ZIKO DERMO ZAPRASZA NA SERIĘ WIDEOPORAD Z DERMATOLOGIEM.
W drogeriach Ziko Dermo od maja trwa akcja społeczna #pielegnujeniefiltruje, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W badaniu społecznym na temat samoakceptacji i świadomej pielęgnacji realizowanym przez Ziko Dermo we współpracy z agencją badawczą BCMM – badania marketingowe wzięło udział już ponad 7 tysięcy osób. Drogeria Ziko Dermo prowadzi szereg działań edukacyjnych, a ich nową odsłoną jest udostępnienie serii wideoporad z Doktor Nauk Medycznych Dermatolog Magdaleną Podolec-Rubiś, które można już oglądać na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie oraz stronie zikodermo.pl.
Akcja #pielegnujeniefiltruje została zorganizowana przez drogerie Ziko Dermo, aby propagować pozytywne podejście do własnego wizerunku oraz zdrowej i świadomej pielęgnacji. Jednym z filarów akcji jest badanie społeczne prowadzone z agencją badawczą BCMM badania marketingowe. W ciągu zaledwie miesiąca 7 100 klientów wypełniło ankiety i odpowiedziało na szereg pytań dotyczących samoakceptacji, aktywności w social mediach, korzystania z filtrów upiększających, podejścia do własnego wizerunku czy stylu życia i stosowanej rutyny pielęgnacyjnej. Badanie będzie prowadzone do końca sierpnia (https://www.zikodermo.pl/podziel-sie-opinia.html), a w październiku 2023 roku Ziko Dermo opublikuje raportu podsumowujący.
Drugim ważnym filarem akcji #pielegnujeniefiltruje jest kampania edukacyjna, do której zaproszeni zostali specjaliści z zakresu psychologii, trychologii, dietetyki i dermatologii. Na stronach drogerii Ziko Dermo oraz na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie pojawiła się seria wywiadów prowadzonych przez Magdalenę Wieliczko dermokonsultantkę Ziko Dermo z Panią Doktor Nauk Medycznych Dermatolog Magdaleną Podolec-Rubiś. W filmach poruszone zostały tematy dotyczące problemów skórnych jak suchość skóry, trądzik czy przebarwienia, zagadnień związanych z dbaniem o skórę głowy i odpowiednią profilaktyką. Pani Doktor udzieliła również wyczerpujących odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z pieprzykami, piegami, przebarwieniami czy ochroną przeciwsłoneczną.
Akcja #pielegnujeniefiltruje spotkała się z dużym zainteresowaniem. Powszechny trend stosowania filtrów w mediach społecznościowych oraz wynikające z niego problemy są zauważane przez Klientki Ziko Dermo i w ich ocenie dotyczą wielu osób, które nie decydują się na publikację zdjęcia bez użycia filtra. Ukrywanie się za takim kamuflażem tylko teoretycznie podnosi poczucie własnej wartości, a często w zaciszu własnej łazienki nie wytrzymuje konfrontacji z rzeczywistością. Wywołuje to wyimaginowane, często zbędne potrzeby z zakresu medycyny estetycznej. Pamiętajmy, że najważniejsza jest nasza samoakceptacja, a konsultacja z ekspertem może pomóc w uzyskaniu satysfakcjonującego nas wizerunku za pomocą bezinwazyjnej pielęgnacji właściwymi kosmetykami. - mówi Beata Orlicka Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Dermokosmetyków.
Oprócz cyklu wideoporad z dermatologiem na stronie zikodermo.pl można znaleźć sporo wiedzy z zakresu zdrowej pielęgnacji w specjalnie wydzielonej sekcji pod takim samym tytułem. Jest to wyjątkowy dział z edukacyjnymi Landing Page’ami, z którego można dowiedzieć się więcej na temat cellulitu, skóry atopowej, zmarszczek czy menopauzy. Cały czas na kanałach social media (Facebook, Instagram, You Tube) publikowane są krótkie filmy i animacje poruszające tematykę urody i zdrowia jak: Porady Pielęgnacyjne, Dobre Nawyki czy Fakty, czy Mity.
Szczegóły dotyczące akcji znajdują się na stronie zikodermo.pl i w materiałach promocyjnych.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.