WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3: Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influ
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influencer marketingu będą tematem przewodnim WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3, które odbędzie się 28 czerwca 2023 roku. Konferencja zapewni uczestnikom wiedzę na temat najnowszych badań, trendów i skutecznych strategii związanych z gamingiem w Polsce. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w formie wirtualnej. Organizatorem konferencji jest agencja gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, patronat honorowy objął IAB Polska, a wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3 to jedyna okazja, aby poznać najnowsze badania gamingowe w Polsce przygotowane przez Insightful we współpracy z WE!RE Fantasy oraz nowe trendy i strategie w gaming influencer marketingu.
Agenda konferencji obejmuje różnorodne tematy związane z gamingiem i influencer marketingiem. Prelegenci omówią najnowsze trendy w branży, strategie efektywnego angażowania influencerów do promocji oraz badania dotyczące preferencji i zachowań graczy w Polsce. Ponadto, będziemy mieć okazję dowiedzieć się więcej na temat roli streamingu, platform społecznościowych i nowych technologii w kreowaniu sukcesu w gamingu zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych.
Niewątpliwym wyróżnikiem tej edycji od poprzednich jest oparcie wystąpień na kanwie najnowszych badań Insightful analizujących esport i gaming w Polsce. Dodatkowym atutem będzie temat prawny, który ostatnio dość mocno zyskał niestety na aktualności - Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa, który przygotują ekspertki - Agnieszka Karcz oraz Agnieszka Stasikiewicz z kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.
Wydarzenie odbędzie się online, co umożliwia uczestnictwo z dowolnego miejsca na świecie. Konferencja jest całkowicie bezpłatna, a zarejestrować się można na stronie https://werefantasy.com/weregamers/
Patronat honorowy wydarzenia objął ponownie IAB Polska. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w konferencji. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych krajach europejskich. Patronat medialny objął Nowy Marketing oraz Radio Kampus.
Pełna agenda WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3:
10:00 Esport i gaming w Polsce – prezentacja najnowszych badań Insightful dotyczących graczy i ich preferencji
10:25 Sukcesy transmisji esportowych w Polsce
11:00 Aktywizacja i integracja młodzieży poprzez gaming i esport – case study Predator Games
11:35 Dokąd zmierza influencer marketing – trendy
12:10 Czego od influencera może oczekiwać PR-owiec?
12:45 Kampanie influencerskie z pasji a nie z przymusu – case study
13:20 Rola eventów gamingowych w kształtowaniu społeczności i jej lojalizacji wobec tych wydarzeń i marek
14:00 Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa
14:30 Zjawisko patoinfluencermarketingu – jak może to rzutować na branże i jak się przed nim bronić
Więcej informacji: https://werefantasy.com/weregamers/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.