Komunikaty PR

Emirates pomagają ludności w Bejrucie dzięki hojności swoich klientów

2020-09-30  |  01:00
Biuro prasowe

Ponad miesiąc po niszczycielskich wybuchach w Bejrucie Emirates nadal działają na rzecz poszkodowanych społeczności. Dzięki hojności swoich klientów z całego świata linie dostarczają niezbędne przesyłki, przyczyniając się tym samym do zapewnienia lepszego bytu dla tych, którzy ucierpieli w wybuchach. Z różnych zakątków świata od klientów przewoźnika wciąż napływają datki w postaci gotówki lub mil Skywards, co zwiększa zdolność Emirates SkyCargo do budowania zasobów i zapewniania niezbędnego transportu lotniczego do Libanu.

Ponad 12 000 darowizn ze 140 krajów w formie gotówki lub mil Skywards wpłynęło za pośrednictwem dedykowanego, bezpiecznego i wygodnego portalu Emirates Airline Foundation oraz strony internetowej Emirates. Kraje, z których spłynęła znaczna część darowizn to Wielka Brytania, Indie, Australia, Niemcy, Stany Zjednoczone, Włochy, Nowa Zelandia, Tajwan, Japonia i RPA.

Ponadto wielu członków Emirates Skywards wykazało się ogromną hojnością i zaangażowaniem w pomoc dla poszkodowanych podczas katastrofy w Bejrucie. Dokonali oni indywidualnych wpłat w wysokości blisko 250 000 mil. W sumie członkowie Emirates Skywards przekazali dotychczas ponad 120 milionów mil. Linie Emirates przekażą darowizny w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Darowizny umożliwiły organizacjom humanitarnym na efektywny transport sprzętu i zaopatrzenia medycznego, żywności i innych towarów pierwszej potrzeby bezpośrednio do Bejrutu z Emirates SkyCargo, linii lotniczych cargo należących do Emirates. Dodatkowo ze swojej strony przewoźnik zapewnia 20% obniżkę opłat za transport lotniczy przesyłek.

Od 13 sierpnia Emirates SkyCargo przewiozły 160 000 kilogramów artykułów medycznych i żywności w ramach kilku misji do Bejrutu, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi organizacjami pozarządowymi. W przygotowaniu są już kolejne transporty, a w sześciu następnych, planowanych na najbliższe tygodnie, przewiezione będą artykuły pierwszej potrzeby medycznej, niepsująca się żywność, odzież, PPE, środki higieniczne i artykuły weterynaryjne.

Emirates z zaangażowaniem pomagają społecznościom, którym na co dzień służą. Za pośrednictwem Emirates Airline Foundation linie obsługują ponad 30 projektów humanitarnych i filantropijnych w 18 krajach, w tym w czterech krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Emirates latają do Libanu od prawie 30 lat i obecnie obsługują dwa dzienne połączenia do Bejrutu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie! Biuro prasowe
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Lotnictwo Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-04-03 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-12-03 | 19:52

Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie

AirHelp, światowy lider w dziedzinie praw pasażerów lotniczych, opublikował wyniki najnowszego rankingu AirHelp Score 2024, oceniającego 109 linii lotniczych z całego świata. Tegorocznym zwycięzcą zostały Brussels Airlines,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.