ERLI świętuje ponad 2 miliony pobrań aplikacji mobilnej!
ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce, przekroczyła próg 2 milionów pobrań swojej aplikacji mobilnej. Ten imponujący wynik to efekt nie tylko rosnącej popularności zakupów online, ale przede wszystkim szeregu funkcjonalności i korzyści wynikających z jej użytkowania. Wymienić tu należy przede wszystkim niższe ceny niż na stronie internetowej oraz spersonalizowane oferty i powiadomienia o nowych promocjach. Aplikacja jest również dopracowana pod kątem doświadczenia użytkownika (UX), oferując intuicyjną wyszukiwarkę produktów, w pełni funkcjonalny koszyk zintegrowany z różnorodnymi metodami dostaw i płatności, a także możliwość zapisywania ulubionych produktów. Apka dostępna jest na rynku od września 2023 roku i notuje systematyczny wzrost popularności, przyciągając coraz większe grono użytkowników. Za jej pośrednictwem realizowanych jest już ponad 55% wszystkich transakcji ERLI.
Aplikacja mobilna ERLI zapewnia intuicyjną obsługę i dostęp do jeszcze korzystniejszych cen niż na stronie internetowej. Sierpniowy wzrost liczby aktywnych użytkowników i osiągnięcie poziomu 2 mln pobrań potwierdza skuteczność strategii platformy, której celem jest oferowanie klientom różnorodnych produktów najwyższej jakości. Dodatkowo, miesięcznie ponad 50% zarejestrowanych użytkowników aktywnie korzysta z aplikacji, co pokazuje, że apka nie tylko przyciąga nowe osoby, ale także buduje ich lojalność, zapewniając regularny dostęp do zawsze niskich cen oraz ekskluzywnych promocji i zniżek dostępnych wyłącznie w apce ERLI.
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było naturalnym krokiem w rozwoju ERLI, który miał na celu uproszczenie procesu zakupowego i zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Przekroczenie 2 milionów pobrań, a także poziom ponad 50% aktywnych użytkowników pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i korzyści, jakie oferujemy. W aplikacji ERLI znajdą nie tylko lepsze ceny, ale również dedykowane promocje i rabaty, które nie są dostępne na stronie internetowej. Wymienić można tutaj regularne mega oferty w sekcji Najtaniej oraz cykliczne rabaty na wybrane kategorie produktowe. Nasi użytkownicy mogą śledzić te oferty na bieżąco m.in. poprzez powiadomienia push - podkreśla Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w ERLI.
Kluczowe funkcje i innowacje aplikacji
Aplikacja mobilna ERLI oferuje użytkownikom szereg funkcjonalności, które ułatwiają proces zakupowy, w tym spersonalizowane rekomendacje, śledzenie zamówień, oraz szybkie metody płatności (w tym tak popularne na polskim rynku płatności BLIK i odroczone płatności PayPo). Klienci aplikacji mają również dostęp do promocji skierowanych wyłącznie do użytkowników mobilnych, mogą otrzymywać spersonalizowane powiadomienia i realizować zamówienia jeszcze szybciej i łatwiej niż przez stronę internetową.
W ostatnich miesiącach aplikacja została wzbogacona o chat’y - możliwość rozpoczęcia rozmowy ze sprzedawcą oraz konsultantami ERLI w przypadku pytań lub wątpliwości do zamówienia. Dodatkowo w apce stale aktualizowane są filtry i wyszukiwarki, aby znajdowanie produktów były intuicyjne i wygodne dla użytkownika. Te innowacje mają na celu dalsze usprawnienie procesu zakupowego i zwiększenie wygody użytkowników.
Zaangażowanie użytkowników
W sierpniu 2024 roku ponad 55% wszystkich transakcji na platformie ERLI zostało zrealizowanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co stanowi wzrost o 11 punktów procentowych w porównaniu do początku roku. Te dane potwierdzają rosnącą rolę aplikacji jako preferowanego kanału zakupowego, co z kolei wskazuje na skuteczność jej funkcjonalności oraz wygody, którą oferuje użytkownikom. Dodatkowo, w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2024 roku prawie trzykrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników aplikacji.
Wysoka ocena w sklepach Google Play i App Store (4,9 w obu sklepach) potwierdza, że aplikacja jest doceniana przez użytkowników za łatwość obsługi, wygodę zakupów oraz korzystne warunki zakupowe.
Plany na przyszłość i dalszy rozwój aplikacji
ERLI nie zwalnia tempa i już planuje dalszy rozwój aplikacji mobilnej. W przyszłości użytkownicy mogą spodziewać się nowych funkcji, takich jak rozszerzenie możliwości płatności mobilnych, w tym ofert ratalnych, a także dalsze usprawnienie funkcji wyszukiwania produktów. Platforma stawia na innowacje, które mają na celu zapewnienie jeszcze bardziej komfortowych i opłacalnych zakupów dla swoich klientów. Co więcej, marketplace planuje przekroczenie progu 3 milionów pobrań już w pierwszym kwartale 2025 roku, a w długoterminowej perspektywie ERLI szacuje, że aplikacja powinna odpowiadać za 70-80% sprzedaży do końca 2025 roku.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.