E-Shopping Group odnotował wielokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży w Q3 2023
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
E-Shopping Group – notowana na NewConnect spółka e-commerce, dynamicznie rozwija swoją działalność, odnotowując znaczący wzrost przychodów netto ze sprzedaży. Od stycznia do września 2023 roku wyniki te wyniosły 0,7 mln zł. Tylko w III kwartale osiągnięto 66 proc. tej sumy, dzięki czemu okres ten zaprezentował się lepiej niż poprzednie dwa kwartały łącznie. Od lipca do września br. przychody liczyły prawie 0,5 mln zł, co dało wynik wyższy o 154 proc. w porównaniu do II kwartału. Efektywny wzrost skali biznesu E-Shopping Group jest wynikiem skutecznej zmiany profilu działalności i odpowiednio wdrażanej strategii rozwoju. Jednocześnie na dynamikę przychodów wpływa niska baza kosztowa, która pozwala spółce niskim nakładem generować coraz większą sprzedaż oraz docierać do coraz liczniejszej grupy klientów.
- Zgodnie z przyjętą strategią na lata 2023–2026, nasza spółka dokonała istotnej zmiany profilu działalności wiosną tego roku. Okazało się to słusznym oraz przede wszystkim opłacalnym posunięciem. Dzięki temu E-Shopping Group sukcesywnie zwiększa swoje aktywa i przychody ze sprzedaży, a wyniki za III kwartał 2023 roku stanowią tego najlepsze potwierdzenie. W tym czasie udało nam się ponad dwukrotnie zwiększyć przychody ze sprzedaży w porównaniu do II kwartału. Jesteśmy usatysfakcjonowani osiągniętymi wynikami i kontynuujemy naszą efektywną działalność. Już teraz widzimy, że ostatni kwartał powinien być rekordowy. W listopadzie celujemy w przychody niemal równe wynikowi za cały trzeci kwartał, podczas gdy w październiku szacowaliśmy je na poziomie 260 tys. zł. – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group Są oraz jeden z akcjonariuszy firmy.
Wyraźny wzrost przychodów E-Shopping Group jest wynikiem sukcesywnie rosnącego koszyka zakupów, który tylko w III kwartale br. przekroczył próg 5300 zamówień. Jednocześnie spółka konsekwentnie zwiększa portfel klientów, który obecnie liczy ponad 10 tys. osób. Firma spodziewa się, że liczba ta powinna wzrosnąć do poziomu 15 tys. odbiorców do końca bieżącego roku.
E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, meble, artykuły przemysłowe, zabawki. W III kwartale spółka rozszerzyła asortyment, wprowadzając do swojej oferty linię kosmetyków i artykułów medycznych. Przełożyło się to na zwiększenie liczby odwiedzin wśród internautów i zwiększenie koszyka zamówień.
- Ostatnie miesiące to czas wzmożonego rozwoju i pracy, a zbliżająca się końcówka roku zapowiada się równie intensywnie, bowiem okres świąteczny to tzw. peak sezon na rynku e-commerce. Jednakże, ze względu na nasz efektywny wzrost, jestem spokojny i wierzę, że z łatwością osiągniemy postawione sobie cele. – mówi Bartłomiej Denis-Świerszcz, Prezes Zarządu w E-shopping Group S.A. – Aby w pełni wykorzystać potencjał naszej działalności, planujemy kontynuować ekspansję zagraniczną. Aktualnie nasza oferta jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji, a nasz zespół już przygotowuje się do wejścia na rynek rumuński. Oczekujemy, że zwiększenie zasięgu przyczyni się niebawem również do osiągnięcia zadowalającego wyniku netto. – dodaje Bartłomiej Denis-Świerszcz.
Środki na rozwój E-Shopping Group pochodzą między innymi z zakończonej w tym półroczu emisji akcji, w ramach której spółka pozyskała 1,2 mln zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.