Komunikaty PR

Everli rozpoczyna partnerską współpracę z siecią hipermarketów bi1

2022-01-20  |  01:00
Biuro prasowe

Platforma zakupowa Everli, która łączy działanie aplikacji i strony internetowej, umożliwia zrobienie zakupów bez wychodzenia z domu, z dowozem pod wskazany adres i na określoną godzinę. Korzysta z niej już ok.10 milionów Polaków w 34 miastach w Polsce. W styczniu Everli poszerza grono partnerów, nawiązując współpracę z siecią sklepów wielkopowierzchniowych bi1.

 

Everli opiera swój model biznesowy na stałej współpracy z największymi sieciami supermarketów i hipermarketów, co oznacza, że jej użytkownicy kupujący online mają dostęp do ponad 10 tys. artykułów spożywczych. Dotychczasowymi partnerami marki w Polsce są  Kaufland, Carrefour, Auchan, SPAR i Pora na Pola, których produkty są dostępne w Everli w cenach identycznych do tych, które są widoczne na półkach. W ofercie znajdują się również produkty ze sklepów Lidl, Biedronka oraz E.Leclerc.

 

Everli jest pierwszą platformą zakupową, która zaczęła realizować w Polsce dostawy artykułów spożywczych także na obszarach o małej lub średniej gęstości zaludnienia. W minionym roku marka rozszerzyła swoją ofertę na mniejsze miasta do 100 tys. mieszkańców. Od stycznia, nowym partnerem Everli w tego typu lokalizacjach zostaje sieć hipermarketów bi1.



Natomiast tym, co wyróżnia sklepy bi1, oprócz szerokiej oferty produktów spożywczych i przemysłowych, jest bogaty asortyment artykułów z segmentu zdrowej żywności (w tym ponad 500 artykułów bio do 5 złotych). Wszystkie sklepy bi1 mają certyfikat rolnictwa ekologicznego – BIO. Klienci sieci mają też możliwość zakupu wypiekanego na miejscu pieczywa bez konserwantów, własnej produkcji kiełbas z naturalnymi przyprawami i świeżo uwędzonych ryb. 

 

Współpraca z platformą oznacza dla bi1, że mieszkańcy Białegostoku, Bielska-Białej, Czeladzi, Rzeszowa i Szczecina mogą zamawiać produkty przez aplikację i stronę internetową z dowozem do domu, tego samego dnia, na określoną godzinę. Zakupy pod wskazany adres dostarcza Szoper, który odpowiedzialny jest także za zrobienie zakupów w sklepie zgodnie z życzeniami klienta.

 

Rozpoczęcie współpracy z bi1 jest przejawem przyjętej przez nas strategii, która oznacza systematyczne zwiększanie obecności w mniejszych miastach. To naturalna konsekwencja naszego rozwoju na polskim rynku. Partnerstwo z bi1 cieszy nas ze względu na dużą ofertę produktów, jaką sieć ma w swojej ofercie. Klienci korzystający z Everli mogą więc wybierać już spośród kilkunastu tysięcy artykułów spożywczych – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland.

 

bi1
Do bi1 należy osiem sklepów wielkopowierzchniowych, zlokalizowanych w Białymstoku, Bielsku-Białej, Czeladzi, Ełku, Legnicy, Rzeszowie, Szczecinie i Wałbrzychu. Właścicielem bi1 jest Grupa Schiever, która posiada silną tradycję handlową -  na rynku francuskim jest obecna od 150 lat, a od 20 lat działa w Polsce. 


Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Z usługi może już skorzystać ponad 10 mln Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.