Komunikaty PR

E-sportowe emocje ze smakiem

2020-11-20  |  14:00
Biuro prasowe

E-sport budzi wielkie emocje, a zaangażowanie fanów w ten rodzaj rozgrywek to prawdziwy fenomen. Popularność tego typu turniejów jest ogromna, a ich poziom nieustannie rośnie. Sokołów od lat jest mecenasem sportu w wielu kategoriach, a jako firma wychodząca naprzeciw nowym, ważnym trendom angażuje się aktywnie także we wsparcie e-sportu.

ESL Mistrzostwa Polski to najdłużej działający i najbardziej prestiżowy polski cykl rozgrywek e-sportowych. W tegorocznych finałach w CS:GO, najlepsze polskie drużyny będą rywalizować nie tylko o tytuł mistrzowski i nagrody pieniężne, ale także o awanse do ważnych, międzynarodowych turniejów. W tym sezonie wszystkie spotkania są transmitowane z nowego studia, co pozwala na bardziej zaawansowane działania i przekłada się na jeszcze wyższy poziom wrażeń dostarczanych kibicom. Relacje z finału będzie można śledzić na kanale Twitch ESL oraz Polsat Games.

Sokołów, jako partner, włączył się w organizację finału ESL Mistrzostw Polski w CS:GO, dodając jeszcze więcej smaku e-sportowym emocjom, towarzyszącym tym rozgrywkom. Firma jest sponsorem konkursu dla fanów, który będzie zorganizowany na kanale Twitch ESL. Podczas finału będzie promowany asortyment sokołowskich przekąsek – Kabanosy Francuskie, Salami Chips, Mini Snacki Salami, a także przekąski roślinne z linii Z Gruntu Dobre – Vege Snacki. Te produkty idealnie nadają się do „przegryzania” podczas gry – są bardzo pożywne, a przy tym wygodne w konsumpcji. Doskonale odpowiadają zatem potrzebom pasjonatów e-sportu.

Partnerstwo podczas ESL Mistrzostw Polski w CS:GO to kolejne zaangażowanie Sokołowa w e-sport. Ubiegłoroczna obecność na turnieju Games Clash Masters jako sponsora imprezy, spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Już teraz firma planuje dalsze poszerzanie swojej aktywności w tym obszarze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie Biuro prasowe
2024-07-30 | 14:30

Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie

Cosori ogłasza wprowadzenie na polski rynek swojego najnowszego produktu - frytkownicy beztłuszczowej Dual Blaze TwinFry 10 litrów. Z tej okazji, marka nawiązała współpracę z
Przemysł spożywczy Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie
2024-07-30 | 12:00

Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie

Jednym z największych wyzwań współczesnych mleczarni są odbiory mleka, czyli pierwszy i zarazem kluczowy proces, dzięki któremu można rozpocząć produkcję serów.
Przemysł spożywczy Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023
2024-07-29 | 10:00

Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023

Długoterminowy projekt promujący praktyki rolnictwa regeneratywnego w uprawie ziemniaków, potwierdzenie celów klimatycznych przez inicjatywę Science Based Targets oraz opracowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.