Komunikaty PR

Efektywna ochrona sygnalistów przyjazna dla firmowego budżetu

2024-08-12  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.04 MB )

Od 25 września br. podmioty publiczne i prywatne zatrudniające powyżej 50 pracowników oraz wszystkie organizacje finansowe bez względu na liczbę zatrudnionych są zobowiązane wdrożyć kanał do przyjmowania poufnych zgłoszeń nieprawidłowości w firmie. W odpowiedzi na ten wymóg whiblo – zaawansowana aplikacja stworzona przez firmę braf.tech, umożliwiająca zarządzanie zgłoszeniami naruszeń – została wzbogacona o nowy pakiet Mała Firma przeznaczony dla małych i średnich organizacji.

Kluczowe zalety pakietu Mała Firma

Whiblo to innowacyjne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw umożliwiające efektywne oraz ekonomiczne wdrożenie systemów ochrony sygnalistów. Cały proces implementacji, włącznie z akceptacją regulaminu i umowy powierzenia danych, odbywa się w pełni cyfrowo i automatycznie. Pakiet pozwala na pełne wdrożenie systemu sygnalistów za jedyne 129 zł miesięcznie przy subskrypcji na 1 rok. Klienci mogą elastycznie wybierać okres korzystania z usługi na dowolną liczbę miesięcy. Mała Firma, trzeci już pakiet whiblo, obejmuje: profil jednego koordynatora, możliwość dostosowania kolorystyki narzędzia, instrukcję obsługi, 5 GB bazy danych oraz szablon Procedury Zgłoszeń Wewnętrznych dla subskrypcji na 6 i 12 miesięcy.

Pakiet Mała Firma został stworzony z myślą o potrzebach małych organizacji, które stoją przed wyzwaniem wdrożenia przepisów dla sygnalistów w krótkim czasie. Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu przedsiębiorców czas i koszty są kluczowe, dlatego oferujemy kompleksowe rozwiązanie dostępne od ręki, bezpieczne, proste do wdrożenia i obsługi, w najniższej cenie na polskim rynku. Nasze narzędzie umożliwia nawet najmniejszym podmiotom pełne dostosowanie się do nowych wymogów prawnych bez obciążania budżetu i angażowania dodatkowych zasobów – podkreśla Rafał Barański, współtwórca whiblo, prezes braf.tech.

Idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorców

Pakiet powstał przede wszystkim z myślą o firmach zatrudniających poniżej 50 pracowników, które chcą wdrożyć efektywny kanał przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów. System doskonale sprawdza się także w przedsiębiorstwach liczących do 250 pracowników oraz wszystkich podmiotach finansowych, dla których wdrożenie takich rozwiązań jest obligatoryjne. Platforma stanowi optymalne rozwiązanie dla jednostek publicznych dysponujących ograniczonym budżetem, umożliwiając im pełne dostosowanie się do wymogów prawnych przy zachowaniu kontroli nad kosztami. Dodatkowo w ramach pakietu, klienci mogą kupić za symboliczną złotówkę komplet dokumentacji niezbędnej do wdrożenia odpowiednich procedur w organizacji. Użytkownicy w tej cenie otrzymają również krótki poradnik RODO, który precyzyjnie opisuje wszystkie obowiązki związane z przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, wzór klauzuli obowiązku informacyjnego oraz wskazówki, jak z niego korzystać. Dokument został przygotowany przez kancelarię prawną Tomasza Osieja.

O whiblo

Whiblo to zaawansowana aplikacja, umożliwiająca bezpieczne zarządzanie anonimowymi zgłoszeniami naruszeń prawa i niepożądanych sytuacji wewnątrz organizacji. Narzędzie zapewnia bezpieczeństwo oraz pełną anonimowość użytkowników, jest zgodne z obowiązującymi przepisami: dyrektywą Unii Europejskiej o ochronie sygnalistów oraz polskimi przepisami dotyczącymi AML i RODO. Bezpieczeństwo whiblo zostało potwierdzone przez rygorystyczne testy penetracyjne. Każdy klient otrzymuje wydzieloną bazę danych oraz osobne klucze, do jej zabezpieczenia, co gwarantuje najwyższy poziom ochrony i poufności informacji. Dodatkowo whiblo działa w modelu SaaS, co ułatwia implementację bez obciążania infrastruktury IT. Obecnie z systemu korzysta m.in. UOKiK, LPP, Panattoni, Comarch czy Polska Grupa Lotnicza. Dla potrzeb większych organizacji dostępne są bardziej rozbudowane pakiety Standard i Premium.

Więcej informacji na temat nowego pakietu whiblo firmy braf.tech można znaleźć na stronie https://kup.whiblo.pl/pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.