Orange Energia podpisuje umowy online na platformie SIGNIUS
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Największy, niezależny sprzedawca energii elektrycznej – Orange Energia – nawiązał współpracę z nowym dostawcą podpisów elektronicznych - SIGNIUS S.A. Firma jest właścicielem platformy do zdalnego podpisywania dokumentów. SIGNIUS dostarczy Orange Energia swoją technologię, która umożliwia podpisywanie umów z klientami „od ręki”.
- Orange Energia potrzebował przyjaznego systemu dla klienta indywidualnego i biznesowego, bez dodatkowych wymagań. Głównym celem naszego rozwiązania jest umożliwienie w prosty i przystępny sposób podpisania umów między spółką a jej klientami w formie elektronicznej, bez dodatkowej weryfikacji tożsamości klientów oraz konieczności zakładania przez nich konta. Nasza platforma idealnie spełnia te oczekiwania, dlatego spółka zdecydowała się zmienić poprzedniego dostawcę e-podpisu i skorzystać właśnie z naszej technologii. Firma musi dysponować stabilnie i niezawodnie działającą platformą do tego typu operacji, a my jesteśmy w stanie to zapewnić. Tworzymy innowacyjne technologie napędzające transformację cyfrową, wspieramy tym samym rozwój przedsiębiorstw - komentuje Jack Piekarski, VP Sales i współzałożyciel SIGNIUS S.A.
SIGNIUS oferuje nowoczesną i kompleksową platformę do natychmiastowego podpisywania dokumentów na wszystkich urządzeniach, każdym rodzajem podpisu – zaawansowanym i kwalifikowanym – bez papieru, w pełni zdalnie, wygodnie i prawomocnie. Proste API umożliwia zintegrowanie systemu informatycznego firmy z platformą, co pozwala na zautomatyzowanie i tym samym przyspieszenie procesu elektronicznego obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie. Dostępne są różne modele wdrożenia rozwiązania: od wersji online, przez wersję hybrydową po wdrożenie lokalne (on-premise). Ponadto, platformę wyróżnia szereg funkcjonalności, m.in. możliwość całkowicie zdalnego nabycia podpisu kwalifikowanego na podstawie identyfikacji online, opcjonalne pokrycie płatności za podpisy współpodpisujących oraz realizacja całego procesu podpisywania w jednym kanale online.
- W procesie zawierania umów na odległość, wybór dostawcy technologii podpisu elektronicznego miał dla nas kluczowe znaczenie. Platforma SIGNIUS Professional idealnie odpowiada naszym potrzebom. System został zaprojektowany w taki sposób, żeby maksymalnie ułatwić samą procedurę podpisu dla naszych klientów, a sama integracja pomiędzy platformą a naszym systemem, przebiegła bardzo sprawnie i szybko. Do tej pory dzięki technologii dostarczonej przez SIGNIUS nasi klienci złożyli już ponad tysiąc podpisów i ta liczba stale rośnie - mówi Karol Rudecki, ekspert ds. wsparcia sprzedaży Orange Energia, odpowiedzialny za wdrożenie technologii SIGNIUS.
Umowę na platformie SIGNIUS Professional można podpisać w pełni zdalnie i bez tracenia czasu w kolejce z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu (telefon, komputer, tablet). Jej dużą zaletą jest dostępność dokumentu online już po kilku minutach od rozmowy klienta z doradcą.
Nowa forma e-umowy jest dostępna w przypadku zdalnego zakupu usługi, poza siedzibą Orange. W salonach Orange Polska klienci mogą podpisywać umowy elektroniczne, korzystając z tabletów i w czasie rzeczywistym otrzymują dokument na maila.
Orange Energia jest częścią Grupy Orange - lidera na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. W 2017 roku powołano do życia spółkę Orange Energia, która od lipca 2018 roku pozostaje jedynym podmiotem w Grupie Orange odpowiedzialnym za działalność w obszarze sprzedaży energii elektrycznej. Obecnie Orange Energia Sp. z o.o. jest największym niezależnym sprzedawcą energii w Polsce z bazą ponad 120 tysięcy klientów. Czysta Energia od Orange pochodzi w 100 procentach ze źródeł odnawialnych. Oznacza to, że dla 100 procent zużytej przez klientów energii, Orange zakupi tzw. gwarancje pochodzenia z odnawialnych źródeł, wystawiane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
***
SIGNIUS oferuje szerokie spektrum rozwiązań zgodnych z rozporządzeniem unijnym eIDAS: nowoczesną platformę do zdalnego podpisywania dokumentów dla klienta indywidualnego i biznesowego, kwalifikowaną pieczęć elektroniczną, zdalną wideoweryfikację klienta, znacznik czasu i archiwizację dokumentacji. Tworzymy innowacyjne technologie napędzające transformację cyfrową i wspierające rozwój przedsiębiorstw. Nasza centrala mieści się w Poznaniu, a biura sprzedaży w Warszawie, Berlinie i Pradze.
Standardy odpowiedzialnego biznesu - Grupa Tubądzin
Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero
Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.