Komunikaty PR

Nowa oferta edukacyjna UW – Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej

2022-01-12  |  11:33
Biuro prasowe

Uniwersytet Warszawski we współpracy z Salesforce oraz Cloudity przygotował bardzo ciekawą propozycję skierowaną do studentów i doktorantów UW oraz WUM. Nowy projekt to Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej, która jest odpowiedzią na potrzeby sygnalizowane przez przedstawicieli biznesu. Cyfrowa zmiana i cyfrowa transformacja to pojęcia, które na stałe zagościły w wielu firmach. Praktyka ostatnich kilkunastu miesięcy pokazała jednak, że brak jest na rynku dobrze przygotowanych specjalistów, którzy swoimi kompetencjami i wiedzą są w stanie sprostać współczesnym wyzwaniom. Elementów, które składają się udaną transformację cyfrową jest wiele i potrzeba na rynku osób, które potrafią spojrzeć na to zagadnienie z szerszej, kompleksowej perspektywy.Odpowiedzią na te potrzeby jest właśnie Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej.

Pod koniec października ruszyła Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej, której partnerami są Salesforce i Cloudity. Udział w niej mogą wziąć studenci oraz doktoranci kształcący się na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Akademia kierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych transformacją i digitalizacją w biznesie. Cykl wykładów i zajęć praktycznych pozwala poszerzyć swoją wiedzę na temat wpływu machine learningu, robotyzacji i sztucznej inteligencji na marketing oraz automatyzację marketingu. Wyposaża też słuchaczy w wiedzę z zakresu personalizacji doświadczeń klienta czy rozwóju e-commerce przy pomocy customer journey oraz storytellingu. 

- Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej to dla nas niezwykle ciekawy projekt. Misją Inkubatora UW jest promowanie przedsiębiorczości rozumianej nie jako jedna cecha, ale zespół zarówno kompetencji miękkich jak i twardej - merytorycznej a także praktycznej wiedzy. Poruszanie się w obszarze szeroko pojętej transformacji cyfrowej, która obecnie jest rzeczywistością każdego studenta, właśnie dzięki takim inicjatywom stanie się bardziej dostępne, a absolwenci będą realnie przygotowani na to, co ich może spotkać po zakończeniu studiów na Uniwersytecie, zarówno podczas planowania własnego biznesu jak i w codziennej pracy w polskich czy międzynarodowych firmach – komentuje Barbara Holli, kierowniczka w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego.

Czym jest Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej?

To 65 godzin darmowych warsztatów oraz wykładów które będą odbywały się w czasie 6 weekendowych zjazdów. Celem Akademii jest wyszkolenie przyszłych liderów transformacji cyfrowej. Poprzez swój udział studenci będą mogli nauczyć się m.in. jak planować oraz finansować projekt czy jak zarządzać zespołem. Nauczą się także tego w jaki sposób można rozwijać kompetencje lidera oraz kompetencje miękkie, zarówno u siebie, jak i u innych. Program obejmuje także zagadnienia związane z rozwiązaniami IT w biznesie. Wykłady i warsztaty zostaną poprowadzone przez najlepszych specjalistów z branży. Wśród nich znajdziemy takie nazwiska jak Katarzyna Drożdżal,Grzegorz Kosson, Marek Staniszewski, Dawid Szarański, Agnieszka Wąsik, Kamil Adamczyk, Krzysztof Augustynowicz, Jakub Byrski, Justyna Langowska, Przemysław Lasek, Jakub Poznański, Damian Przybył, Jakub Sierszuła  czy  Paweł Sobczak.

- W Cloudity od wielu lat wspomagamy naszych klientów w ich cyfrowej transformacji. Będąc blisko klienta widzimy, jak bardzo na rynku brakuje osób o mocnych, cyfrowych kompetencjach. Dlatego z ogromną radością wspólnie z Salesforce dołączyliśmy do inicjatywy Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego. Chcemy podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem przygotowując osoby wkraczające na rynek pracy do bardzo przyszłościowego zawodu. Jako Cloudity wnosimy jednak nie tylko wiedzę teoretyczną, ale też mnóstwo praktycznych doświadczeń zebranych podczas licznych wdrożeń – dodaje Paweł Sobczak, CEO w Cloudity.

Pomysł nowej oferty edukacyjnej zrodził się w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego. Inkubator łączy studentów i pracowników z różnych wydziałów UW i WUM, ludzi o szerokich perspektywach i licznych zainteresowaniach. Uczestnicy Akademii chcą działać, mają do tego motywację i chcą zdobywać kompetencje, aby zmieniać swoje otoczenie. Otwartość na nowe wyzwania i odpowiedzialność za kreowanie zmiany jest właśnie myśleniem i działaniem przedsiębiorczym.

- W Salesforce od wielu lat dostarczamy firmom najlepszych narzędzi do ich cyfrowej zmiany. Stworzyliśmy system CRM, który łączy w sobie wiele doskonale zaprojektowanych narzędzi wspierających biznes – od sztucznej inteligencji po zaawansowane rozwiązania chmurowe. Wiemy zatem, że studenci kończący ALZC muszą doskonale poruszać się w świecie nowoczesnych rozwiązań IT i dedykowanego oprogramowania. Jesteśmy dumni, że możemy podzielić się naszą wiedzą i kompetencjami ze studentami Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego – dodaje Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.