Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!
Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!
Już niedługo w szkołach wybrzmi dzwonek, a uczniowie zasiądą w ławkach po wakacyjnej przerwie. To właśnie z myślą o nich i ich rodzicach, Pepco stworzyło podstawowy zestaw szkolny, który można skompletować za jedyne 50 zł! W tej cenie rodzice wyposażą swoje pociechy w: zeszyt, blok, długopisy, ołówki, gumki i nożyczki, a także koszulkę i spodenki. Oprócz podstawowych przyborów szkolnych, w sklepach na uczniów czeka już szeroki wybór plecaków, ubrań, obuwia i innych akcesoriów przydatnych w powrocie do szkoły, a to wszystko w konkurencyjnie niskich cenach.
Wakacje w pełni, ale szkoła tuż tuż…
Wakacyjny odpoczynek trwa w najlepsze, a dzieci cieszą się beztroskim czasem zabaw i wycieczek. Inaczej wygląda sytuacja rodziców, którzy pod koniec lipca już rozpoczynają przygotowania dziecka do nowego roku szkolnego. Skompletowanie szkolnej wyprawki może być prawdziwym wyzwaniem, wymagającym nie tylko czasu i energii, ale także wydatków, zwłaszcza jeśli dziecko idzie do szkoły po raz pierwszy. Pepco doskonale zna potrzeby i oczekiwania – zarówno uczniów, jak i ich rodziców. Dlatego oferuje funkcjonalne, wysokiej jakości akcesoria szkolne w atrakcyjnych cenach i do kupienia w jednym miejscu.
Wyprawka szkolna za 50 złotych
Podstawowa wyprawka szkolna w sklepach Pepco może kosztować tylko 50 złotych! W jej skład wchodzą: zeszyt A5 (1,5 zł), zestaw 8 kolorowych długopisów (3 zł), opakowanie 6 ołówków z gumką HB (1,5 zł), temperówka z pojemnikiem (2 zł), zestaw dwóch gumek do mazania (1,5 zł), nożyczki dziecięce (3 zł), piórnik (5 zł), blok rysunkowy A4 (2 zł), t-shirt (10 zł) oraz spodnie z bajkowymi motywami ze 100% bawełny (20 zł).
– Pierwsze dni w szkole to dla dziecka ogromne przeżycie – powrót do codziennych obowiązków związanych ze zdobywaniem wiedzy, kształtowanie relacji z rówieśnikami, a także wiele nowych doświadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że rozpoczęcie roku szkolnego może wiązać się z wieloma emocjami także u rodziców. Zwłaszcza wtedy, gdy przychodzi do skompletowania wyprawki szkolnej. Dlatego wychodzimy naprzeciw wyzwaniom opiekunów, tworząc szeroką i różnorodną ofertę wyposażenia ucznia. Chcemy, aby każdy rodzic mógł łatwo znaleźć coś, co spełni oczekiwania ich dziecka, a równocześnie będzie w niskiej cenie – mówi Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group.
Plecaki, bidony, lunch boxy i superbohaterowie
Poza podstawowymi produktami potrzebnymi każdemu uczniowi, Pepco przygotowało także zróżnicowaną ofertę szkolną obejmującą m.in. plecaki, zestawy przyborów artystycznych, czy lunch boxy i bidony. Fani popularnych bajek również znajdą coś dla siebie w szerokiej ofercie ubrań i akcesoriów, uwzględniającej także modne nadruki przygotowane we współpracy z Marvel, Disney, Barbie czy Hot Wheels. Dzięki kolorowym i ciekawym motywom powrót do szkoły będzie dla dziecka jeszcze bardziej ekscytujący.
***
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.