Komunikaty PR

Rozwój sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce

2021-05-10  |  15:25
Biuro prasowe
Kontakt

Sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce
Norlandia Przedszkola

ul. Przasnyska7/143
01-756 Warszawa
sekretariat|norlandia.com| |sekretariat|norlandia.com
573975500
www.norlandiaprzedszkola.pl

Od maja do sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce dołączają kolejne placówki. Całość obejmuje już imponującą ilość 30 jednostek, które mimo pandemii i trudniejszego okresu w branży przedszkolnej, nadal zdobywają nowych przedsiębiorców, którzy chcą dołączyć do skandynawskiej sieci przedszkoli i żłobków.

Warto podkreślić, że sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce istnieje od czerwca 2017 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija.  Najnowsze placówki, które od maja tego roku dołączyły do Grupy Norlandia to dwa przedszkola oraz żłobek na warszawskiej Woli w Warszawie.

Projekt rozwoju sieci zakłada wykorzystanie najlepszych polskich i skandynawskich wzorców edukacyjnych. Docenia to wielu właścicieli placówek edukacyjnych, co sprawia, że marka ma solidne podłoże do dalszego rozwoju i dobrą motywację na przyszłość.

 

„Moim osobistym marzeniem jest, aby marka „Zaczarowane Motylki” dalej się rozwijała. Dlatego nadszedł czas na przekazanie odpowiedzialności za jej dalszy rozwój podmiotowi z imponującym doświadczeniem, cieszącemu się świetnymi opiniami, z którym łączą nas wspólne wartości i podobne cele, jeśli chodzi o opiekę nad dziećmi i edukację przedszkolną. Z przyjemnością przekazuję Państwu tę wiadomość - od 1 maja podmiotem prowadzącym żłobki i przedszkola „Zaczarowane Motylki” przy ul. Jana Kazimierza zostaje Norlandia. Jest to sieć żłobków i przedszkoli, z pewnością znana Państwu choćby z uwagi na placówkę przy Jana Kazimierza.” – powiedziała pani Agnieszka, wcześniejszy właściciel znanego kompleksu przedszkolno-żłobkowego w Warszawie, który dołączył do Sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce.

 

Norlandia od niemal trzydziestu lat pomaga rodzicom w opiece i wychowaniu najmłodszych. W sieci żłobków i przedszkoli – utworzonych w Polsce, Norwegii, Szwecji, Finlandii oraz Holandii– wyspecjalizowana kadra pedagogów realizuje programy edukacyjne, uzupełnione o wiele autorskich pomysłów. Skandynawski projekt z każdym rokiem zyskuje uznanie w oczach rodziców i opiekunów. 

 

Żłobki i przedszkola Norlandii charakteryzuje indywidualne podejście do każdego dziecka, dlatego grupy nie są zbyt liczne. Pierwsze lata życia mają kluczowe znaczenie dla rozwoju, więc czas poświęcony każdemu podopiecznemu, służy zrównoważonej edukacji, jak i radości z eksplorowania świata. W programach skandynawskiej sieci nie brakuje: ciekawych zajęć językowych (Moomin Language School), rytmiki (Norlandia Jump), czy warsztatów pobudzających kreatywność (Norlandia Quest). Multisensoryka pozwala harmonijnie rozwijać sferę zmysłów dzieci.  Norlandia to także wychowanie fizyczne i dużo czasu spędzonego przez najmłodszych na świeżym powietrzu. W programach bardzo istotny jest kontakt z naturą i kształtowanie świadomości ekologicznej (Go Green). Najmłodsi przyswajają również wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania. 

 

Norlandia dba o rozwój emocjonalny dzieci i postawy nacechowane empatią. W przedszkolach i żłobkach uczą się budowania relacji społecznych – opartych na zasadach współpracy, tolerancji i szacunku. Pedagodzy kładą nacisk na kształtowanie poczucia wartości podopiecznych, przy założeniu, że najmłodsi nie porównują się wzajemnie. Norlandia to system wartości, które zostają z dziećmi na całe życie. 

 

***

Informacje o firmie:

Przedszkola Norlandia są częścią Grupy NHC (Norlandia Health & Care Group). Firma weszła na polski rynek w czerwcu 2017 roku. NHC Group jest międzynarodową, prywatną firmą z siedzibą w Oslo w Norwegii. Jej początki sięgają 1990 roku, kiedy to została założona przez braci Kristiana i Rogera Adolfsenów, którzy do dziś są właścicielami 100% udziałów w firmie. W skład Grupy wchodzą przedszkola Norlandia, instytucje Norlandia Care (domy opieki, hotele dla pacjentów, kliniki medyczne i usługi opieki domowej) oraz firmy Hero (oferująca usługi w zakresie tłumaczeń ustnych i integracyjnych oraz prowadząca ośrodki przyjmowania uchodźców) i Aberia (świadcząca usługi w zakresie ochrony dzieci i opieki zastępczej dla osób niepełnosprawnych). Roczny obrót Grupy w 2017 roku wynosił 550 milionów euro. Grupa NHC ma ponad 400 jednostek operacyjnych i zatrudnia 8000 pracowników w Norwegii, Szwecji, Finlandii, Holandii, Niemczech i Polsce. „Bycie innowatorem dobrobytu jakości życia” jest naszą strategiczną dewizą działalności NHC Group.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Norlandia Przedszkola
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW Biuro prasowe
2024-11-29 | 13:30

Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zdobywa prestiżowe wyróżnienia w rankingu Eduniversal Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zdobył srebrne
Edukacja Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
2024-11-28 | 13:28

Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie

Z dniem 23 października 2024 roku nastąpiły zmiany w Zarządzie Uczelni Łazarskiego, które są istotnym krokiem w kierunku dalszego umacniania jej pozycji jako nowoczesnej instytucji
Edukacja Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum
2024-11-26 | 12:00

Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum

Wizyta 27 dyrektorów litewskich szkół to początek współpracy z I Społecznym Liceum Ogólnokształcącym. Jej celem jest wymiana doświadczeń, budowa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.