Komunikaty PR

E-Shopping Group oficjalnym dystrybutorem marki FlashFire na polskim rynku

2024-10-17  |  09:00
Biuro prasowe

E-Shopping Group, notowana na NewConnect firma z branży e-commerce, wraz ze swoim partnerem - spółką Kamaks, dołączyła do grona autoryzowanych przedstawicieli prestiżowej marki FlashFire. Rozszerzenie asortymentu o renomowane urządzenia gamingowe, które cieszą się uznaniem graczy z całego świata, to kolejny krok na drodze do wzmocnienia pozycji rynkowej oraz istotnego wzrostu przychodów. E-Shopping Group kontynuuje negocjacje z nowymi partnerami, realizując strategiczne założenia związane z długoterminowym zwiększaniem wartości spółki dla Akcjonariuszy.

Dzięki podpisanemu 15 października br. porozumieniu, E-Shopping Group S.A. może dystrybuować produkty tajwańskiej marki oraz samodzielnie promować je na polskim rynku. Realizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem wizerunku FlashFire pozwoli spółce na dostosowanie strategii marketingowej do specyfiki rodzimego rynku oraz oczekiwań klientów, a długofalowo pozwoli jej zwiększyć rozpoznawalność markowych produktów gamingowych w Polsce.

FlashFire to brand popularny wśród graczy ceniących wysoką jakość i trwałość urządzeń peryferyjych do gier, m.in. joysticków, kierownic, padów oraz myszek gamingowych. Jej asortyment produktowy jest kompatybilny m.in. z Nintendo Switch, komputerami PC, PS4, PS5 oraz XBOX-em.

- Dołączenie do grona oficjalnych dystrybutorów marki FlashFire w Polsce to dla nas ważny krok w kierunku budowania trwałej przewagi konkurencyjnej w obszarze e-commerce. Nawiązanie tej wspołpracy może diametralnie wpłynąć na nasze wyniki w czwartym kwartale i w całym nadchodzącym roku. Ambitnie podchodzimy do celów związanych ze wzrostem i rozwojem, dlatego zgodnie z naszą strategią sukcesywnie pozyskujemy kolejne współprace i prowadzimy już rozmowy z nowymi partnerami – mówi Maciej Nowak,  Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.

Podpisanie porozumienia dotyczącego dystrybucji produktów marki FlashFire jest następstwem zawarcia w sierpniu br. partnerstwa pomiędzy E-Shopping Group a spółką o ugruntowanej pozycji na rynku azjatyckim – Kamaks. Partner ten posiada wyłączne prawa do zakupu produktów z segmentu wysokomarżowej elektroniki od zagranicznych producentów oraz ich dalszej dystrybucji na rynkach międzynarodowych. W wyniku zawartego partnerstwa E-Shopping Group S.A. uzyskała dostęp do nieosiągalnych wcześniej produktów z obszaru elektroniki i gamingu oraz do nowych rynków zbytu i obiecujących możliwości rozwoju.

- Cieszę się, że wraz ze spółką Kamaks rozpoczynamy dystrybucję produktów marki FlashFire w przededniu największego sezonu sprzedażowego, jakim jest dla nas okres przedświąteczny. Nie zwalniamy jednak tempa i konsekwentnie pracujemy nad wzrostem liczby transakcji o coraz większym wolumenie, korzystając ze wsparcia logistycznego naszego partnera. Jednocześnie koncentrujemy się na zawieraniu nowych partnerstw, ponieważ widzimy w nich potencjał do dalszego rozwoju, który znajdzie bezpośrednie odbicie w wartości budowanej z myślą o naszych Akcjonariuszach – podsumowuje Maciej Nowak.

 

***

 

O Spółce

E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.