Orange Energia podpisuje umowy online na platformie SIGNIUS
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Największy, niezależny sprzedawca energii elektrycznej – Orange Energia – nawiązał współpracę z nowym dostawcą podpisów elektronicznych - SIGNIUS S.A. Firma jest właścicielem platformy do zdalnego podpisywania dokumentów. SIGNIUS dostarczy Orange Energia swoją technologię, która umożliwia podpisywanie umów z klientami „od ręki”.
- Orange Energia potrzebował przyjaznego systemu dla klienta indywidualnego i biznesowego, bez dodatkowych wymagań. Głównym celem naszego rozwiązania jest umożliwienie w prosty i przystępny sposób podpisania umów między spółką a jej klientami w formie elektronicznej, bez dodatkowej weryfikacji tożsamości klientów oraz konieczności zakładania przez nich konta. Nasza platforma idealnie spełnia te oczekiwania, dlatego spółka zdecydowała się zmienić poprzedniego dostawcę e-podpisu i skorzystać właśnie z naszej technologii. Firma musi dysponować stabilnie i niezawodnie działającą platformą do tego typu operacji, a my jesteśmy w stanie to zapewnić. Tworzymy innowacyjne technologie napędzające transformację cyfrową, wspieramy tym samym rozwój przedsiębiorstw - komentuje Jack Piekarski, VP Sales i współzałożyciel SIGNIUS S.A.
SIGNIUS oferuje nowoczesną i kompleksową platformę do natychmiastowego podpisywania dokumentów na wszystkich urządzeniach, każdym rodzajem podpisu – zaawansowanym i kwalifikowanym – bez papieru, w pełni zdalnie, wygodnie i prawomocnie. Proste API umożliwia zintegrowanie systemu informatycznego firmy z platformą, co pozwala na zautomatyzowanie i tym samym przyspieszenie procesu elektronicznego obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie. Dostępne są różne modele wdrożenia rozwiązania: od wersji online, przez wersję hybrydową po wdrożenie lokalne (on-premise). Ponadto, platformę wyróżnia szereg funkcjonalności, m.in. możliwość całkowicie zdalnego nabycia podpisu kwalifikowanego na podstawie identyfikacji online, opcjonalne pokrycie płatności za podpisy współpodpisujących oraz realizacja całego procesu podpisywania w jednym kanale online.
- W procesie zawierania umów na odległość, wybór dostawcy technologii podpisu elektronicznego miał dla nas kluczowe znaczenie. Platforma SIGNIUS Professional idealnie odpowiada naszym potrzebom. System został zaprojektowany w taki sposób, żeby maksymalnie ułatwić samą procedurę podpisu dla naszych klientów, a sama integracja pomiędzy platformą a naszym systemem, przebiegła bardzo sprawnie i szybko. Do tej pory dzięki technologii dostarczonej przez SIGNIUS nasi klienci złożyli już ponad tysiąc podpisów i ta liczba stale rośnie - mówi Karol Rudecki, ekspert ds. wsparcia sprzedaży Orange Energia, odpowiedzialny za wdrożenie technologii SIGNIUS.
Umowę na platformie SIGNIUS Professional można podpisać w pełni zdalnie i bez tracenia czasu w kolejce z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu (telefon, komputer, tablet). Jej dużą zaletą jest dostępność dokumentu online już po kilku minutach od rozmowy klienta z doradcą.
Nowa forma e-umowy jest dostępna w przypadku zdalnego zakupu usługi, poza siedzibą Orange. W salonach Orange Polska klienci mogą podpisywać umowy elektroniczne, korzystając z tabletów i w czasie rzeczywistym otrzymują dokument na maila.
Orange Energia jest częścią Grupy Orange - lidera na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. W 2017 roku powołano do życia spółkę Orange Energia, która od lipca 2018 roku pozostaje jedynym podmiotem w Grupie Orange odpowiedzialnym za działalność w obszarze sprzedaży energii elektrycznej. Obecnie Orange Energia Sp. z o.o. jest największym niezależnym sprzedawcą energii w Polsce z bazą ponad 120 tysięcy klientów. Czysta Energia od Orange pochodzi w 100 procentach ze źródeł odnawialnych. Oznacza to, że dla 100 procent zużytej przez klientów energii, Orange zakupi tzw. gwarancje pochodzenia z odnawialnych źródeł, wystawiane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
***
SIGNIUS oferuje szerokie spektrum rozwiązań zgodnych z rozporządzeniem unijnym eIDAS: nowoczesną platformę do zdalnego podpisywania dokumentów dla klienta indywidualnego i biznesowego, kwalifikowaną pieczęć elektroniczną, zdalną wideoweryfikację klienta, znacznik czasu i archiwizację dokumentacji. Tworzymy innowacyjne technologie napędzające transformację cyfrową i wspierające rozwój przedsiębiorstw. Nasza centrala mieści się w Poznaniu, a biura sprzedaży w Warszawie, Berlinie i Pradze.
Local content w energetyce jądrowej
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.