Komunikaty PR

Roadshow „Nie palę, bo…” przebadało ponad 1000 pracowników w całej Polsce

2020-09-23  |  07:00
Biuro prasowe

Roadshow to jedno z ważniejszych działań w projekcie informacyjno-edukacyjnym „Nie palę, bo…”. Ogólnopolska akcja polegała na zaproszeniu pracowników do mobilnego gabinetu konsultacyjno-profilaktycznego, który przyjeżdżał tuż pod siedziby zainteresowanych zakładów pracy.

Gabinet mobilny dotarł pod siedziby firm w całej Polsce. Odwiedził 27 zakładów pracy w 16 województwach. Przebadano 1077 pracowników i przeprowadzono 505 konsultacji. W tym celu załoga pokonała 7,5 tys. kilometrów. Każde wydarzenie było zaplanowane na około 5 godzin.

Roadshow pozwoliło bezpośrednio dotrzeć pracowników, którzy pracują fizycznie, jak i przed komputerem. Zaproszeni goście wykonywali badania w zakresie: spirometrii, zawartości tlenku węgla, poziomu ciśnienia, a także wzrostu i wagi. Podczas akcji dwie osoby, czyli diagnosta konsultant oraz pomocnik diagnosta, prowadząc badania, udzielali także porad w zakresie zdrowia oraz walki z nałogiem nikotynowym. Można było również skorzystać z profesjonalnych konsultacji oraz sprawdzić poziom uzależnienia.

Od samego początku wiedziałam, że tak wzorowa współpraca zapewni nam sukces i doprowadzi do zadowolenia i zmotywowania osób z naszej firmy do pożegnania się z nałogiem. Nasi pracownicy wychodzili z mobilnego gabinetu pełni wiary w powodzenie wdrożenia zmian w swoje życie. Wielkie podziękowania należą się zespołowi diagnostycznemu, który opiekował się uczestnikami akcji. Panowała tylko pozytywna energia – komentuje Justyna Biesiada, Asystent Zarządu Plastica Sp. z o.o.

 

W ramach akcji „Nie palę, bo...”, która poświęcona jest tematyce szkodliwości palenia i ogólnemu zdrowiu układu oddechowego, mobilny gabinet konsultacyjno-profilaktyczny odwiedził GFT Polska w sierpniu pod poznańskim Okrąglakiem i na dziedzińcu łódzkiej Bramy Miasta. Cieszymy się, że na oba wydarzenia tak licznie przybyli nie tylko nasi pracownicy, ale także osoby z zaprzyjaźnionych firm w naszych budynkach i przechodnie - mówi Edyta Turuj, Senior Employer Branding Specialist, GFT Poland Sp. z o. o.. Akcja organizowana była na powietrzu i oczywiście z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Dziękujemy za fantastyczną atmosferę, profesjonalne konsultacje i możliwość udziału naszej firmy w kolejnym projekcie wspierającym zdrowie – dodaje.

 

W mobilnym gabinecie pojawiały się także osoby, które nie podjęły jeszcze ostatecznej decyzji o rzuceniu palenia, ale chciały uzyskać jak najwięcej informacji o konsekwencjach palenia oraz poddać się podstawowemu badaniu określającemu efektywność pracy ich płuc, tak aby zmotywować się do walki z nałogiem.  

  

Na spotkaniach pojawiały się także osoby niepalące, które chciały zdobyć wiedzę i argumenty, które pozwolą im np. pomóc bliskiej osobie w rzuceniu nałogu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.