Kampania Respect Energy przybliża filozofię świadomych brandów
– Nasza kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy, a więc odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom naszym klientów jesteśmy w stanie jeszcze szerzej komunikować tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne – podkreśla Julia Piątkowska, Head of Marketing and Communication w Respect Energy.
Na kanale YouTube oraz stronie internetowej Respect Energy pojawił się już pierwszy z trzech filmów, który w pełnej wersji ma blisko 45 sekund. Kolejne warianty (skrócone do 30 lub 15 sekund) zostaną opublikowane na social mediach spółki, a także w formie reklam. Projekt ma potrwać 3 miesiące.
W materiale wystąpił Jarosław Frączek – Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Administracji BNP Paribas Bank Polska, jednego z odbiorców zielonej energii od Respect Energy. W grupie około 12 tys. klientów spółki są zarówno małe, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa, w tym Stadion Wrocław oraz od 1 stycznia 2022 roku – T-Mobile Polska.
– Transparentna komunikacja w branży energetycznej to klucz do przybliżenia społeczeństwu faktycznego wkładu sektora w walkę z widmem katastrofy klimatycznej. Chcemy, aby testimoniale naszych klientów były istotnym głosem w dyskusji o przyszłości całej planety, który odbije się głośnym echem w świadomości zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców – dodaje Sebastian Jabłoński, Prezes Respect Energy.
Realizację projektu wspierała warszawska agencja marketingowa i PR-owa Media Forum.
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=xBJXZd6iY6Y
Inwestycja w fotowoltaikę – czy warto czekać do startu programu Mój Prąd 6.0?
Hitachi Energy i SP Energy Networks zwiększą przepływ energii odnawialnej
Czas przyspieszenia transformacji sieci
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci
Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.
Infrastruktura
Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii
Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.