Komunikaty PR

Evernex Polska: Sebastian Pawlak mianowany VP Sales NECE. Nowa siedziba firmy.

2023-08-24  |  15:30
Biuro prasowe
  • Sebastian Pawlak, Managing Director NCSE Evernex Polska, został mianowany na funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej i Północnej (VP Sales NECE).
  • Polski oddział Evernex ma nową siedzibę, w której zatrudnia już ponad 30 osób.

 

Evernex jest zewnętrznym, niezależnym dostawcą usług serwisowych (TPM) dla IT i centrów danych. Firma oferuje rozwiązania, które minimalizują negatywny wpływ IT na naszą planetę oraz wspiera firmy w osiąganiu celów związanych ze zrównoważonym rozwojem, przy jednoczesnej oszczędności kosztów. Szef polskiego oddziału firmy, Sebastian Pawlak, podkreśla, że firma działa w obszarze 3R – Repair, Reuse, Recycle (Naprawa, Refabrykacja, Recykling).

Sebastian Pawlak jest doświadczonym managerem sprzedaży, który specjalizuje się w branży nowych technologii. Przed Evernexem pracował w największych międzynarodowowych  firmach, m.in. Hewlett Packard i Dell. W styczniu 2022 roku objął stanowisko Managing Director na region NCSE i Polski, a od niedawna pełni także funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej i Północnej (VP Sales for DACH, CEE and Nordics). Odpowiada za wyniki sprzedaży w Polsce, Izraelu, Czechach, Szwecji, Grecji, Serbii, Bośnii i Hercegowinie, Węgrzech, Mołdawii, Macedonii, Litwie, Norwegii, Finlandii, Łotwie, Cyprze, Rumunii, Kosowie, Danii, Słowenii, Albanii, Słowacji, Estonii, Bułgarii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

 – Proponowane przez nas rozwiązania to nie tylko odpowiedzialne podejście do środowiska i ekologii, ale także wymierne, finansowe korzyści dla współpracujących z nami firm.  Dzięki usługom TPM minimalizujemy ślad węglowy - wyjaśnia Sebastian Pawlak – Cieszę się z tego, że jako szef sprzedaży regionu NECE będę miał możliwość upowszechniania takiego podejścia w naszej części świata, na dodatek wprost z naszej nowej, nowoczesnej siedziby – zaprojektowanej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju – dodał.

 

30-osobowy zespół polskiego oddziału firmy, który do tej pory pracował w dwóch warszawskich biurach, połączył swoje siły pod jednym dachem. Na nową lokalizację wybrany został kompleks Poleczki Park, mieszczący się przy ulicy Osmańskiej 12 w Warszawie. W oficjalnym otwarciu nowej siedziby uczestniczył Stanislas Pilot, CEO Evernex.

 W naszej działalności koncentrujemy się na obszarze 3R – Repair, Reuse, Recycle (Naprawa, Refabrykacja, Recykling). Dlatego przy wyborze nowego biura, poza tak oczywistymi sprawami jak jego lokalizacja, koszty utrzymania czy funkcjonalność, braliśmy pod uwagę to, by jego projekt wpisywał się w wartości naszej firmy uwzględniając zasady zrównoważonego rozwoju – podkreślił Sebastian Pawlak.

 

Projekt budynku, wykorzystuje najnowsze technologie w celu zoptymalizowania zużycia energii. Wyposażony jest w inteligentne światła oraz rolety dostosowujące się do warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz, co pozwala maksymalnie wykorzystać naturalne światło do efektywnego oświetlenia przestrzeni biurowej.

Do chłodzenia biura zamiast freonu, używana jest woda lodowa, a wentylatory zasilane energią wiatrową zapewniają chłodzenie, znacznie redukując ślad węglowy biura. Część ścian zbudowano z materiałów pochodzących z rozbiórek innych budynków, co idealnie wpisuje się w jedno z „R” Evernexu – recykling.

Obiekt liczy ponad 500 m2 przestronnej powierzchni biurowej, magazyn o powierzchni 350 m2 oraz dodatkowe 150 m2 podzielone między laboratorium a showroomem, prezentującym sprzęt IT. Kompleks jest świetnie zlokalizowany - znajduje się zaledwie pięć minut od lotniska Chopina na Okęciu, z którego do biura można wygodnie dotrzeć shuttle busem a w okolicy istnieje doskonała baza hotelowa i gastronomiczna.

– Biuro jest zaprojektowane tak, aby zaoferować jak najbardziej przyjazne i inspirujące środowisko dla pracujących w nim ludzi. Jesteśmy świadomi, że firmy, które inwestują w zrównoważone miejsca pracy, mają z tego tytułu wiele korzyści i większe możliwości do przyciągania talentów oraz doświadczonych pracowników. Nie bez znaczenia są także udogodnienia dla naszych partnerów biznesowych. Pół żartem, pół serio - przyznam szczerze, że sam sobie trochę zazdroszczę możliwości pracy w takim miejscu” - podsumował Sebastian Pawlak, VP Sales NECE Evernex.

 

 

Evernex jest globalnym dostawcą usług IT, przedłuża żywotność zasobów i oferuje kompleksową konserwację centrów danych rożnych dostawców. Dzięki temu maksymalizuje wydajność sprzętu i zwrot z inwestycji. Firma jest liderem na rynku usług serwisowych zewnętrznych dostawców o prawdziwie globalnym zasięgu. Działa w ponad 165 krajach w 45 biurach na całym świecie i jest niedościgniona pod względem zrównoważonego rozwoju i opłacalności. Codziennie wysyła jedną tonę metryczną części zamiennych na cały świat, aby utrzymać działanie centrów danych na najwyższym poziomie.

www.evernex.com

LinkedIn

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.