Komunikaty PR

Emirates pomagają ludności w Bejrucie dzięki hojności swoich klientów

2020-09-30  |  01:00
Biuro prasowe

Ponad miesiąc po niszczycielskich wybuchach w Bejrucie Emirates nadal działają na rzecz poszkodowanych społeczności. Dzięki hojności swoich klientów z całego świata linie dostarczają niezbędne przesyłki, przyczyniając się tym samym do zapewnienia lepszego bytu dla tych, którzy ucierpieli w wybuchach. Z różnych zakątków świata od klientów przewoźnika wciąż napływają datki w postaci gotówki lub mil Skywards, co zwiększa zdolność Emirates SkyCargo do budowania zasobów i zapewniania niezbędnego transportu lotniczego do Libanu.

Ponad 12 000 darowizn ze 140 krajów w formie gotówki lub mil Skywards wpłynęło za pośrednictwem dedykowanego, bezpiecznego i wygodnego portalu Emirates Airline Foundation oraz strony internetowej Emirates. Kraje, z których spłynęła znaczna część darowizn to Wielka Brytania, Indie, Australia, Niemcy, Stany Zjednoczone, Włochy, Nowa Zelandia, Tajwan, Japonia i RPA.

Ponadto wielu członków Emirates Skywards wykazało się ogromną hojnością i zaangażowaniem w pomoc dla poszkodowanych podczas katastrofy w Bejrucie. Dokonali oni indywidualnych wpłat w wysokości blisko 250 000 mil. W sumie członkowie Emirates Skywards przekazali dotychczas ponad 120 milionów mil. Linie Emirates przekażą darowizny w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Darowizny umożliwiły organizacjom humanitarnym na efektywny transport sprzętu i zaopatrzenia medycznego, żywności i innych towarów pierwszej potrzeby bezpośrednio do Bejrutu z Emirates SkyCargo, linii lotniczych cargo należących do Emirates. Dodatkowo ze swojej strony przewoźnik zapewnia 20% obniżkę opłat za transport lotniczy przesyłek.

Od 13 sierpnia Emirates SkyCargo przewiozły 160 000 kilogramów artykułów medycznych i żywności w ramach kilku misji do Bejrutu, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi organizacjami pozarządowymi. W przygotowaniu są już kolejne transporty, a w sześciu następnych, planowanych na najbliższe tygodnie, przewiezione będą artykuły pierwszej potrzeby medycznej, niepsująca się żywność, odzież, PPE, środki higieniczne i artykuły weterynaryjne.

Emirates z zaangażowaniem pomagają społecznościom, którym na co dzień służą. Za pośrednictwem Emirates Airline Foundation linie obsługują ponad 30 projektów humanitarnych i filantropijnych w 18 krajach, w tym w czterech krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Emirates latają do Libanu od prawie 30 lat i obecnie obsługują dwa dzienne połączenia do Bejrutu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-12-03 | 19:52

Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie

AirHelp, światowy lider w dziedzinie praw pasażerów lotniczych, opublikował wyniki najnowszego rankingu AirHelp Score 2024, oceniającego 109 linii lotniczych z całego świata. Tegorocznym zwycięzcą zostały Brussels Airlines,
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-10-14 | 18:09

Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024

Najnowszy raport AirHelp, największej na świecie organizacji zajmującej się prawami pasażerów lotniczych, ujawnia znaczny wzrost opóźnień lotów w Polsce podczas lata 2024 roku. Ponad 34% pasażerów
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-09-06 | 10:03

AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami

AirHelp, największa na świecie firma technologiczna zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, wyjaśnia, jakie są prawach pasażerów lotniczych z niepełnosprawnościami, ograniczoną mobilnością i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.