„Zdrowy Rozwój Zawodowy” hasłem dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces” k

Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Tematem przewodnim dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces”, realizowanego przez Gedeon Richter, jest rozwój zawodowy w zdrowym środowisku pracy. Studenci kierunku farmacja, którzy są obecni na rynku pracy lub niebawem rozpoczną pracę, to przedstawiciele pokolenia Z. Według raportu z badania „Global 2022 Gen Z and Millennial Survey”, aż 46 proc. pracującego pokolenia Z czuje wypalenie zawodowe.[1] Warto podkreślić, że te osoby są dopiero na początku swojej kariery. Gedeon Richter chce wspierać ich w rozwoju, który będzie przynosił satysfakcję, a jednocześnie pozwoli na zadbanie o dobrostan psychiczny w miejscu pracy.
W odpowiedzi na wyzwania jakie stawia przed pracodawcami farmacji pokolenie Z, Gedeon Richter rozpoczyna dziewiątą edycję programu Recepta na Sukces pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”. Jak wynika z raportów na temat przedstawicieli pokolenia Z, to grupa dla której najistotniejsze w pracy jest poczucie jej sensu i istotnego celu, a rozwój zawodowy powinien być realizowany w środowisku, które pozwala na różnorodność i zadbanie o zdrowe emocje i psychikę.
Idea programu nierozerwalnie wiąże się z wartościami Gedeon Richter w obszarze zatrudnienia i rozwoju pracowników. Stawiając ich potrzeby na pierwszym miejscu, firma buduje zaangażowany zespół, dzięki któremu może realizować swoją misję niesienia rozwiązań, które realnie wpływają na zdrowie pacjentów. Osiem poprzednich edycji programu „Recepta na Sukces” było poświęcone wsparciu edukacyjnemu, a także kształtowaniu umiejętności kreowania kariery. Naturalnym kierunkiem kolejnej edycji jest troska o zdrowie psychiczne i emocje przyszłych pracowników sektora farmacji. Gedeon Richter jako firma produkująca leki między innymi z obszaru psychiatrii dostrzega narastający problem zaburzeń psychicznych w społeczeństwie, które w szczególności dotyczą pokolenia Z, dlatego w ramach tegorocznych działań przeprowadzi cykl warsztatów i webinarów edukacyjnych dla studentów farmacji. Celem tych aktywności jest wsparcie w świadomym podejmowaniu wyzwań zawodowych w taki sposób, by przynosiły one satysfakcję i dawały tej grupie poczucie celowości i sensu. Serię wydarzeń online poprowadzą specjaliści z zakresu psychologii i higieny pracy, kształtowania relacji opartych na empatii, a także umiejętności komunikacyjnych. By przybliżyć studentom pracę w obszarze farmacji, jej różnorodność i możliwości rozwoju zawodowego, powstanie seria krótkich materiałów z udziałem pracowników firmy. Platformą komunikacyjną, na której pojawiać się będą treści edukacyjne po raz kolejny będzie fanpage programu na Facebooku oraz korporacyjny profil Gedeon Richter na Instagramie.
Wszystkie te aktywności stworzone są na podstawie analizy ankiety badawczej przeprowadzonej przez Gedeon Richter. Dzięki oparciu o dane statystyczne i budowanej od lat relacji ze środowiskiem studentów, firma jest w stanie prowadzić działania, które realnie wspierają przyszłych farmaceutów już na etapie studiów jak i pierwszych wyzwań zawodowych.
[1] Raport Delloite „Global 2022 Gen z i Millenial Survey”, czerwiec 2022 r.
Dodatkowych informacji udzielają:
Aleksandra Marciniak,
Starszy specjalista ds. PR
Dział PR, Gedeon Richter Polska Sp. z o. o.
Koordynator kampanii „Recepta na sukces”,
email: amarciniak@grodzisk.rgnet.org
tel.: tel.: +48 695 300 696
Mateusz Konwerski,
Senior Communications Consultant,
LoveBrands Group
Biuro kampanii „Recepta na Sukces”,
e-mail: biuro@receptanasukces.pl,
tel.: +48 883 555 368
Gedeon Richter Plc., z siedzibą w Budapeszcie, jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W 2017 roku firma Richter osiągnęła skonsolidowaną sprzedaż na poziomie 1,4 mld euro (1,6 mld dol.), a jej wartość giełdowa wyceniana była na 4,1 mld euro (4,9 mld dol.). Wachlarz produktów firmy Richter obejmuje wiele ważnych obszarów terapeutycznych, m.in. ginekologię, ośrodkowy układ nerwowy oraz układ sercowo-naczyniowy. Posiadając największe centrum badawczo-rozwojowe w Europie Środkowo-Wschodniej, spółka Richter koncentruje swoje badania nad lekami oryginalnymi w dziedzinie chorób ośrodkowego układu nerwowego. Za sprawą swojego powszechnie uznanego doświadczenia w dziedzinie chemii steroidów firma Richter odgrywa na świecie znaczącą rolę w zakresie zdrowia kobiet. Aktywnie angażuje się również w rozwój produktów biopodobnych. Więcej informacji: www.gedeonrichter.pl

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.