Nowość – Majonez WINIARY w wersji wegańskiej
Wiele osób nie wyobraża sobie Świąt bez sałatki jarzynowej, śledzi czy pysznych ciast, na bazie majonezu. Jeśli jesteście miłośnikami kuchni roślinnej lub zdecydowaliście się ograniczać produkty odzwierzęce w swojej diecie – nadal możecie cieszyć się pełnią smaku ulubionych potraw. WINIARY, rynkowy lider w kategorii majonezów, odpowiadając na oczekiwania konsumentów wprowadził Majonez Wegański. Nowość jest dostępna w sklepach.
Bezmięsna alternatywa, pełny smak!
Coraz więcej Polaków decyduje się na korzystanie z wegetariańskich i wegańskich rozwiązań żywieniowych, urozmaicając swoją dietę. Według raportu ProVeg Polska[1] rynek roślinnych alternatyw w Polsce rośnie bardzo szybko, już 24% polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6% stosuje dietę roślinną. Konsumenci oczekują możliwości wyboru i opcji dostosowanej do każdego domownika w ich rodzinie. WINIARY, jako lider w kategorii majonezów, odpowiada na te potrzeby i prezentuje Majonez Wegański – idealny wybór dla wszystkich, którzy w okresie Świąt i nie tylko, pragną cieszyć się pełnym smakiem potraw, bez rezygnacji z ulubionych dodatków.
Innowacyjna receptura
Majonez Wegański od WINIARY to produkt stworzony z myślą o świadomych konsumentach. Nie zawiera jaj, za to jest bogaty w kwasy Omega-3, bezglutenowy i wolny od konserwantów. Charakteryzuje go delikatny smak, a tym samym nie brakuje mu gęstej, kremowej konsystencji, z której zasłynął kultowy Majonez Dekoracyjny WINIARY. To doskonały dodatek do sałatek, kanapek, wegetariańskich burgerów, frytek czy warzyw.
Certyfikat V-label potwierdzeniem jakości
Mając na uwadze rosnące zapotrzebowanie na produkty bez składników pochodzenia zwierzęcego, Majonez Wegański WINIARY zdobył certyfikat V-label. Uznany na globalną skalę symbol stanowi prosty i rzetelny przewodnik ułatwiający dokonywanie zakupów oraz jest gwarancją, że produkt spełnia najwyższe standardy. Certyfikat V-label został odznaką jakości dla produktów i usług z zakresu weganizmu i wegetarianizmu na całym świecie.
Więcej szczegółów na temat nowości, a także świąteczne inspiracje kulinarne i przepisy z wykorzystaniem majonezów WINIARY można znaleźć na stronie: https://majonezdekoracyjny.pl/
[1] Źródło: https://proveg.com/pl/plant-based-food-in-poland/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.