„Twój region – Twoja przyszłość. Jak wykorzystać fundusze europejskie?” – spotka
Wojewoda Podlaski Jacek Brzozowski, Minister Funduszy i Polityki Regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, Marszałek Województwa Podlaskiego Łukasz Prokorym oraz Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Katarzyna Duber-Stachurska zapraszają przedsiębiorców z województwa podlaskiego do udziału w wyjątkowym spotkaniu regionalnym pt. „Twój region – Twoja przyszłość. Jak wykorzystać fundusze europejskie?”.
Kiedy? 11 grudnia 2024 r., godz. 10:30 – 13:30
Gdzie? Podlaski Urząd Wojewódzki, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok
Spotkanie jest skierowane do wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystać Fundusze Europejskie 2021-2027. Eksperci z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oraz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) przedstawią aktualne możliwości finansowania dla firm, które pragną się rozwijać i korzystać z dofinansowań unijnych.
Podczas wydarzenia omawiane będą m.in.:
· warunki i możliwości udziału w wybranych konkursach i projektach w ramach Funduszy Europejskich na lata 2021-2027,
· wsparcie lokalnych przedsiębiorców w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027.
Spotkanie będzie również okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania kontaktów biznesowych. W ramach wydarzenia przedsiębiorcy będą mogli porozmawiać z praktykami, którzy pomogą rozwiać wątpliwości i udzielą cennych wskazówek dotyczących aplikowania o fundusze.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, obowiązuje rejestracja. Zachęcamy do jak najszybszego zapisania się na spotkanie!
Zapraszamy do udziału – razem kształtujmy przyszłość regionu i biznesu!
Rejestracja na spotkanie: https://www.parp.gov.pl/component/parpevents/event/3556
Najlepsi młodzi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024
Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW
Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.