ERLI świętuje ponad 2 miliony pobrań aplikacji mobilnej!
ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce, przekroczyła próg 2 milionów pobrań swojej aplikacji mobilnej. Ten imponujący wynik to efekt nie tylko rosnącej popularności zakupów online, ale przede wszystkim szeregu funkcjonalności i korzyści wynikających z jej użytkowania. Wymienić tu należy przede wszystkim niższe ceny niż na stronie internetowej oraz spersonalizowane oferty i powiadomienia o nowych promocjach. Aplikacja jest również dopracowana pod kątem doświadczenia użytkownika (UX), oferując intuicyjną wyszukiwarkę produktów, w pełni funkcjonalny koszyk zintegrowany z różnorodnymi metodami dostaw i płatności, a także możliwość zapisywania ulubionych produktów. Apka dostępna jest na rynku od września 2023 roku i notuje systematyczny wzrost popularności, przyciągając coraz większe grono użytkowników. Za jej pośrednictwem realizowanych jest już ponad 55% wszystkich transakcji ERLI.
Aplikacja mobilna ERLI zapewnia intuicyjną obsługę i dostęp do jeszcze korzystniejszych cen niż na stronie internetowej. Sierpniowy wzrost liczby aktywnych użytkowników i osiągnięcie poziomu 2 mln pobrań potwierdza skuteczność strategii platformy, której celem jest oferowanie klientom różnorodnych produktów najwyższej jakości. Dodatkowo, miesięcznie ponad 50% zarejestrowanych użytkowników aktywnie korzysta z aplikacji, co pokazuje, że apka nie tylko przyciąga nowe osoby, ale także buduje ich lojalność, zapewniając regularny dostęp do zawsze niskich cen oraz ekskluzywnych promocji i zniżek dostępnych wyłącznie w apce ERLI.
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było naturalnym krokiem w rozwoju ERLI, który miał na celu uproszczenie procesu zakupowego i zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Przekroczenie 2 milionów pobrań, a także poziom ponad 50% aktywnych użytkowników pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i korzyści, jakie oferujemy. W aplikacji ERLI znajdą nie tylko lepsze ceny, ale również dedykowane promocje i rabaty, które nie są dostępne na stronie internetowej. Wymienić można tutaj regularne mega oferty w sekcji Najtaniej oraz cykliczne rabaty na wybrane kategorie produktowe. Nasi użytkownicy mogą śledzić te oferty na bieżąco m.in. poprzez powiadomienia push - podkreśla Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w ERLI.
Kluczowe funkcje i innowacje aplikacji
Aplikacja mobilna ERLI oferuje użytkownikom szereg funkcjonalności, które ułatwiają proces zakupowy, w tym spersonalizowane rekomendacje, śledzenie zamówień, oraz szybkie metody płatności (w tym tak popularne na polskim rynku płatności BLIK i odroczone płatności PayPo). Klienci aplikacji mają również dostęp do promocji skierowanych wyłącznie do użytkowników mobilnych, mogą otrzymywać spersonalizowane powiadomienia i realizować zamówienia jeszcze szybciej i łatwiej niż przez stronę internetową.
W ostatnich miesiącach aplikacja została wzbogacona o chat’y - możliwość rozpoczęcia rozmowy ze sprzedawcą oraz konsultantami ERLI w przypadku pytań lub wątpliwości do zamówienia. Dodatkowo w apce stale aktualizowane są filtry i wyszukiwarki, aby znajdowanie produktów były intuicyjne i wygodne dla użytkownika. Te innowacje mają na celu dalsze usprawnienie procesu zakupowego i zwiększenie wygody użytkowników.
Zaangażowanie użytkowników
W sierpniu 2024 roku ponad 55% wszystkich transakcji na platformie ERLI zostało zrealizowanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co stanowi wzrost o 11 punktów procentowych w porównaniu do początku roku. Te dane potwierdzają rosnącą rolę aplikacji jako preferowanego kanału zakupowego, co z kolei wskazuje na skuteczność jej funkcjonalności oraz wygody, którą oferuje użytkownikom. Dodatkowo, w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2024 roku prawie trzykrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników aplikacji.
Wysoka ocena w sklepach Google Play i App Store (4,9 w obu sklepach) potwierdza, że aplikacja jest doceniana przez użytkowników za łatwość obsługi, wygodę zakupów oraz korzystne warunki zakupowe.
Plany na przyszłość i dalszy rozwój aplikacji
ERLI nie zwalnia tempa i już planuje dalszy rozwój aplikacji mobilnej. W przyszłości użytkownicy mogą spodziewać się nowych funkcji, takich jak rozszerzenie możliwości płatności mobilnych, w tym ofert ratalnych, a także dalsze usprawnienie funkcji wyszukiwania produktów. Platforma stawia na innowacje, które mają na celu zapewnienie jeszcze bardziej komfortowych i opłacalnych zakupów dla swoich klientów. Co więcej, marketplace planuje przekroczenie progu 3 milionów pobrań już w pierwszym kwartale 2025 roku, a w długoterminowej perspektywie ERLI szacuje, że aplikacja powinna odpowiadać za 70-80% sprzedaży do końca 2025 roku.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.