Komunikaty PR

Startuje inicjatywa #ThankYouScience

2021-12-07  |  12:00
Biuro prasowe

Chcesz podziękować nauce i naukowcom za ich wkład do poprawy swojego życia? Inicjatywa #ThankYouScience daje teraz taką możliwość! Podziel się w mediach społecznościowych podziękowaniami dla naukowców – dodaj przykład mówiący o tym w jaki sposób nauka zmienia Twoje codzienne życie!

 

Wpisy oznaczone hasztagiem #ThankYouScience wyrażą wdzięczność ludziom nauki za ich pasję odkrywania nieznanego, dociekliwość, wiarę w ludzkie możliwości i pełne odwagi wizje, prowadzące do przełomowych odkryć. Już po raz drugi do akcji zaprasza firma Bayer.

 

- Lepsza dbałość zdrowie i zrównoważone życie, większe poczucie bezpieczeństwa, ogromne możliwości, które przyniosła nam technologia – wszystko to zawdzięczamy nauce! Zrozumienie dla niej jest dziś szczególnie ważne, dlatego zachęcamy do wyrażania wdzięczności naukowcom – mówi Monika Lechowska-Wróbel, dyrektor działu komunikacji Bayer – Misją naszej firmy jest „Science for a better life”: z nauką jesteśmy ściśle związani od ponad 160 lat, więc ogromnie doceniamy jej wkład do poprawy świata – i chcemy inspirować innych.

 

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy we własnym kanale lub np. odwiedzając profil popularno-naukowy Baylab na Facebooku (https://www.facebook.com/BaylabPolska/) użyć hasztagu #ThankYouScience i napisać za co dziękujemy nauce.

 

- Jak życie moje lub bliskich poprawiło się dzięki nauce? Co w ostatnim czasie było jej największym triumfem? Jakie osiągnięcia nas inspirują? Jakie ich efekty widzimy na co dzień? Czy mogę dziś żyć zdrowiej? Lepiej się odżywiać? Powodów do podziękowań jest naprawdę wiele - inicjatywa #ThankYouScience stwarza możliwość, by je wyrazić – zachęca Monika Lechowska-Wróbel.

 

O firmie Bayer

Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.bayer.com.

 

Kontakt:

/// Monika Lechowska–Wróbel, Head of Communication CEE, Bayer Sp. z o.o.

E–mail: monika.lechowska@bayer.com

 

Biuro prasowe Bayer:

Aleksandra Stasiak, Omega Communication, tel. 602 115 401

E–mail: astasiak@communication.pl  

 

 

Oświadczenia dotyczące przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Lidl Polska ponownie wyposaży polskie szkoły - akcja „Szkoły Pełne Talentów Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:25

Lidl Polska ponownie wyposaży polskie szkoły - akcja „Szkoły Pełne Talentów"

Już 19 sierpnia rusza rejestracja dla szkół do trzeciej edycji inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów”, w ramach której Lidl Polska wspiera polskie dzieci i
Edukacja Staż studencki, który otwiera drzwi
2024-08-12 | 11:00

Staż studencki, który otwiera drzwi

Marsh European Business Support Centre (EBSC) w Warszawie to miejsce, gdzie staż studencki otwiera drzwi do świata zarządzania ryzykiem. Ich program stażowy, Career Starter Program, to
Edukacja Krótszy czas pracy dla nauczycieli – to nie takie proste
2024-08-07 | 14:10

Krótszy czas pracy dla nauczycieli – to nie takie proste

4 dni w tygodniu czy 35 godzin? To pytanie zadają sobie dziś rządzący, którzy usilnie pracują nad projektem nowelizacji Kodeksu pracy w zakresie skrócenia wymiaru czasu pracy.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.