Komunikaty PR

ETC Swarzędz otwarte w standardowych godzinachv

2020-05-04  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą galerie handlowe. ETC Swarzędz pozostaje otwarte w standardowych godzinach. Od poniedziałku ponownie działają sklepy z wyłączeniem klubu fitness, biura podróży oraz sali zabaw dla dzieci. Klienci muszą pamiętać o kilku ważnych i obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.

 

W związku ze stanem epidemicznym obowiązującym w naszym kraju i rozporządzeniem Ministra Zdrowia, w życie wprowadzonych zostało wiele restrykcji. W trosce o bezpieczeństwo  Klientów i Pracowników ETC Swarzędz, obowiązują one w całej galerii oraz na parkingu. Od 4 maja pasaż zostaje otwarty a centrum handlowe czynne w standardowych godzinach 10:00 – 21:00 (Supermarket Intermarché czynny w godz. 8:00 – 21:00). W trosce o bezpieczeństwo klientów, obowiązuje zakaz korzystania z zabawek, urządzeń automatycznych dla dzieci i placu zabaw. Nieczynne pozostają biuro podróży oraz klub fitness wraz z salą zabaw dla najmłodszych. W strefie gastronomicznej można zamówić dania na wynos lub z dowozem do domu. Na terenie ETC Swarzędz nie można spożywać posiłków ani zakupionych produktów. Nową zasadą, skierowaną do zmotoryzowanych Klientów, jest parkowanie samochodu na co drugim miejscu. Obowiązkowo należy utrzymywać odległość 2 metrów od drugiej osoby – również w kolejce do kasy.

 

ETC Swarzędz przypomina, że we wszystkich lokalach obowiązuje zasada obecności 1 osoby na 15m². Klienci zobowiązani są również do zasłaniania nosa i ust oraz używania rękawiczek jednorazowych, podczas robienia zakupów. W maseczki ochronne można zaopatrzyć się w Aptece VITA-PHARM – lokal zlokalizowany jest niedaleko Maxi Zoo.

 

Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem).  Klienci powinni pamiętać o regularnym myciu rąk oraz korzystaniu z płynu odkażającego, dostępnego w sklepach i toaletach.

 

ETC Swarzędz podkreśla, że stosuje zalecenia nałożone przez Główny Inspektorat Sanitarny w celu ochrony Klientów i Pracowników przed koronawirusem. Jednocześnie zachęca do korzystania z darmowej aplikacji ProteGo Safe, pomocnej w kontrolowaniu i zapobieganiu rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play oraz w App Store.

 

Wszystkie aktualne informacje m.in. dotyczące funkcjonowania sklepów, dostępne są na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl oraz w mediach społecznościowych - na fanpage’u ETC Swarzędz na Facebooku oraz profilu na Instagramie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.