eKarty prezentowe Empik, Empik Go, CDA Premium dostępne w sklepach Żabka
Żabka rozbudowuje swoją ofertę usług prepaid dostępnych w sklepach sieci, wprowadzając do sprzedaży eKarty podarunkowe Empik i Empik Go oraz karty CDA Premium. To doskonały i zawsze trafiony pomysł na prezent.
eKarty Empik teraz również w Żabce
eKarty Empik i Empik Go to dwa produkty, dzięki którym można po pierwsze – wygodnie i szybko dokonać transakcji w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce (mobile i online), a po drugie – cieszyć się z dostępu do tysięcy audiobooków, ebooków i podcastów na telefonie, tablecie czy czytniku, bez konieczności podawania danych karty płatniczej lub posiadania konta bankowego.
eKarta Empik to przedpłacona karta „na okaziciela”, którą można zrealizować na zakupy w sklepie internetowym Empik.com. Dotyczy blisko miliona produktów oznaczonych „oferta Empik.com” z kategorii tj. książki, muzyka, filmy, zabawki, dom i ogród, elektronika, sport, zdrowie i uroda, dziecko i mama czy artykuły szkolne i papiernicze. Obecnie w Żabce dostępne są eKarty o nominałach: 25, 50, 100 i 200 zł ważne przez rok od daty zakupu.
Natmiast Empik Go to aplikacja dająca dostęp do ponad 100 tysięcy e-booków, audiobooków czy słuchowisk. Aplikacja działa na smartfonach, tabletach i wszystkich najpopularniejszych modelach czytników. W ramach jednego, wygodnego abonamentu można korzystać z usługi jednocześnie na 2 urządzeniach. W ofercie Żabki znajduje się najpopularniejszy nielimitowany abonament Empik Go Max na okres 1, 3, 6 lub 12 miesięcy. Przy zakupie karty Empik Go na rok oszczędność sięga blisko 120 zł.
CDA Premium – Żabka zapewnia filmowe emocje
W ofercie Żabki zagościły także karty podarunkowe CDA Premium w dwóch wariantach cenowych: 20 zł – zapewniająca 30 dni korzystania z CDA Premium oraz 55 zł – dająca możliwość korzystania z CDA Premium przez okres 90 dni.
CDA Premium to jeden z najdynamiczniej rozwijających się serwisów wideo na życzenie, zapewniający obecnie dostęp do ponad 10 tys. filmów, seriali i bajek. Z platformy można korzystać jednocześnie na trzech różnych urządzeniach – bez reklam, długoterminowych umów, w dowolnym czasie i miejscu. Wystarczy zainstalować aplikację na telewizor, komputer, tablet lub telefon oraz wykupić subskrypcję. Aplikacja CDA na urządzenia mobilne została pobrana przez klientów już ponad 11 mln razy, a serwis może pochwalić się społecznością niemal 460 tys. aktywnych subskrybentów.
Wystarczy, że klient kupi wybrany nominał CDA Premium w Żabce, zaloguje się na swoje konto na platformie CDA i wprowadzi znajdujący się na paragonie kod. Proces przebiega szybko i bezpiecznie. Produkt umożliwia korzystanie z filmowych emocji dostępnych na www.cda.pl/premium bez konieczności podawania w internecie danych karty kredytowej lub posiadania konta bankowego.
____________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.