Komunikaty PR

Startuje archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów

2020-02-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Saja
Homebook.pl

ul. Jaworska 11-13
53-612 Wrocław
ewelina.saja|homebook.pl | |ewelina.saja|homebook.pl
720 804 066
www.homebook.pl

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab!

Homebook.pl rozszerza swoją działalność o projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do architektów i projektantów wnętrz. Specjaliści platformy podzielą się wiedzą z zakresu marketingu i brandingu, wspierając osoby prowadzące własne pracownie w budowaniu silnej marki oraz skutecznej komunikacji z klientami.

- Archilab to inicjatywa powstała w celu uzupełnienia wiedzy, której brakuje na kierunkach kształcących przyszłych projektantów i architektów wnętrz. Nasi eksperci wezmą pod lupę wszystkie aspekty pozaprojektowe, związane z działalnością pracowni – od wprowadzenia marki pracowni na rynek, po jej promocję wśród potencjalnych i aktualnych klientów – mówi Zuzanna Dominów, Relationship Manager Homebook.pl.

Projekt archilab stanowi odpowiedź platformy na potrzeby zarówno tych architektów i projektanów, którzy dopiero rozpoczynają swoje zmagania w branży, jak i tych, których debiut mają już dawno za sobą. Celem programu jest stworzenie kompendium elementarnej wiedzy z zakresu budowania profesjonalnego portofolio, negocjacji, promocji pracowni za pośrednictwem zewnętrznych kanałów i własnych mediów społecznościowych. To zestaw bardzo praktycznych umiejętności, których znajomość jest kluczowa w prowadzaniu biznesu w branży architektonicznej.

- Porady specjalistów to, obok wyszukiwarki produktów oraz inspirujących aranżacji, jeden z głównych filarów Homebook.pl. Tym razem doradzać będziemy profesjonalistom, koncentrując się na potrzebach najważniejszej grupy naszych użytkowników – architektów i projektantów, którzy na Homebooku dzielą się efektami swojej pracy, dostarczając inspiracji całej społeczności. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać tę grupę poprzez stworzenie dodatkowej przestrzeni dla jej rozwoju – podsumowuje Zuzanna Dominów.

W ramach projektu architekci i projektanci będą czerpać wiedzę z publikacji szkoleniowych (artykułów, instrukcji graficznych i materiałów video) dostępnych na platformie oraz podczas dedykowanych spotkań. Działania w ramach archilab-u zostały przewidziane na cały rok 2020. Program zakończy konkurs skierowany do młodych architektów i projektantów (do 30. roku życia) na realizację projektu w kategoriach: I - wnętrza mieszkalne, II - wnętrze publiczne.

Homebook.pl to platforma podpowiadająca, jak krok po kroku stworzyć wymarzony dom. Pod jednym adresem znajduje się oferta większości sklepów i marek wnętrzarskich, baza wyjątkowych inspiracji oraz wskazówki architektów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni” Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki
Edukacja Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
2024-04-16 | 17:00

Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?

Wielkimi krokami zbliżają się matura oraz sesja, podczas której uczniowie i studenci mierzą się ze zdaniem egzaminów m.in. z języka obcego. Panikujesz, że nie zdasz?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.