Pierwszy DIMAQ Voice Online w nowym roku już 26 stycznia!
Wydarzenie będzie odbywało się raz w miesiącu, między godziną 15:00 a 16:00 oraz obejmie dwa lub więcej wystąpień ekspertów marketingu online.
Podczas najbliższej 17. edycji DIMAQ VOICE, która odbędzie się 26 stycznia wysłuchamy dwóch prelekcji. Wystąpią Agnieszka Kraińska z Mediafarm oraz Łukasz Matyński z Media Choice.
Prelekcja I: „E-szkoła 2020 – porażka czy przygoda?”
Ci, którzy tego nie przeżyli, mogą sobie tylko wyobrazić obraz rzeczywistości polskich rodzin w czasie pierwszego lockdown’u. Prawie połowa uczniów e-szkoły w wieku 7-12 lat dzieliła komputer z rodzicami, a 14 proc. – dodatkowo także z rodzeństwem. Jak wyglądała nauka zdalna w wiosennej fali pandemii? Okazała się kompletną porażką, czy wciągającą przygodą? Prawdę o nauce zdalnej w czasach Covid-19 przybliży Agnieszka Kraińska, Account Manager, Mediafarm.
Z tej prezentacji dowiesz się:
– jaki obraz nauki zdalnej i e-szkoły prezentują wyniki badania „Dzieci w sieci Multiscreen”;
– jaki jest stan posiadania polskich rodzin, jeśli chodzi o elektronikę i sieć;
– szczegółów na temat realiów nauki zdalnej popartych liczbami;
– tego, jak w trybie zdalnym przebiega komunikacja nauczyciel – uczeń oraz jakie są problemy wynikające z ograniczeń technicznych;
– najciekawszych mitów na temat nauki zdalnej.
Prelekcja II: „Nie marnuj budżetu, czyli jak zmierzyć efektywność kampanii digital?”
W obecnych czasach prawidłowa kontrola kosztów staje się rzeczą kluczową dla wielu branż. Jakie narzędzia, procesy, a także nawyki mogą umożliwić efektywne zarządzanie budżetem marketingowym? Przede wszystkim pomiar naszych działań. Nowe trendy w mierzeniu skuteczności działań marketingowych szczegółowo przedstawi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w domu mediowym Media Choice.
Z tej prezentacji dowiesz się:
- od czego zacząć pomiar skuteczności prowadzonych kampanii;
- jakie narzędzia do mierzenia efektywności kampanii wykorzystują agencje i które może wykorzystać sam klient;
- jak automatyzować działania w dziale marketingu przy wykorzystaniu BI.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ mają szansę na zdobycie większej liczby punktów za udział niż dotychczas. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji: https://dimaq.pl/dimaq-voice/zarejestruj-sie/
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku.
Noworoczne postanowienie? Zostań prelegentem DV Online w 2021!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.