Komunikaty PR

Nowa oferta edukacyjna UW – Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej

2022-01-12  |  11:33
Biuro prasowe

Uniwersytet Warszawski we współpracy z Salesforce oraz Cloudity przygotował bardzo ciekawą propozycję skierowaną do studentów i doktorantów UW oraz WUM. Nowy projekt to Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej, która jest odpowiedzią na potrzeby sygnalizowane przez przedstawicieli biznesu. Cyfrowa zmiana i cyfrowa transformacja to pojęcia, które na stałe zagościły w wielu firmach. Praktyka ostatnich kilkunastu miesięcy pokazała jednak, że brak jest na rynku dobrze przygotowanych specjalistów, którzy swoimi kompetencjami i wiedzą są w stanie sprostać współczesnym wyzwaniom. Elementów, które składają się udaną transformację cyfrową jest wiele i potrzeba na rynku osób, które potrafią spojrzeć na to zagadnienie z szerszej, kompleksowej perspektywy.Odpowiedzią na te potrzeby jest właśnie Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej.

Pod koniec października ruszyła Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej, której partnerami są Salesforce i Cloudity. Udział w niej mogą wziąć studenci oraz doktoranci kształcący się na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Akademia kierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych transformacją i digitalizacją w biznesie. Cykl wykładów i zajęć praktycznych pozwala poszerzyć swoją wiedzę na temat wpływu machine learningu, robotyzacji i sztucznej inteligencji na marketing oraz automatyzację marketingu. Wyposaża też słuchaczy w wiedzę z zakresu personalizacji doświadczeń klienta czy rozwóju e-commerce przy pomocy customer journey oraz storytellingu. 

- Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej to dla nas niezwykle ciekawy projekt. Misją Inkubatora UW jest promowanie przedsiębiorczości rozumianej nie jako jedna cecha, ale zespół zarówno kompetencji miękkich jak i twardej - merytorycznej a także praktycznej wiedzy. Poruszanie się w obszarze szeroko pojętej transformacji cyfrowej, która obecnie jest rzeczywistością każdego studenta, właśnie dzięki takim inicjatywom stanie się bardziej dostępne, a absolwenci będą realnie przygotowani na to, co ich może spotkać po zakończeniu studiów na Uniwersytecie, zarówno podczas planowania własnego biznesu jak i w codziennej pracy w polskich czy międzynarodowych firmach – komentuje Barbara Holli, kierowniczka w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego.

Czym jest Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej?

To 65 godzin darmowych warsztatów oraz wykładów które będą odbywały się w czasie 6 weekendowych zjazdów. Celem Akademii jest wyszkolenie przyszłych liderów transformacji cyfrowej. Poprzez swój udział studenci będą mogli nauczyć się m.in. jak planować oraz finansować projekt czy jak zarządzać zespołem. Nauczą się także tego w jaki sposób można rozwijać kompetencje lidera oraz kompetencje miękkie, zarówno u siebie, jak i u innych. Program obejmuje także zagadnienia związane z rozwiązaniami IT w biznesie. Wykłady i warsztaty zostaną poprowadzone przez najlepszych specjalistów z branży. Wśród nich znajdziemy takie nazwiska jak Katarzyna Drożdżal,Grzegorz Kosson, Marek Staniszewski, Dawid Szarański, Agnieszka Wąsik, Kamil Adamczyk, Krzysztof Augustynowicz, Jakub Byrski, Justyna Langowska, Przemysław Lasek, Jakub Poznański, Damian Przybył, Jakub Sierszuła  czy  Paweł Sobczak.

- W Cloudity od wielu lat wspomagamy naszych klientów w ich cyfrowej transformacji. Będąc blisko klienta widzimy, jak bardzo na rynku brakuje osób o mocnych, cyfrowych kompetencjach. Dlatego z ogromną radością wspólnie z Salesforce dołączyliśmy do inicjatywy Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego. Chcemy podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem przygotowując osoby wkraczające na rynek pracy do bardzo przyszłościowego zawodu. Jako Cloudity wnosimy jednak nie tylko wiedzę teoretyczną, ale też mnóstwo praktycznych doświadczeń zebranych podczas licznych wdrożeń – dodaje Paweł Sobczak, CEO w Cloudity.

Pomysł nowej oferty edukacyjnej zrodził się w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego. Inkubator łączy studentów i pracowników z różnych wydziałów UW i WUM, ludzi o szerokich perspektywach i licznych zainteresowaniach. Uczestnicy Akademii chcą działać, mają do tego motywację i chcą zdobywać kompetencje, aby zmieniać swoje otoczenie. Otwartość na nowe wyzwania i odpowiedzialność za kreowanie zmiany jest właśnie myśleniem i działaniem przedsiębiorczym.

- W Salesforce od wielu lat dostarczamy firmom najlepszych narzędzi do ich cyfrowej zmiany. Stworzyliśmy system CRM, który łączy w sobie wiele doskonale zaprojektowanych narzędzi wspierających biznes – od sztucznej inteligencji po zaawansowane rozwiązania chmurowe. Wiemy zatem, że studenci kończący ALZC muszą doskonale poruszać się w świecie nowoczesnych rozwiązań IT i dedykowanego oprogramowania. Jesteśmy dumni, że możemy podzielić się naszą wiedzą i kompetencjami ze studentami Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego – dodaje Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni” Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki
Edukacja Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
2024-04-16 | 17:00

Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?

Wielkimi krokami zbliżają się matura oraz sesja, podczas której uczniowie i studenci mierzą się ze zdaniem egzaminów m.in. z języka obcego. Panikujesz, że nie zdasz?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.