Nowa oferta edukacyjna UW – Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej
Uniwersytet Warszawski we współpracy z Salesforce oraz Cloudity przygotował bardzo ciekawą propozycję skierowaną do studentów i doktorantów UW oraz WUM. Nowy projekt to Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej, która jest odpowiedzią na potrzeby sygnalizowane przez przedstawicieli biznesu. Cyfrowa zmiana i cyfrowa transformacja to pojęcia, które na stałe zagościły w wielu firmach. Praktyka ostatnich kilkunastu miesięcy pokazała jednak, że brak jest na rynku dobrze przygotowanych specjalistów, którzy swoimi kompetencjami i wiedzą są w stanie sprostać współczesnym wyzwaniom. Elementów, które składają się udaną transformację cyfrową jest wiele i potrzeba na rynku osób, które potrafią spojrzeć na to zagadnienie z szerszej, kompleksowej perspektywy.Odpowiedzią na te potrzeby jest właśnie Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej.
Pod koniec października ruszyła Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej, której partnerami są Salesforce i Cloudity. Udział w niej mogą wziąć studenci oraz doktoranci kształcący się na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Akademia kierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych transformacją i digitalizacją w biznesie. Cykl wykładów i zajęć praktycznych pozwala poszerzyć swoją wiedzę na temat wpływu machine learningu, robotyzacji i sztucznej inteligencji na marketing oraz automatyzację marketingu. Wyposaża też słuchaczy w wiedzę z zakresu personalizacji doświadczeń klienta czy rozwóju e-commerce przy pomocy customer journey oraz storytellingu.
- Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej to dla nas niezwykle ciekawy projekt. Misją Inkubatora UW jest promowanie przedsiębiorczości rozumianej nie jako jedna cecha, ale zespół zarówno kompetencji miękkich jak i twardej - merytorycznej a także praktycznej wiedzy. Poruszanie się w obszarze szeroko pojętej transformacji cyfrowej, która obecnie jest rzeczywistością każdego studenta, właśnie dzięki takim inicjatywom stanie się bardziej dostępne, a absolwenci będą realnie przygotowani na to, co ich może spotkać po zakończeniu studiów na Uniwersytecie, zarówno podczas planowania własnego biznesu jak i w codziennej pracy w polskich czy międzynarodowych firmach – komentuje Barbara Holli, kierowniczka w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego.
Czym jest Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej?
To 65 godzin darmowych warsztatów oraz wykładów które będą odbywały się w czasie 6 weekendowych zjazdów. Celem Akademii jest wyszkolenie przyszłych liderów transformacji cyfrowej. Poprzez swój udział studenci będą mogli nauczyć się m.in. jak planować oraz finansować projekt czy jak zarządzać zespołem. Nauczą się także tego w jaki sposób można rozwijać kompetencje lidera oraz kompetencje miękkie, zarówno u siebie, jak i u innych. Program obejmuje także zagadnienia związane z rozwiązaniami IT w biznesie. Wykłady i warsztaty zostaną poprowadzone przez najlepszych specjalistów z branży. Wśród nich znajdziemy takie nazwiska jak Katarzyna Drożdżal,Grzegorz Kosson, Marek Staniszewski, Dawid Szarański, Agnieszka Wąsik, Kamil Adamczyk, Krzysztof Augustynowicz, Jakub Byrski, Justyna Langowska, Przemysław Lasek, Jakub Poznański, Damian Przybył, Jakub Sierszuła czy Paweł Sobczak.
- W Cloudity od wielu lat wspomagamy naszych klientów w ich cyfrowej transformacji. Będąc blisko klienta widzimy, jak bardzo na rynku brakuje osób o mocnych, cyfrowych kompetencjach. Dlatego z ogromną radością wspólnie z Salesforce dołączyliśmy do inicjatywy Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego. Chcemy podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem przygotowując osoby wkraczające na rynek pracy do bardzo przyszłościowego zawodu. Jako Cloudity wnosimy jednak nie tylko wiedzę teoretyczną, ale też mnóstwo praktycznych doświadczeń zebranych podczas licznych wdrożeń – dodaje Paweł Sobczak, CEO w Cloudity.
Pomysł nowej oferty edukacyjnej zrodził się w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego. Inkubator łączy studentów i pracowników z różnych wydziałów UW i WUM, ludzi o szerokich perspektywach i licznych zainteresowaniach. Uczestnicy Akademii chcą działać, mają do tego motywację i chcą zdobywać kompetencje, aby zmieniać swoje otoczenie. Otwartość na nowe wyzwania i odpowiedzialność za kreowanie zmiany jest właśnie myśleniem i działaniem przedsiębiorczym.
- W Salesforce od wielu lat dostarczamy firmom najlepszych narzędzi do ich cyfrowej zmiany. Stworzyliśmy system CRM, który łączy w sobie wiele doskonale zaprojektowanych narzędzi wspierających biznes – od sztucznej inteligencji po zaawansowane rozwiązania chmurowe. Wiemy zatem, że studenci kończący ALZC muszą doskonale poruszać się w świecie nowoczesnych rozwiązań IT i dedykowanego oprogramowania. Jesteśmy dumni, że możemy podzielić się naszą wiedzą i kompetencjami ze studentami Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego – dodaje Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.