„Zdrowy Rozwój Zawodowy” hasłem dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces” k
Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Tematem przewodnim dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces”, realizowanego przez Gedeon Richter, jest rozwój zawodowy w zdrowym środowisku pracy. Studenci kierunku farmacja, którzy są obecni na rynku pracy lub niebawem rozpoczną pracę, to przedstawiciele pokolenia Z. Według raportu z badania „Global 2022 Gen Z and Millennial Survey”, aż 46 proc. pracującego pokolenia Z czuje wypalenie zawodowe.[1] Warto podkreślić, że te osoby są dopiero na początku swojej kariery. Gedeon Richter chce wspierać ich w rozwoju, który będzie przynosił satysfakcję, a jednocześnie pozwoli na zadbanie o dobrostan psychiczny w miejscu pracy.
W odpowiedzi na wyzwania jakie stawia przed pracodawcami farmacji pokolenie Z, Gedeon Richter rozpoczyna dziewiątą edycję programu Recepta na Sukces pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”. Jak wynika z raportów na temat przedstawicieli pokolenia Z, to grupa dla której najistotniejsze w pracy jest poczucie jej sensu i istotnego celu, a rozwój zawodowy powinien być realizowany w środowisku, które pozwala na różnorodność i zadbanie o zdrowe emocje i psychikę.
Idea programu nierozerwalnie wiąże się z wartościami Gedeon Richter w obszarze zatrudnienia i rozwoju pracowników. Stawiając ich potrzeby na pierwszym miejscu, firma buduje zaangażowany zespół, dzięki któremu może realizować swoją misję niesienia rozwiązań, które realnie wpływają na zdrowie pacjentów. Osiem poprzednich edycji programu „Recepta na Sukces” było poświęcone wsparciu edukacyjnemu, a także kształtowaniu umiejętności kreowania kariery. Naturalnym kierunkiem kolejnej edycji jest troska o zdrowie psychiczne i emocje przyszłych pracowników sektora farmacji. Gedeon Richter jako firma produkująca leki między innymi z obszaru psychiatrii dostrzega narastający problem zaburzeń psychicznych w społeczeństwie, które w szczególności dotyczą pokolenia Z, dlatego w ramach tegorocznych działań przeprowadzi cykl warsztatów i webinarów edukacyjnych dla studentów farmacji. Celem tych aktywności jest wsparcie w świadomym podejmowaniu wyzwań zawodowych w taki sposób, by przynosiły one satysfakcję i dawały tej grupie poczucie celowości i sensu. Serię wydarzeń online poprowadzą specjaliści z zakresu psychologii i higieny pracy, kształtowania relacji opartych na empatii, a także umiejętności komunikacyjnych. By przybliżyć studentom pracę w obszarze farmacji, jej różnorodność i możliwości rozwoju zawodowego, powstanie seria krótkich materiałów z udziałem pracowników firmy. Platformą komunikacyjną, na której pojawiać się będą treści edukacyjne po raz kolejny będzie fanpage programu na Facebooku oraz korporacyjny profil Gedeon Richter na Instagramie.
Wszystkie te aktywności stworzone są na podstawie analizy ankiety badawczej przeprowadzonej przez Gedeon Richter. Dzięki oparciu o dane statystyczne i budowanej od lat relacji ze środowiskiem studentów, firma jest w stanie prowadzić działania, które realnie wspierają przyszłych farmaceutów już na etapie studiów jak i pierwszych wyzwań zawodowych.
[1] Raport Delloite „Global 2022 Gen z i Millenial Survey”, czerwiec 2022 r.
Dodatkowych informacji udzielają:
Aleksandra Marciniak,
Starszy specjalista ds. PR
Dział PR, Gedeon Richter Polska Sp. z o. o.
Koordynator kampanii „Recepta na sukces”,
email: amarciniak@grodzisk.rgnet.org
tel.: tel.: +48 695 300 696
Mateusz Konwerski,
Senior Communications Consultant,
LoveBrands Group
Biuro kampanii „Recepta na Sukces”,
e-mail: biuro@receptanasukces.pl,
tel.: +48 883 555 368
Gedeon Richter Plc., z siedzibą w Budapeszcie, jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W 2017 roku firma Richter osiągnęła skonsolidowaną sprzedaż na poziomie 1,4 mld euro (1,6 mld dol.), a jej wartość giełdowa wyceniana była na 4,1 mld euro (4,9 mld dol.). Wachlarz produktów firmy Richter obejmuje wiele ważnych obszarów terapeutycznych, m.in. ginekologię, ośrodkowy układ nerwowy oraz układ sercowo-naczyniowy. Posiadając największe centrum badawczo-rozwojowe w Europie Środkowo-Wschodniej, spółka Richter koncentruje swoje badania nad lekami oryginalnymi w dziedzinie chorób ośrodkowego układu nerwowego. Za sprawą swojego powszechnie uznanego doświadczenia w dziedzinie chemii steroidów firma Richter odgrywa na świecie znaczącą rolę w zakresie zdrowia kobiet. Aktywnie angażuje się również w rozwój produktów biopodobnych. Więcej informacji: www.gedeonrichter.pl
Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW
Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.