Komunikaty PR

Słodkości i kwiaty na Dzień Kobiet w Lidl Polska

2024-03-06  |  10:00
Biuro prasowe

Święto, które obchodzimy 8 marca to doskonała okazja, aby wyrazić wdzięczność i miłość wobec wszystkich kobiet w naszym życiu – otoczyć je uwagą, docenić codzienny trud i podziękować za obecność. Lidl Polska wie, jak ważne są takie gesty, dlatego od poniedziałku 4 marca, w ofercie sklepu można znaleźć wyjątkowe propozycje kwiatów, które będą się dobrze komponować ze słodkim upominkiem. Natomiast dla miłośniczek pielęgnacji, sieć proponuje kosmetyki do domowego spa.

Kwiaty jako wyraz troski i subtelnej elegancji stanowią niezapomniany dodatek do celebracji Dnia Kobiet, stając się symbolem tego święta. Dlatego już od poniedziałku, 4 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić kompozycje kwiatowe w atrakcyjnych cenach. Dwukolorowe różyczki (28,99 zł/szt.), azalie w ceramicznej donicy (24,99 zł/szt.), azalie na pniu (19,99 zł/szt.), orchidee (19,99 zł/szt.) czy frizee lub guzmanie (22,99 zł/szt.) – są to propozycje kwitnące, które dzięki odpowiedniej pielęgnacji zachowają swoją świeżość i piękno na dłużej. Ale to nie koniec! Storczyki, znane ze swojej wyjątkowej urody i elegancji, są niezwykle popularnymi kwiatami, które zdobią wiele wnętrz i są często wybierane jako prezent. W sklepach Lidl Polska od poniedziałku można dostać różne rodzaje storczyków pochodzących z polskich hodowli – storczyk wianuszek (59,99 zł/szt.), z fitonią w szkle (59,99 zł/szt.), dwupędowy premium (46,99 zł/szt.) czy dwupędowy mini (37,99 zł/szt.). Ich długowieczność sprawia, że mogą być trwałym elementem dekoracyjnym w domu lub biurze, przypominając o tej wyjątkowej okazji. Co więcej, z aplikacją Lidl Plus za drugi, tańszy lub w tej samej cenie storczyk zapłacimy 50%[1] taniej.

Wszystkiego najsłodszego

Czy to w formie czekoladowych pralinek, kawałka pysznego ciasta, czy ulubionej słodkiej przekąski – słodycze mają magiczną zdolność osładzania nawet najbardziej wymagającej chwili. Dlatego od poniedziałku, 4 marca, do piątku, 8 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić wybrane praliny podwójnie. A dlaczego? Ponieważ za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt zapłacimy 60%[2] taniej.

Dzień Kobiet to nie tylko okazja do obdarowywania prezentami, ale także do dzielenia się czasem z ważnymi dla nas osobami. Podczas romantycznego spotkania z ukochaną lub w gronie przyjaciółek – istnieje wiele sposobów na umilenie sobie tego szczególnego czasu. Na tę okazję Lidl Polska poleca lody Willisch w kubku (19,99 zł/465 ml/opak.) o smaku solonego karmelu z brownie lub ciasta bananowego z marakują czy litrowe lody Bon Gelati – za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt, zapłacimy 40% mniej (promocja obowiązuje w dniach 4-6 marca). A dla wszystkich miłośniczek czekolady sieć proponuje czekolady Superieur (6,49 zł/150 g/opak.) czy karmelowe, klasyczne lub malinowe gorzkie z 70% kakao (6,49 zł/125 g/opak.). Jeżeli chodzi o idealny dodatek do deserów, Lidl Polska proponuje mrożone maliny w czekoladzie (9,99 zł/150 g/opak.). Natomiast ze sklepowych nowości warto spróbować Pralin Dark lub Cherry Berry (7,99 zł/114-117 g/opak.).

Rytuał piękna

Wieczorna maseczka, masaż twarzy czy kąpiel w aromatycznych zapachach… To czasem wszystko, czego potrzeba kobiecie do szczęścia po ciężkim dniu. Dlatego od poniedziałku w sklepach Lidl Polska można kupić maskę do twarzy na tkaninie (4,99 zł/szt.) lub 3-pak maseczek z zieloną herbatą w płachcie (14,99 zł/zestaw), które będą odpowiednie na twarz, dłonie oraz stopy. Sieć proponuje także maskę pod oczy, na usta lub do twarzy (2,29 zł/szt./opak.) oraz hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem i złotem (23,99 zł/60 szt./opak.). A kiedy skóra już będzie odpowiednio nawilżona, warto zadbać o masaż rollerem z zielonego jadeitu (12,99 zł/szt.) lub kamieniem gua sha (8,99 zł/szt./opak.). Co więcej? Aromatyczna kąpiel! W Lidl Polska można w supercenach kupić produkty marki Ziaja – żel 3 w 1 do mycia twarzy, ciała i włosów (11,99 zł/500 ml/opak.) czy nawilżające serum do ciała lub peeling gruboziarnisty (19,99 zł/ 400 ml, 300 ml/opak.). Natomiast marka Treaclemoon prezentuje nowość w sklepach sieci – żel pod prysznic (15,99 zł/500 ml/opak.) o różnorodnych zapachach.

Zajrzyj do sklepów Lidl Polska, odkryj wyjątkowe propozycje produktów na Dzień Kobiet i znajdź inspirację już dziś – bo piękne gesty zaczynają się od małych radości!


[1] Limit: 4 szt. na kupon. Każda kolejna sztuka będzie sprzedawana w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją. Szczegóły promocji dostępne w aplikacji Lidl Plus.

[2] Lista produktów objętych promocją dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie www.lidl.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.