koronawirusa, naukowiec Jarosław Brodecki oraz założycielki Akcja Menstruacja - Julia Kaffka i Emilia Kaczmarek. 

 

Szczegółowe zasady uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie 25under25.pl. Aplikować można do 16 stycznia 2022 r. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW Biuro prasowe
2024-11-29 | 13:30

Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zdobywa prestiżowe wyróżnienia w rankingu Eduniversal Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zdobył srebrne
Edukacja Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
2024-11-28 | 13:28

Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie

Z dniem 23 października 2024 roku nastąpiły zmiany w Zarządzie Uczelni Łazarskiego, które są istotnym krokiem w kierunku dalszego umacniania jej pozycji jako nowoczesnej instytucji
Edukacja Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum
2024-11-26 | 12:00

Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum

Wizyta 27 dyrektorów litewskich szkół to początek współpracy z I Społecznym Liceum Ogólnokształcącym. Jej celem jest wymiana doświadczeń, budowa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.