Yellow Boson S.A. łączy siły z Instytutem Szkoleń i Analiz Gospodarczych
Yellow Boson SA z siedzibą w Poznaniu podpisał list intencyjny ze spółką Instytut Szkoleń i Analiz Gospodarczych SA, która jest notowana na rynku NewConnect, w następstwie czego Strony dostrzegając korzyści płynące z zacieśnienia współpracy, wykorzystania synergii płynącej z doświadczenia i potencjału Spółek podjęły negocjacje w sprawie połączenia obu Spółek.
Yellow Boson SA należy do holdingu Blue Boson United Kingdom Societas z siedzibą w Londynie, która szczyci się wartością intelektualną wycenianą na ponad miliard euro. To hardware multimedialna platforma efektywnosci energetycznej, która realizuje cele klientów w obszarach instalacji przemysłowych i domowych elektrowni fotowoltaicznych, zwiększania wydajności energii cieplnej i gazowej oraz zmiany parametrów cieczy dzięki własnej patentowanej technologii. Jej klientami są m.in. Skoda, Engie, Apleona, PAK Konin, CEZ Skawina czy Węglokoks Energia.
Grupa Yellow Boson swoje wieloletnie doświadczenie w branży energetycznej zyskała na przestrzeni ostatnich 15 lat na wielu rynkach europejskich. Pozwoliło to wypracować unikalne rozwiązania, które są udoskonalane, aby móc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby przemysłu i gospodarstw domowych. Demonopolizując rynki energetyczne w wielu krajach Europy jej misją jest inspiracja i wspomaganie w osiąganiu niezależności energetycznej, obniżaniu kosztów wytwarzania i zakupu energii oraz ochrony środowiska naturalnego.
Na czele grupy stoi Robert Zagożdżon, który swoją drogę̨ biznesową rozpoczął w 1995 roku od założenia firmy zajmującej się̨ marketingiem bezpośrednim. Utworzona wtedy marka, która od 2007 roku skoncentrowała się̨ na branży energetycznej i otwierającym się̨ rynku energii odniosła sukces w kilkunastu krajach Europy i pozyskując prawie milion klientów została sprzedana w 2013 roku szwajcarskiemu funduszowi Cromicorn. Pozyskane w ten sposób środki zainwestowane zostały w rozwój polskich oddziałów grupy i te stały się liderami na rynku alternatywnych dostawców energii i gazu obsługując setki tysięcy klientów i długie lata z powodzeniem konkurując z największymi graczami w polskim biznesie.
Dziś grupa Yellow Boson SA zarządzana w Polsce przez ambitnego Dawida Putona zamierza pójść w podobnym kierunku ekspansji produktowej w ramach odnawialnych i regeneracyjnych źródeł energii i terytorialnej w ramach Polski i Europy, który doświadczony management grupy nadaje przedsięwzięciom od ponad 25 lat. Inwestując między innymi w jednego z liderów polskiej fotowoltaiki Wolna Energia Sp. z o.o., która pod okiem Mateusza Mroza słynie ze swojej rzetelności wytycza swoje cele rozwijając w ramach Yellow Boson SA kolejne platformy biznesowe oraz projekty inwestycyjne.
Swoją siłę grupa czerpie z innowacyjnego podejścia do zarządzania i sprzedaży. Z punktu widzenia managementu grupy Yellow Boson w ludziach tkwi olbrzymi niewykorzystany potencjał. Globalizacja i korporacje wychodzą najczęściej z założenia, że człowiek jest słabym ogniwem, a czynnik ludzki działa na szkodę efektywności. Z punktu widzenia przyszłego beniaminka na giełdzie należy na to spojrzeć z innej perspektywy. Indywidualność i godność człowieka nie może być pomijana. Tworzymy świat dla ludzi, a nie odwrotnie. I to się przejawia w jego strategii i codziennym działaniu.
Kontakt: Yellow Boson SA
info@yellowboson.com
https://www.blueboson.eu/pl/ / https://www.yellowboson.com/pl/ / https://www.wolnaenergia.eu/
Organizacje pozarządowe apelują do premiera. Chodzi o Krajowy Plan Energii i Klimatu oraz transformację energetyczno-klimatyczną
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
Trina Storage dostarczy rozwiązania BESS do niemieckich projektów Aquila
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.