Nowe książeczki w zestawach Happy Meal w McDonald’s!
Czytanie z dzieckiem to doskonała forma spędzania czasu razem. Pozwala na stworzenie silnej więzi emocjonalnej oraz rozwija ciekawość świata u najmłodszych. McDonald’s w swojej nowej kampanii „Happy Meal Readers” zachęca do wspólnej lektury, pokazując, że aktywność ta nie tylko pobudza wyobraźnię, ale daje też impuls do spełniania najskrytszych marzeń.
Czytaj, rozwijaj, kochaj
Dlaczego czytanie jest tak ważne? Przede wszystkim ma ogromne znaczenie w procesie rozwoju najmłodszych – pozwala poznawać nowe słowa, rozwija wyobraźnię, ćwiczy pamięć oraz uczy koncentracji. Każda chwila spędzona z pociechą niesie za sobą wiele emocji, które przekładają się na kształtowanie pozytywnych relacji. Nie jest to jednostronne odczucie - na wspólnych aktywnościach zyskują zarówno rodzice, jak i najmłodsi członkowie rodziny.
Historie, które inspirują
Do sięgania po wspólną lekturę z dziećmi zachęca McDonald’s w ramach kolejnej odsłony kampanii „Happy Meal Readers”. Kupując zestaw Happy Meal goście restauracji mogą wybrać najnowsze książeczki z serii „Mogę zostać…”. Opowiadają one inspirujące historie wybitnych postaci, które prezentują różnorodne wzorce i postawy oraz wzmacniają ważne wartości. Udowadniają małym czytelnikom, że mogą osiągać wszystko, o czym marzą, niezależnie od płci, pochodzenia oraz wbrew stereotypom. „Mogę zostać wspaniałym piłkarzem” i „Mogę zostać bohaterem sportu” to historie znanych sportowców, m.in. Pelego, Megan Rapinoe czy Bruce’a Lee, którzy osiągnęli sukces, a wszystko zaczęło się od dziecięcych marzeń.
Najnowszej kampanii „Happy Meal Readers” towarzyszy spot reklamowy, ukazujący nieograniczoną siłę wyobraźni, która pozwala bohaterce poczuć się jak prawdziwa, wielka piłkarka.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 520 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez 89 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.