IBC SOLAR zacieśnia współpracę z holenderskim producentem systemów montażowych
IBC SOLAR, lider w dziedzinie systemów fotowoltaicznych (PV) i magazynowania energii, rozszerzył swoją ofertę o innowacyjne konstrukcje montażowe dla dachów płaskich marki Van der Valk Solar Systems. W ramach tej współpracy firma staje się jednym z głównych dystrybutorów komponentów PV holenderskiego producenta w Polsce. Produkty te są już dostępne w kraju.
Partnerstwo z Van der Valk Solar Systems pozwala IBC SOLAR oferować swoim klientom jeszcze większą różnorodność w obszarze doboru odpowiedniego systemu dla instalacji PV na dachach płaskich. Konstrukcje montażowe holenderskiego producenta są opracowywane oraz produkowane we własnej fabryce w Holandii i cechuje je wysoka jakość, wszechstronność i szybkość montażu. Dlatego tak dobrze wpisują się w ofertę IBC SOLAR, dostawcy znanego z wysokich standardów kontroli jakości oraz stawiania na komponenty elastyczne, bezpieczne i o sprawdzonej wytrzymałości nawet przy dużych obciążeniach.
- Chcemy oferować naszym klientom w miarę możliwości najlepszy wybór doskonałych produktów - mówi Antje Anzi, Director Solutions International w IBC SOLAR AG. - Jesteśmy zadowoleni z partnerstwa z Van der Valk Solar Systems, które uzupełnia nasze istniejące portfolio w dziedzinie systemów montażowych.
Holenderska spółka Van der Valk Solar Systems jest znaną firmą w branży solarnych źródeł energii, koncentrującą się na opracowywaniu i produkcji systemów montażu paneli słonecznych dla segmentu budynków mieszkalnych i komercyjnych. W tym kontekście firma już od kilku lat z powodzeniem realizuje projekty w kooperacji z oddziałami IBC SOLAR w Szwecji i Holandii. W oparciu o tę udaną współpracę, niemiecki dostawca postanowił wzmocnić swoją pozycję na rynku, wzbogacając ofertę o systemy montażowe nowego partnera.
- Silny nacisk IBC SOLAR na jakość oraz rozbudowana międzynarodowa sieć firmy idealnie wpisują się w filozofię naszej firmy. Cieszymy się na to udane partnerstwo, które pozwala nam oferować nasze produkty jeszcze większej liczbie klientów w Europie - dodaje Denis de Vette, dyrektor zarządzający w Van der Valk Solar Systems. Ponadto, obie firmy w ramach współpracy planują cykl bezpłatnych webinarów w zakresie projektowania instalacji fotowoltaicznych na dachach płaskich. Więcej informacji na temat szkoleń można uzyskać na stronie internetowej IBC SOLAR.
IBC SOLAR to wiodący hurtownik oraz dostawca systemów dla rozwiązań fotowoltaicznych i energetycznych. Działająca od 40 lat firma ma na swoim koncie sześć gigawatów mocy zainstalowanej, biura w 15 międzynarodowych lokalizacjach, rozbudowaną sieć ponad 1000 partnerów oraz portfolio imponujących realizacji na całym świecie.
Szeroki zakres działalności IBC SOLAR obejmuje budowę parków słonecznych dostarczających energię bezpośrednio do sieci, instalacje komercyjne wspierające gospodarkę energetyczną przedsiębiorstw, a także lokalne systemy magazynowania energii i rozwiązania dla prywatnych gospodarstw domowych.
W Polsce firma skupia się na dystrybucji wysokiej jakości produktów własnych oraz innych producentów używanych do produkcji energii słonecznej. Asortyment obejmuje panele fotowoltaiczne, konstrukcje montażowe, inwertery oraz inne komponenty systemów PV. Z wykorzystaniem rozwiązań IBC SOLAR uruchomiono m.in. jedną z największych w Polsce dachowych instalacji fotowoltaicznych na jednym z budynków Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi, a także miejską elektrownię słoneczną na dachach wysokościowców spółdzielni PSM Winogrady w Poznaniu.
https://www.ibc-solar.pl/

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.