Komunikaty PR

ZIKO DERMO ZAPRASZA NA SERIĘ WIDEOPORAD Z DERMATOLOGIEM.

2023-06-02  |  12:00
Biuro prasowe

W drogeriach Ziko Dermo od maja trwa akcja społeczna #pielegnujeniefiltruje, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W badaniu społecznym na temat samoakceptacji i świadomej pielęgnacji realizowanym przez Ziko Dermo we współpracy z agencją badawczą BCMM – badania marketingowe wzięło udział już ponad 7 tysięcy osób. Drogeria Ziko Dermo prowadzi szereg działań edukacyjnych, a ich nową odsłoną jest udostępnienie serii wideoporad z Doktor Nauk Medycznych Dermatolog Magdaleną Podolec-Rubiś, które można już oglądać na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie oraz stronie zikodermo.pl.

Akcja #pielegnujeniefiltruje została zorganizowana przez drogerie Ziko Dermo, aby propagować pozytywne podejście do własnego wizerunku oraz zdrowej i świadomej pielęgnacji. Jednym z filarów akcji jest badanie społeczne prowadzone z agencją badawczą BCMM badania marketingowe. W ciągu zaledwie miesiąca 7 100 klientów wypełniło ankiety i odpowiedziało na szereg pytań dotyczących samoakceptacji, aktywności w social mediach, korzystania z filtrów upiększających, podejścia do własnego wizerunku czy stylu życia i stosowanej rutyny pielęgnacyjnej. Badanie będzie prowadzone do końca sierpnia (https://www.zikodermo.pl/podziel-sie-opinia.html), a w październiku 2023 roku Ziko Dermo opublikuje raportu podsumowujący.

Drugim ważnym filarem akcji #pielegnujeniefiltruje jest kampania edukacyjna, do której zaproszeni zostali specjaliści z zakresu psychologii, trychologii, dietetyki i dermatologii. Na stronach drogerii Ziko Dermo oraz na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie pojawiła się seria wywiadów prowadzonych przez Magdalenę Wieliczko dermokonsultantkę Ziko Dermo z Panią Doktor Nauk Medycznych Dermatolog Magdaleną Podolec-Rubiś. W filmach poruszone zostały tematy dotyczące problemów skórnych jak suchość skóry, trądzik czy przebarwienia, zagadnień związanych z dbaniem o skórę głowy i odpowiednią profilaktyką. Pani Doktor udzieliła również wyczerpujących odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z pieprzykami, piegami, przebarwieniami czy ochroną przeciwsłoneczną.

Akcja #pielegnujeniefiltruje spotkała się z dużym zainteresowaniem. Powszechny trend stosowania filtrów w mediach społecznościowych oraz wynikające z niego problemy są zauważane przez Klientki Ziko Dermo i w ich ocenie dotyczą wielu osób, które nie decydują się na publikację zdjęcia bez użycia filtra. Ukrywanie się za takim kamuflażem tylko teoretycznie podnosi poczucie własnej wartości, a często w zaciszu własnej łazienki nie wytrzymuje konfrontacji z rzeczywistością. Wywołuje to wyimaginowane, często zbędne potrzeby z zakresu medycyny estetycznej. Pamiętajmy, że najważniejsza jest nasza samoakceptacja, a konsultacja z ekspertem może pomóc w uzyskaniu satysfakcjonującego nas wizerunku za pomocą bezinwazyjnej pielęgnacji właściwymi kosmetykami. -  mówi Beata Orlicka Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Dermokosmetyków.

Oprócz cyklu wideoporad z dermatologiem na stronie zikodermo.pl można znaleźć sporo wiedzy z zakresu zdrowej pielęgnacji w specjalnie wydzielonej sekcji pod takim samym tytułem. Jest to wyjątkowy dział z edukacyjnymi Landing Page’ami, z którego można dowiedzieć się więcej na temat cellulitu, skóry atopowej, zmarszczek czy menopauzy. Cały czas na kanałach social media (Facebook, Instagram, You Tube) publikowane są krótkie filmy i animacje poruszające tematykę urody i zdrowia jak: Porady Pielęgnacyjne, Dobre Nawyki czy Fakty, czy Mity.

Szczegóły dotyczące akcji znajdują się na stronie zikodermo.pl i w materiałach promocyjnych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać! Biuro prasowe
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które
Edukacja UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.