Komunikaty PR

WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3: Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influ

2023-06-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influencer marketingu będą tematem przewodnim WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3, które odbędzie się 28 czerwca 2023 roku. Konferencja zapewni uczestnikom wiedzę na temat najnowszych badań, trendów i skutecznych strategii związanych z gamingiem w Polsce. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w formie wirtualnej. Organizatorem konferencji jest agencja gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, patronat honorowy objął IAB Polska, a wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. 

 

WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3 to jedyna okazja, aby poznać najnowsze badania gamingowe w Polsce przygotowane przez Insightful we współpracy z WE!RE Fantasy oraz nowe trendy i strategie w gaming influencer marketingu. 

 

Agenda konferencji obejmuje różnorodne tematy związane z gamingiem i influencer marketingiem. Prelegenci omówią najnowsze trendy w branży, strategie efektywnego angażowania influencerów do promocji oraz badania dotyczące preferencji i zachowań graczy w Polsce. Ponadto, będziemy mieć okazję dowiedzieć się więcej na temat roli streamingu, platform społecznościowych i nowych technologii w kreowaniu sukcesu w gamingu zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych.

 

Niewątpliwym wyróżnikiem tej edycji od poprzednich jest oparcie wystąpień na kanwie najnowszych badań Insightful analizujących esport i gaming w Polsce.  Dodatkowym atutem będzie temat prawny, który ostatnio dość mocno zyskał niestety na aktualności - Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa, który przygotują ekspertki - Agnieszka Karcz oraz Agnieszka Stasikiewicz z kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.  

 

Wydarzenie odbędzie się online, co umożliwia uczestnictwo z dowolnego miejsca na świecie. Konferencja jest całkowicie bezpłatna, a zarejestrować się można na stronie https://werefantasy.com/weregamers/

Patronat honorowy wydarzenia objął ponownie IAB Polska. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w konferencji. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych krajach europejskich. Patronat medialny objął Nowy Marketing oraz Radio Kampus. 

Pełna agenda WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3: 

10:00 Esport i gaming w Polsce – prezentacja najnowszych badań Insightful dotyczących graczy i ich preferencji

10:25 Sukcesy transmisji esportowych w Polsce

11:00  Aktywizacja i integracja młodzieży poprzez gaming i esport – case study Predator Games

11:35 Dokąd zmierza influencer marketing – trendy 

12:10 Czego od influencera może oczekiwać PR-owiec?

12:45 Kampanie influencerskie z pasji a nie z przymusu – case study 

13:20 Rola eventów gamingowych w kształtowaniu społeczności i jej lojalizacji wobec tych wydarzeń i marek

14:00 Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa 

14:30 Zjawisko patoinfluencermarketingu – jak może to rzutować na branże i jak się przed nim bronić 

Więcej informacji: https://werefantasy.com/weregamers/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.