Komunikaty PR

EXPO Real 2024: Polska jako kluczowy rynek nieruchomości w Europie

2024-10-24  |  01:00
Biuro prasowe

Polska staje się coraz ważniejszym punktem na europejskiej mapie rynku nieruchomości. Targi EXPO REAL 2024, skupiające wiodące firmy z branży, podkreśliły znaczenie tego dynamicznie rozwijającego się sektora. Allianz Partners wyróżnił się jako kluczowy partner dla inwestorów oferujący nowoczesne rozwiązania assistance, które pomagają w realizacji długoterminowych strategii rynkowych.

Sektor mieszkaniowy w Polsce dynamicznie się rozwija oferując różnorodne możliwości inwestycyjne, szczególnie w obszarze co-livingu, PRS (ang. Private Rented Sector), mieszkań dla studentów oraz seniorów. Pomimo licznych wyzwań, inwestorzy dostrzegają w naszym kraju potencjał do innowacji oraz zróżnicowane możliwości, które mogą wspierać dalszy rozwój i stabilizację rynku nieruchomości. Poszukują przy tym rozwiązań, które pozwalałyby skrócić czas przygotowania projektów do wynajmu sprzedaży lub franczyzy.

Nowe podejścia w inwestycjach

Zakończone niedawno Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji EXPO REAL 2024 w Monachium potwierdziły, że szybkie wprowadzenie mieszkań na rynek, często już na etapie budowy, stało się kluczowym elementem wielu strategii inwestycyjnych. Dzięki temu inwestorzy mogą szybciej generować przychody, minimalizować ryzyko wahań cen materiałów budowlanych oraz lepiej reagować na zmieniające się warunki rynkowe. Wysoka zmienność regulacji stawia inwestorów w trudnej sytuacji, osłabiając stabilność i przewidywalność inwestycji, co jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji o alokacji kapitału. Takie podejście pozwala również na szybsze wykorzystanie zasobów finansowych, co zwiększa płynność i optymalizuje zwrot z inwestycji.

Wsparcie na każdym etapie

Uczestnicy rynku zgodnie zauważają, że targi EXPO REAL 2024 stały się właściwym miejscem do wymiany pomysłów i poszukiwania nowych partnerstw. Na wydarzeniu obecni byli również przedstawiciele Allianz Partners. Do rozmów inwestorzy przyciągnięci zostali ofertą firmy, czyli wsparciem w zarządzaniu inwestycjami poprzez minimalizowanie niepotrzebnych kosztów i przyspieszanie procesów decyzyjnych, co wpisuje się w aktualne potrzeby branży.

Zrozumienie potrzeb rynku oraz szybkie reagowanie na zmieniające się warunki są kluczowe dla sukcesu w branży nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście oraz doświadczenie pozwalają inwestorom w Polsce na maksymalizację ich zysków i szybkie osiąganie celów inwestycyjnych. Kompleksowe rozwiązania Allianz Partners obejmują przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, wynajmu czy franczyzy, co pozwala inwestorom na maksymalne wykorzystanie potencjału ich projektów. Dodatkowo, w przypadku uszkodzeń w obrębie nieruchomości, firma oferuje szybką i fachową pomoc w odbudowie oraz przywróceniu obiektów do stanu sprzed szkody. Efektywność w trudnych sytuacjach ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia ciągłości wynajmu oraz płynności finansowej inwestycji – mówi Maciej Maryniak, Market Development Manager w Allianz Partners.

Targi EXPO REAL 2024 w Monachium potwierdziły, że Polska jest jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków nieruchomości w Europie. Innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój tego rynku są kluczowe dla przyszłych sukcesów w branży.

 

Więcej informacji na temat Allianz Partners można znaleźć na stronie: www.allianz-partners.com

 

Grupa Allianz Partners: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata

Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 20 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.

 

Zastrzeżenie dotyczące stwierdzeń o charakterze przyszłym:

Niektóre ze stwierdzeń zawartych tutaj mogą dotyczyć oczekiwań związanych z przyszłością i innych stwierdzeń wybiegających w przyszłość, a opartych na obecnej wiedzy i założeniach zarządu, a także mogą zawierać znane i nieznane ryzyka i niewiadome, które mogą spowodować, że faktyczne wyniki, kształt realizacji lub zdarzenia będą się znacząco różnić od wyrażonych w tych stwierdzeniach lub domniemanych na ich podstawie. Oprócz stwierdzeń, których kontekst wskazuje na ich przyszły charakter, słowa „może, będzie, powinien, oczekuje, planuje, zamierza, przewiduje, wierzy, szacuje, przepowiada, potencjalny i kontynuacja” oraz podobne słowa i wyrażenia oznaczają przyszły charakter stwierdzenia. Faktyczne wyniki, kształt realizacji lub zdarzenia mogą się znacząco różnić od wyrażonych w takich stwierdzeniach w szczególności z powodu (i) ogólnej sytuacji ekonomicznej, w szczególności dotyczącej warunków ekonomicznych w zakresie głównej działalności i głównych rynków Allianz Group, (ii) zachowania rynków finansowych, w tym rynków wschodzących, (iii) częstotliwości i dotkliwości szkód objętych ubezpieczeniem, (iv) poziomu i tendencji w zakresie umieralności i patologiczności, (v) poziomu utrzymywania się, (vi) stopnia zaległości kredytowych, (vii) stóp procentowych, (viii) kursu wymiany walut, w tym kurs wymiany EUR – USD, (ix) zmian poziomu konkurencji, (x) zmian w prawie i regulacjach, w tym konwergencji monetarnej oraz Europejskiej Unii Walutowej, (xi) zmian w politykach banków centralnych i/lub rządów państw obcych, (xii) wpływu przejęć, w tym dotyczących kwestii związanych z integracją, (xiii) środków restrukturyzacyjnych oraz (xiv) ogólnych czynników związanych z konkurencyjnością, w każdym przypadku na skalę lokalną, regionalną, ogólnokrajową i globalną. Wystąpienie wielu z tych czynników może być bardziej prawdopodobne lub ich efekt bardziej wyraźny w wyniku działań o charakterze terrorystycznym i ich konsekwencji. Brak konieczności aktualizacji. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizowania zawartych tu informacji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.