Komunikaty PR

Selectivv ponownie wspiera czytelnictwo dzieci

2020-11-18  |  15:40
Biuro prasowe

Selectivv, podobnie jak w kwietniu br. udziela swoich wiedzy i zasobów w celu promowania tej ważnej dla rozwoju czytelnictwa kampanii. 

Zadaniem kampanii jest precyzyjne dotarcie do użytkowników wybranych kategorii aplikacji mobilnych z krótkim przekazem: „Teraz znajdź czas na czytanie książek”. „Czasami potrzeba jest pewnego impulsu, zaskoczenia, żeby zmienić nawyk. Działanie z firmą Selectivv daje nam właśnie taki element zaskoczenia. Jednocześnie, dzięki doskonałej analityce i mechanizmom wdrożonym przez tę firmę, możemy bardzo precyzyjnie dotrzeć do szerokiej grupy użytkowników mobilnych. Prowadzona przez nas wspólnie kampania jest oparta na wiedzy, co zwiększa szansę na odniesienie sukcesu” – podkreśliła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania.

Najnowsze badania Selectivv

Jak pokazują najnowsze badania[1] Selectivv, pandemia zdecydowanie wpłynęła na nasze sposoby przemieszczania się. Okazało się, że ponad połowa mieszkańców wybranych miast nie oddala się bardziej niż na 500m od strefy swojego zamieszkania. Jedyną kategorią, w której zaobserwowano większą liczbę odwiedzających na przestrzeni badania były parki. Zanotowały one ponad trzykrotny wzrost w porównaniu października 2020 do października 2019. Sugeruje to, że coraz częściej zostajemy w okolicach domu, korzystając z nauki bądź pracy zdalnej.

Rozumiemy, jak ważne w rozwoju dzieci jest czytanie, również z rodzicami. Chętnie angażujemy się w wartościowe akcje społeczne, tak jak #ZnajdźCzasNaCzytanie. Wierzymy, że wspólnie z Fundacją uda nam się skłonić odbiorców do znalezienia czasu na czytanie ze swoimi pociechami. Wszyscy coraz więcej czasu spędzamy wspólnie w domu i warto to odpowiednio wykorzystać” - mówi co-CEO Selectivv, Dominik Karbowski.

Współpraca Selectivv i Fundacji Powszechnego Czytania

W badaniach przeprowadzonych przez Selectivv[2] odnotowano wzrost w liczbie osób korzystających z aplikacji mobile. Na podstawie danych z okresów grudzień 2019 – kwiecień 2020 oraz marca 2019 widać, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Ponad ⅕ użytkowników mobile to właśnie dzieci i młodzież. Jak mówiła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania – “Wzmożone użytkowanie smartfonu nie jest dla dzieci zdrowe. Rozwój dziecka, jego stabilność emocjonalna, opiera się o zdrowe i mocne relacje z rodziną i rówieśnikami, których przez ekran nie da się zbudować. Wspólne czytanie książek i rozmowa jest naukowo potwierdzoną (a jednocześnie dostępną dla każdego!) metodą na zapewnienie dziecku absolutnie wszechstronnego rozwoju: emocjonalnego, społecznego, poznawczego.”

Dlatego firma cieszy się z możliwości ponownego zaangażowania w akcję z Fundacją Powszechnego Czytania.

Do końca listopada Legimi udostępnia darmowe ebooki i e-audiobooki dla dzieci. Kod: czasnaczytanie: https://www.legimi.pl/czas-na-czytanie/

 

O Selectivv

Selectivv na co dzień specjalizuje się w działaniach marketingowych na urządzenia mobilne. Każdego dnia kampanie reklamowe Selectivv widzi na swoich smartfonach blisko 121 mln użytkowników w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym blisko 20 mln w Polsce. Z rozwiązań Selectivv korzystają nie tylko firmy komercyjne, ale również administracja samorządowa, uczelnie wyższe i instytucje kultury.

 

sekretariat@fpc.org.pl
www.fpc.org.pl
www.ksiazkanarecepte.pl

 


[1] https://selectivv.com/mobilnosc-polakow-jak-pandemia-zmienila-nasze-zachowania/

[2] https://selectivv.com/jak-zmienila-sie-konsumpcja-internetu-na-mobile-przez-dzieci-i-mlodziez/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja O zawodzie PR-owca, farmaceuty i studiowaniu, np. historii - wykłady AZiR.edu.pl Biuro prasowe
2021-01-20 | 11:00

O zawodzie PR-owca, farmaceuty i studiowaniu, np. historii - wykłady AZiR.edu.pl

– Musimy dobrze wiedzieć, co chcemy ludziom przekazać, a więc musimy tak te treści przekazywać dziennikarzom i opinii społecznej, aby nie były one traktowane jak coś, co jest
Edukacja Pierwszy DIMAQ Voice Online w nowym roku już 26 stycznia!
2021-01-19 | 10:00

Pierwszy DIMAQ Voice Online w nowym roku już 26 stycznia!

Wydarzenie będzie odbywało się raz w miesiącu, między godziną 15:00 a 16:00 oraz obejmie dwa lub więcej wystąpień ekspertów marketingu online. Podczas najbliższej 17. edycji
Edukacja Fundacja Dobra Sieć zaprasza na bezpłatny webinar “E-wolontariat pracowniczy”
2021-01-18 | 15:30

Fundacja Dobra Sieć zaprasza na bezpłatny webinar “E-wolontariat pracowniczy”

E-wolontariat, czyli wolontariat wykonywany za pośrednictwem Internetu, to dobry pomysł na rozszerzenie oferty wolontariatu pracowniczego - nie tylko podczas pandemii! Jeśli chcesz dowiedzieć

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zdecydowana większość pracujących uciekła z pracowniczych planów kapitałowych. Mimo wysokich zwrotów z oszczędzania

Po trzech fazach wdrożenia PPK w programach oszczędzania na emeryturę wspólnie z pracodawcą i państwem uczestniczy niespełna jedna trzecia uprawnionych. To mniej, niż pierwotnie zakładał rząd. Choć specjaliści przekonują, że program jest dobrze skonstruowany, Polacy wciąż obawiają się powtórki historii z otwartymi funduszami emerytalnymi. Nawet mimo tego, że wyniki za ubiegły rok pokazują, że w ten sposób są w stanie zaoszczędzić więcej, niż gdyby odkładali sami. Zdaniem Grzegorza Chłopka z Instytutu Emerytalnego to właśnie brak zaufania do oszczędzania przy udziale instytucji jest największą przeszkodą w popularyzacji PPK.

Finanse

UOKiK jeszcze w styczniu wyda pierwsze decyzje ws. zatorów płatniczych. W toku jest 100 postępowań

UOKiK przyspiesza postępowania wobec przedsiębiorców zalegających swoim kontrahentom z płatnościami. – W czasie pandemii zatory płatnicze są coraz poważniejszym problemem, dlatego powinny być skutecznie eliminowane z rynku. Szczególnie jeśli dopuszczają się tego największe firmy, bo często cierpią na tym mali i średni przedsiębiorcy – mówi Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W ciągu roku od uzyskania nowych uprawnień w walce z zatorami płatniczymi urząd rozpoczął 100 takich postępowań, w tym 28 tylko w grudniu 2020 roku, m.in. w branży spożywczej, mięsnej, budowlanej, transportowej oraz kosmetycznej. Pierwsze decyzje mają zapaść jeszcze w tym miesiącu.

Konsument

Narodowy Spis Powszechny może zostać wydłużony z trzech do sześciu miesięcy. GUS będzie zachęcać do samospisywania się przez internet

Główny Urząd Statystyczny przygotowuje się do Narodowego Spisu Powszechnego 2021, który ma zostać przeprowadzony między kwietniem a czerwcem, choć z uwagi na pandemię COVID-19 stara się o jego wydłużenie do końca września. Warunki epidemiologiczne sprawiają, że tegoroczny spis będzie prowadzony głównie przez internet, za pomocą interaktywnego formularza dostępnego na stronie GUS. Jeśli natomiast osoba zobowiązana do udziału w spisie go nie wypełni, skontaktują się z nią telefonicznie lub osobiście rachmistrze spisowi.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: Żeby masowo szczepić Polaków, potrzeba pracy 24 godziny na dobę, także wolontariuszy. Jesteśmy gotowi wspomóc polską służbę zdrowia w akcji szczepień

W Polsce przeciwko koronawirusowi zaszczepiono pierwszą dawką ok. 600 tys. osób, a w rządowych magazynach czeka ok. 470 tys. szczepionek. To rezerwy na drugie dawki dla tych, którzy zostali zaszczepieni pierwszą. Tempo szczepień nie jest imponujące nie tylko ze względu na mniejsze dostawy od producentów w ostatnich dniach, ale też organizację całej operacji logistycznej. Zdarzały się dni, kiedy dziennie szczepionych jest ok. 11–12 tys. osób. Dlatego Jerzy Owsiak zaproponował wsparcie WOŚP w całym procesie. – To moment, kiedy potrzebne są wszystkie ręce na pokład – mówi.