„Zdrowy Rozwój Zawodowy” hasłem dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces” k
Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Tematem przewodnim dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces”, realizowanego przez Gedeon Richter, jest rozwój zawodowy w zdrowym środowisku pracy. Studenci kierunku farmacja, którzy są obecni na rynku pracy lub niebawem rozpoczną pracę, to przedstawiciele pokolenia Z. Według raportu z badania „Global 2022 Gen Z and Millennial Survey”, aż 46 proc. pracującego pokolenia Z czuje wypalenie zawodowe.[1] Warto podkreślić, że te osoby są dopiero na początku swojej kariery. Gedeon Richter chce wspierać ich w rozwoju, który będzie przynosił satysfakcję, a jednocześnie pozwoli na zadbanie o dobrostan psychiczny w miejscu pracy.
W odpowiedzi na wyzwania jakie stawia przed pracodawcami farmacji pokolenie Z, Gedeon Richter rozpoczyna dziewiątą edycję programu Recepta na Sukces pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”. Jak wynika z raportów na temat przedstawicieli pokolenia Z, to grupa dla której najistotniejsze w pracy jest poczucie jej sensu i istotnego celu, a rozwój zawodowy powinien być realizowany w środowisku, które pozwala na różnorodność i zadbanie o zdrowe emocje i psychikę.
Idea programu nierozerwalnie wiąże się z wartościami Gedeon Richter w obszarze zatrudnienia i rozwoju pracowników. Stawiając ich potrzeby na pierwszym miejscu, firma buduje zaangażowany zespół, dzięki któremu może realizować swoją misję niesienia rozwiązań, które realnie wpływają na zdrowie pacjentów. Osiem poprzednich edycji programu „Recepta na Sukces” było poświęcone wsparciu edukacyjnemu, a także kształtowaniu umiejętności kreowania kariery. Naturalnym kierunkiem kolejnej edycji jest troska o zdrowie psychiczne i emocje przyszłych pracowników sektora farmacji. Gedeon Richter jako firma produkująca leki między innymi z obszaru psychiatrii dostrzega narastający problem zaburzeń psychicznych w społeczeństwie, które w szczególności dotyczą pokolenia Z, dlatego w ramach tegorocznych działań przeprowadzi cykl warsztatów i webinarów edukacyjnych dla studentów farmacji. Celem tych aktywności jest wsparcie w świadomym podejmowaniu wyzwań zawodowych w taki sposób, by przynosiły one satysfakcję i dawały tej grupie poczucie celowości i sensu. Serię wydarzeń online poprowadzą specjaliści z zakresu psychologii i higieny pracy, kształtowania relacji opartych na empatii, a także umiejętności komunikacyjnych. By przybliżyć studentom pracę w obszarze farmacji, jej różnorodność i możliwości rozwoju zawodowego, powstanie seria krótkich materiałów z udziałem pracowników firmy. Platformą komunikacyjną, na której pojawiać się będą treści edukacyjne po raz kolejny będzie fanpage programu na Facebooku oraz korporacyjny profil Gedeon Richter na Instagramie.
Wszystkie te aktywności stworzone są na podstawie analizy ankiety badawczej przeprowadzonej przez Gedeon Richter. Dzięki oparciu o dane statystyczne i budowanej od lat relacji ze środowiskiem studentów, firma jest w stanie prowadzić działania, które realnie wspierają przyszłych farmaceutów już na etapie studiów jak i pierwszych wyzwań zawodowych.
[1] Raport Delloite „Global 2022 Gen z i Millenial Survey”, czerwiec 2022 r.
Dodatkowych informacji udzielają:
Aleksandra Marciniak,
Starszy specjalista ds. PR
Dział PR, Gedeon Richter Polska Sp. z o. o.
Koordynator kampanii „Recepta na sukces”,
email: amarciniak@grodzisk.rgnet.org
tel.: tel.: +48 695 300 696
Mateusz Konwerski,
Senior Communications Consultant,
LoveBrands Group
Biuro kampanii „Recepta na Sukces”,
e-mail: biuro@receptanasukces.pl,
tel.: +48 883 555 368
Gedeon Richter Plc., z siedzibą w Budapeszcie, jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W 2017 roku firma Richter osiągnęła skonsolidowaną sprzedaż na poziomie 1,4 mld euro (1,6 mld dol.), a jej wartość giełdowa wyceniana była na 4,1 mld euro (4,9 mld dol.). Wachlarz produktów firmy Richter obejmuje wiele ważnych obszarów terapeutycznych, m.in. ginekologię, ośrodkowy układ nerwowy oraz układ sercowo-naczyniowy. Posiadając największe centrum badawczo-rozwojowe w Europie Środkowo-Wschodniej, spółka Richter koncentruje swoje badania nad lekami oryginalnymi w dziedzinie chorób ośrodkowego układu nerwowego. Za sprawą swojego powszechnie uznanego doświadczenia w dziedzinie chemii steroidów firma Richter odgrywa na świecie znaczącą rolę w zakresie zdrowia kobiet. Aktywnie angażuje się również w rozwój produktów biopodobnych. Więcej informacji: www.gedeonrichter.pl
Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.