Selectivv ponownie wspiera czytelnictwo dzieci
Selectivv, podobnie jak w kwietniu br. udziela swoich wiedzy i zasobów w celu promowania tej ważnej dla rozwoju czytelnictwa kampanii.
Zadaniem kampanii jest precyzyjne dotarcie do użytkowników wybranych kategorii aplikacji mobilnych z krótkim przekazem: „Teraz znajdź czas na czytanie książek”. „Czasami potrzeba jest pewnego impulsu, zaskoczenia, żeby zmienić nawyk. Działanie z firmą Selectivv daje nam właśnie taki element zaskoczenia. Jednocześnie, dzięki doskonałej analityce i mechanizmom wdrożonym przez tę firmę, możemy bardzo precyzyjnie dotrzeć do szerokiej grupy użytkowników mobilnych. Prowadzona przez nas wspólnie kampania jest oparta na wiedzy, co zwiększa szansę na odniesienie sukcesu” – podkreśliła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania.
Najnowsze badania Selectivv
Jak pokazują najnowsze badania[1] Selectivv, pandemia zdecydowanie wpłynęła na nasze sposoby przemieszczania się. Okazało się, że ponad połowa mieszkańców wybranych miast nie oddala się bardziej niż na 500m od strefy swojego zamieszkania. Jedyną kategorią, w której zaobserwowano większą liczbę odwiedzających na przestrzeni badania były parki. Zanotowały one ponad trzykrotny wzrost w porównaniu października 2020 do października 2019. Sugeruje to, że coraz częściej zostajemy w okolicach domu, korzystając z nauki bądź pracy zdalnej.
“Rozumiemy, jak ważne w rozwoju dzieci jest czytanie, również z rodzicami. Chętnie angażujemy się w wartościowe akcje społeczne, tak jak #ZnajdźCzasNaCzytanie. Wierzymy, że wspólnie z Fundacją uda nam się skłonić odbiorców do znalezienia czasu na czytanie ze swoimi pociechami. Wszyscy coraz więcej czasu spędzamy wspólnie w domu i warto to odpowiednio wykorzystać” - mówi co-CEO Selectivv, Dominik Karbowski.
Współpraca Selectivv i Fundacji Powszechnego Czytania
W badaniach przeprowadzonych przez Selectivv[2] odnotowano wzrost w liczbie osób korzystających z aplikacji mobile. Na podstawie danych z okresów grudzień 2019 – kwiecień 2020 oraz marca 2019 widać, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Ponad ⅕ użytkowników mobile to właśnie dzieci i młodzież. Jak mówiła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania – “Wzmożone użytkowanie smartfonu nie jest dla dzieci zdrowe. Rozwój dziecka, jego stabilność emocjonalna, opiera się o zdrowe i mocne relacje z rodziną i rówieśnikami, których przez ekran nie da się zbudować. Wspólne czytanie książek i rozmowa jest naukowo potwierdzoną (a jednocześnie dostępną dla każdego!) metodą na zapewnienie dziecku absolutnie wszechstronnego rozwoju: emocjonalnego, społecznego, poznawczego.”
Dlatego firma cieszy się z możliwości ponownego zaangażowania w akcję z Fundacją Powszechnego Czytania.
Do końca listopada Legimi udostępnia darmowe ebooki i e-audiobooki dla dzieci. Kod: czasnaczytanie: https://www.legimi.pl/czas-na-czytanie/
O Selectivv
Selectivv na co dzień specjalizuje się w działaniach marketingowych na urządzenia mobilne. Każdego dnia kampanie reklamowe Selectivv widzi na swoich smartfonach blisko 121 mln użytkowników w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym blisko 20 mln w Polsce. Z rozwiązań Selectivv korzystają nie tylko firmy komercyjne, ale również administracja samorządowa, uczelnie wyższe i instytucje kultury.
sekretariat@fpc.org.pl
www.fpc.org.pl
www.ksiazkanarecepte.pl
[1] https://selectivv.com/mobilnosc-polakow-jak-pandemia-zmienila-nasze-zachowania/
[2] https://selectivv.com/jak-zmienila-sie-konsumpcja-internetu-na-mobile-przez-dzieci-i-mlodziez/
Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”
Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.