Komunikaty PR

Rozwój sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce

2021-05-10  |  15:25
Biuro prasowe
Kontakt

Sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce
Norlandia Przedszkola

ul. Przasnyska7/143
01-756 Warszawa
sekretariat|norlandia.com| |sekretariat|norlandia.com
573975500
www.norlandiaprzedszkola.pl

Od maja do sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce dołączają kolejne placówki. Całość obejmuje już imponującą ilość 30 jednostek, które mimo pandemii i trudniejszego okresu w branży przedszkolnej, nadal zdobywają nowych przedsiębiorców, którzy chcą dołączyć do skandynawskiej sieci przedszkoli i żłobków.

Warto podkreślić, że sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce istnieje od czerwca 2017 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija.  Najnowsze placówki, które od maja tego roku dołączyły do Grupy Norlandia to dwa przedszkola oraz żłobek na warszawskiej Woli w Warszawie.

Projekt rozwoju sieci zakłada wykorzystanie najlepszych polskich i skandynawskich wzorców edukacyjnych. Docenia to wielu właścicieli placówek edukacyjnych, co sprawia, że marka ma solidne podłoże do dalszego rozwoju i dobrą motywację na przyszłość.

 

„Moim osobistym marzeniem jest, aby marka „Zaczarowane Motylki” dalej się rozwijała. Dlatego nadszedł czas na przekazanie odpowiedzialności za jej dalszy rozwój podmiotowi z imponującym doświadczeniem, cieszącemu się świetnymi opiniami, z którym łączą nas wspólne wartości i podobne cele, jeśli chodzi o opiekę nad dziećmi i edukację przedszkolną. Z przyjemnością przekazuję Państwu tę wiadomość - od 1 maja podmiotem prowadzącym żłobki i przedszkola „Zaczarowane Motylki” przy ul. Jana Kazimierza zostaje Norlandia. Jest to sieć żłobków i przedszkoli, z pewnością znana Państwu choćby z uwagi na placówkę przy Jana Kazimierza.” – powiedziała pani Agnieszka, wcześniejszy właściciel znanego kompleksu przedszkolno-żłobkowego w Warszawie, który dołączył do Sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce.

 

Norlandia od niemal trzydziestu lat pomaga rodzicom w opiece i wychowaniu najmłodszych. W sieci żłobków i przedszkoli – utworzonych w Polsce, Norwegii, Szwecji, Finlandii oraz Holandii– wyspecjalizowana kadra pedagogów realizuje programy edukacyjne, uzupełnione o wiele autorskich pomysłów. Skandynawski projekt z każdym rokiem zyskuje uznanie w oczach rodziców i opiekunów. 

 

Żłobki i przedszkola Norlandii charakteryzuje indywidualne podejście do każdego dziecka, dlatego grupy nie są zbyt liczne. Pierwsze lata życia mają kluczowe znaczenie dla rozwoju, więc czas poświęcony każdemu podopiecznemu, służy zrównoważonej edukacji, jak i radości z eksplorowania świata. W programach skandynawskiej sieci nie brakuje: ciekawych zajęć językowych (Moomin Language School), rytmiki (Norlandia Jump), czy warsztatów pobudzających kreatywność (Norlandia Quest). Multisensoryka pozwala harmonijnie rozwijać sferę zmysłów dzieci.  Norlandia to także wychowanie fizyczne i dużo czasu spędzonego przez najmłodszych na świeżym powietrzu. W programach bardzo istotny jest kontakt z naturą i kształtowanie świadomości ekologicznej (Go Green). Najmłodsi przyswajają również wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania. 

 

Norlandia dba o rozwój emocjonalny dzieci i postawy nacechowane empatią. W przedszkolach i żłobkach uczą się budowania relacji społecznych – opartych na zasadach współpracy, tolerancji i szacunku. Pedagodzy kładą nacisk na kształtowanie poczucia wartości podopiecznych, przy założeniu, że najmłodsi nie porównują się wzajemnie. Norlandia to system wartości, które zostają z dziećmi na całe życie. 

 

***

Informacje o firmie:

Przedszkola Norlandia są częścią Grupy NHC (Norlandia Health & Care Group). Firma weszła na polski rynek w czerwcu 2017 roku. NHC Group jest międzynarodową, prywatną firmą z siedzibą w Oslo w Norwegii. Jej początki sięgają 1990 roku, kiedy to została założona przez braci Kristiana i Rogera Adolfsenów, którzy do dziś są właścicielami 100% udziałów w firmie. W skład Grupy wchodzą przedszkola Norlandia, instytucje Norlandia Care (domy opieki, hotele dla pacjentów, kliniki medyczne i usługi opieki domowej) oraz firmy Hero (oferująca usługi w zakresie tłumaczeń ustnych i integracyjnych oraz prowadząca ośrodki przyjmowania uchodźców) i Aberia (świadcząca usługi w zakresie ochrony dzieci i opieki zastępczej dla osób niepełnosprawnych). Roczny obrót Grupy w 2017 roku wynosił 550 milionów euro. Grupa NHC ma ponad 400 jednostek operacyjnych i zatrudnia 8000 pracowników w Norwegii, Szwecji, Finlandii, Holandii, Niemczech i Polsce. „Bycie innowatorem dobrobytu jakości życia” jest naszą strategiczną dewizą działalności NHC Group.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Norlandia Przedszkola
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.