Premiera e-booka o AI w branży food
Dla wielu osób związanych z rynkiem FMCG i HoReCa sztuczna inteligencja ciągle brzmi obco, wywołuje szereg pytań, a nawet wzbudza niepokój. Dostrzegając potrzebę przybliżenia tych zagadnień polskiej branży, twórcy projektu Food and Design, we współpracy z cenionymi ekspertami, stworzyli e-booka pt. „Nowe technologie i AI w branży spożywczej i HoReCa”. Sprawdź, jak za darmo pobrać tę publikację!
W ostatnim czasie obserwujemy, w jak dużym stopniu sztuczna inteligencja (AI) wpływa na prowadzenie biznesu i życie konsumentów. Intensywny rozwój i nowe technologie nie pozostają również bez znaczenia dla branży spożywczej i gastronomicznej, które w coraz większym stopniu bodźcowane są nowoczesnymi rozwiązaniami. Co warto wiedzieć o sztucznej inteligencji, jak będzie ona wpływała na branżę i wreszcie – jak wykorzystywać nowoczesne rozwiązania, by usprawnić sobie realizację zadań i nie stracić miejsca pracy? Tego dowiedzieć się można z najnowszego e-booka stworzonego pod skrzydłami projektu Food and Design.
E-book, który dał głos wybitnym ekspertom
Do stworzenia e-booka twórcy projektu Food and Design zaangażowali wybitnych przedstawicieli z polskiej branży i środowisk akademickich, którzy podzielili się swoim doświadczeniem oraz wiedzą z zakresu wprowadzania nowoczesnych, inteligentnych rozwiązań do swoich firm.
Ze sztuczną inteligencją jest trochę jak z kaloriami. Wszyscy wiemy, że są, ale gdybyśmy mieli wyjaśnić czym dokładnie – wielu z nas nie znałoby odpowiedzi. Postanowiliśmy to zmienić. Zebraliśmy wypowiedzi topowych ekspertów z Polski i ich odpowiedzi na podstawowe pytanie: Czym tak naprawdę jest sztuczna inteligencja? Jak rozwój nowych technologii wpływa nie tylko na branżę food, ale także na konsumentów? W końcu w centrum zawsze jest człowiek. Ubraliśmy w e-booka rzeczowe analizy i ciekawe case study ekspertów, które (mamy nadzieję) staną się prawdziwą inspiracją dla tych, którym temat AI ciągle brzmi obco – komentuje Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.
Liczne pytania o stan polskiego biznesu food w kontekście intensywnego rozwoju technologicznego oraz o przyszłość naszej branży, stawiali sobie także sami autorzy e-booka „Nowe technologie i AI w branży spożywczej i HoReCa”. Jak komentuje w premierowej publikacji Paweł Sala, CPO & Co-Founder Diet Planner Ai: sztuczna inteligencja jest nie tylko technologią przyszłości, ale i wyzwaniem, które wymaga głębokiej refleksji, odpowiedzialnego podejścia i adaptacji na wielu poziomach – od indywidualnego, przez zawodowy, aż po globalny. Jesteśmy świadkami rewolucji, która może zmienić świat na lepsze, ale też stawia przed nami pytania, na które musimy znaleźć odpowiedzi.
W publikacji „Nowe technologie i AI w branży spożywczej i HoReCa” głos zabrali eksperci branżowi i naukowi, wśród nich m.in.: Tomasz Głowacki (Grupa Żabka), Piotr Lubiewa-Wieleżyński (Carrefour Polska) czy przedstawiciele środowiska akademickiego i ośrodków badawczych – dr inż. Iwona Wojtasik-Kalinowska i dr inż. Monika Marcinkowska-Lesiak (SGGW), a także Grzegorz Mech (GfK Polonia).
Merytoryczne, ciekawe i przystępne kompendium wiedzy o AI
Tak e-booka postrzegają jego twórcy. Jakie tematy zostały poruszone w publikacji?
-
Produkcja żywności
-
E-commerce
-
Handel detaliczny
-
Aplikacje mobilne
-
Robotyzacja
-
Rynek gastronomii
E-book „Nowe technologie i AI w branży spożywczej i HoReCa” dostępny jest do pobrania za darmo na stronie internetowej projektu Food and Design – foodanddesign.pl/e-booki.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.