Komunikaty PR

Emirates pomagają ludności w Bejrucie dzięki hojności swoich klientów

2020-09-30  |  01:00
Biuro prasowe

Ponad miesiąc po niszczycielskich wybuchach w Bejrucie Emirates nadal działają na rzecz poszkodowanych społeczności. Dzięki hojności swoich klientów z całego świata linie dostarczają niezbędne przesyłki, przyczyniając się tym samym do zapewnienia lepszego bytu dla tych, którzy ucierpieli w wybuchach. Z różnych zakątków świata od klientów przewoźnika wciąż napływają datki w postaci gotówki lub mil Skywards, co zwiększa zdolność Emirates SkyCargo do budowania zasobów i zapewniania niezbędnego transportu lotniczego do Libanu.

Ponad 12 000 darowizn ze 140 krajów w formie gotówki lub mil Skywards wpłynęło za pośrednictwem dedykowanego, bezpiecznego i wygodnego portalu Emirates Airline Foundation oraz strony internetowej Emirates. Kraje, z których spłynęła znaczna część darowizn to Wielka Brytania, Indie, Australia, Niemcy, Stany Zjednoczone, Włochy, Nowa Zelandia, Tajwan, Japonia i RPA.

Ponadto wielu członków Emirates Skywards wykazało się ogromną hojnością i zaangażowaniem w pomoc dla poszkodowanych podczas katastrofy w Bejrucie. Dokonali oni indywidualnych wpłat w wysokości blisko 250 000 mil. W sumie członkowie Emirates Skywards przekazali dotychczas ponad 120 milionów mil. Linie Emirates przekażą darowizny w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Darowizny umożliwiły organizacjom humanitarnym na efektywny transport sprzętu i zaopatrzenia medycznego, żywności i innych towarów pierwszej potrzeby bezpośrednio do Bejrutu z Emirates SkyCargo, linii lotniczych cargo należących do Emirates. Dodatkowo ze swojej strony przewoźnik zapewnia 20% obniżkę opłat za transport lotniczy przesyłek.

Od 13 sierpnia Emirates SkyCargo przewiozły 160 000 kilogramów artykułów medycznych i żywności w ramach kilku misji do Bejrutu, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi organizacjami pozarządowymi. W przygotowaniu są już kolejne transporty, a w sześciu następnych, planowanych na najbliższe tygodnie, przewiezione będą artykuły pierwszej potrzeby medycznej, niepsująca się żywność, odzież, PPE, środki higieniczne i artykuły weterynaryjne.

Emirates z zaangażowaniem pomagają społecznościom, którym na co dzień służą. Za pośrednictwem Emirates Airline Foundation linie obsługują ponad 30 projektów humanitarnych i filantropijnych w 18 krajach, w tym w czterech krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Emirates latają do Libanu od prawie 30 lat i obecnie obsługują dwa dzienne połączenia do Bejrutu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina Biuro prasowe
2024-07-11 | 18:18

Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina

Szukasz wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem – Orbit® znalazł na to rozwiązanie. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-06-05 | 08:52

Lepsza oferta AirHelp dla pasażerów

AirHelp, największa na świecie firma technologiczna  zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, oferuje ulepszoną usługę poprzez subskrypcję AirHelp+.   Największym atutem produktu  jest
Lotnictwo Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
2024-01-19 | 08:00

Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo

Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.   W 2021 r. obaj

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.