Komunikaty PR

Ruszyła innowacyjna platforma edukacyjna Akademia Zarządzania i Rozwoju

2020-09-30  |  14:45
Biuro prasowe

Pandemia COVID-19 przeniosła znaczną część nauki na studiach z audytoriów do Internetu, na dedykowane platformy uczelniane. Świetne uzupełnienie wiedzy przekazywanej na uczelniach i w szkołach stanowi uruchomiona właśnie, tuż przed początkiem nowego roku akademickiego, innowacyjna platforma edukacyjna Akademia Zarządzania i Rozwoju. W ramach projektu na stronie azir.edu.pl można bezpłatnie oglądać miniwykłady ludzi sukcesu, wspominających swoje studia, udzielających rad co do ich wyboru, a także dzielących się refleksjami dotyczącymi swojej kariery.

– Misją Akademii Zarządzania i Rozwoju jest wspomaganie procesu edukacji, prowadzonego na uczelniach oraz uzupełnianie go o wskazówki i doświadczenia praktyków biznesu, niezbędne młodym ludziom na starcie ich drogi zawodowej. Platforma jest tworzona przez zespół Instytutu Biznesu we współpracy z przedstawicielami firm, w tym także rynkowych liderów, oraz ośrodków akademickich, think tanków i mediów – wyjaśnia Juliusz Bolek, Przewodniczący Rady Dyrektorów Instytutu Biznesu.

Akademia Zarządzania i Rozwoju pomaga młodym ludziom wybrać kierunek studiów, który w przyszłości zapewni ciekawą pracę. Doradza, jak świetnie wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej, podpowiada, w jakiej firmie wybrać staż i która uczelnia będzie tą wymarzoną. Najlepsi menedżerowie, eksperci i wykładowcy dzielą się na azir.edu.pl własnymi doświadczeniami i wskazują, jak pokierować życiem zawodowym, żeby osiągnąć sukces. Opowiadają o własnej ścieżce edukacji i zachęcają do zdobywania doświadczenia na rynku pracy. Na platformie znalazły się m.in. kilkuminutowe wykłady byłego premiera Jerzego Buzka, Krzysztofa Kwiatkowskiego – senatora, byłego ministra sprawiedliwości oraz prezesa Najwyższej Izby Kontroli, Krzysztofa Przybyła – prezesa Fundacji Godła Promocyjnego „Teraz Polska” czy znanego kompozytora Włodzimierza Pawlika.

– To jest partnerstwo doceniające takie narzędzia i rozwiązania, które łączą świat nauki i edukacji ze światem praktyków, jakimi jesteśmy w Żabce – mówi o platformie Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych firmy Żabka Polska, będącej partnerem strategicznym AZiR. – Myślę, że może to być też bardzo ciekawa inspiracja dla nauczycieli akademickich, ponieważ wielu z nich podejmuje wielki wysiłek, żeby jak najwięcej z praktyki wnosić do nauczania teoretycznego. To także dobra inspiracja dla nas, osób zajmujących się biznesem na co dzień, ponieważ dzięki tej platformie będziemy mogli poznać opinie młodych ludzi o ich oczekiwaniach – dodaje.

Innowacyjna, cyfrowa forma Akademii gwarantuje możliwość korzystania z jej zasobów wszystkim osobom z dostępem do Internetu, niezależnie od miejsca zamieszkania czy szkoły, do której uczęszczają.

Patronat medialny nad AZiR objęły: dziennik Polska The Times, Agencja Informacyjna oraz portale: naszemiasto.pl, naszahistoria.pl, raportCSR.pl, podlasie24.pl.

Więcej informacji na azir.edu.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.