EZVIZ najbardziej innowacyjną firmą technologiczną w konkursie
Warszawa, 18 sierpnia 2022 r. – EZVIZ, globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i technologii smart home, został nagrodzony tytułem najbardziej innowacyjnej firmy technologicznej roku w prestiżowym konkursie Stevie International Business Awards 2022. Spośród ponad 3 800 nominacji z 67 krajów i regionów, EZVIZ wyróżnił się innowacyjnym cyklem życia produktu, obejmującym badania i rozwój, a także design, produkcję i praktyczne zastosowanie rozwiązań sprzętowych. Dzięki imponującym możliwościom badawczo-rozwojowym i projektowym, a także kompleksowemu portfolio produktów i usług, producent dociera do milionów użytkowników, którzy mogą cieszyć się wygodnym i inteligentnym domem na co dzień.
Ustanowiona w 2002 roku, międzynarodowa nagroda Stevie Awards przyznawana jest organizacjom oraz profesjonalistom za ich wybitne osiągnięcia i pozytywny wkład w rozwój biznesu. Jednocześnie jest to najważniejszy na świecie program nagród biznesowych, skupiony na innowacjach i różnorodności. Jego zwycięzcy są selekcjonowani na podstawie średnich ocen konkursowego jury, corocznie składającego się z ponad 300 przedstawicieli różnego rodzaju przedsiębiorstw.
Jak uzasadniają sędziowie, zwycięstwo EZVIZ zostało przyznane ze względu na innowacyjność produktów oraz zrównoważone i skoncentrowane na użytkowniku podejście do wprowadzania funkcjonalnych rozwiązań opartych na zaawansowanych technologiach. Dzięki 9-letniemu doświadczeniu na rynku inteligentnych zabezpieczeń domu, postępowi technologicznemu firmy i licznym badaniom konsumentów, EZVIZ umiejętnie odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się popytu rynkowego i trendów branżowych. Jako marka, która słynie z najwyższej klasy kamer bezpieczeństwa domowego, EZVIZ z powodzeniem rozszerzył swoją linię inteligentnych produktów o dzwonki z kamerą, zamki do drzwi, alarmy i czujniki oraz urządzenia czyszczące.
Aby realizować wizję świata połączonego poprzez „smart” rozwiązania i przybliżyć doświadczenie inteligentnego domu, EZVIZ przekłada zaawansowane technologie – w tym sztuczną inteligencję, rozwiązania chmurowe i łączność bezprzewodową – na łatwe w użyciu funkcje, takie jak rozpoznawanie osób i wykrywanie zwierząt domowych, bezpieczne przechowywanie danych czy intuicyjne sterowanie głosowe. Firma konsekwentnie rozbudowuje ekosystem produktów odznaczających się wysoką jakością oraz długim cyklem życia w różnych kategoriach cenowych. Ponadto, realizując cele zrównoważonego rozwoju, EZVIZ rozwija się w zakresie projektowania produktów o niskim zużyciu energii, m.in. kamer ładowanych za pomocą paneli słonecznych.
„Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie potwierdza sukces EZVIZ we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań smart home” - powiedziała Sandra Zheng, globalna dyrektorka marketingu EZVIZ – „Od 2013 roku EZVIZ pracuje nad przeobrażeniem wiedzy w zakresie opracowywania i wdrażania inteligentnych technologii bezpieczeństwa w kompleksowe i przyjazne dla użytkownika rozwiązania domowe. Jest to nasz cel, które stale rozwijamy, aby w ramach „inteligentnego domu” połączyć jeszcze więcej osób."
-------------------------------------------------------------------------------
O nagrodach Stevie Awards
Nagrody Stevie Awards przyznawane są w obrębie ośmiu ścieżek tematycznych: Asia-Pacific Stevie Awards, German Stevie Awards, Middle East & North Africa Stevie Awards, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Stevie Awards for Women in Business, Stevie Awards for Great Employers oraz Stevie Awards for Sales & Customer Service. Konkursy Stevie Awards co roku uzyskują ponad 12 000 zgłoszeń od organizacji z ponad 70 krajów. Wyróżniając różnego rodzaju i wielkości organizacje oraz stojących za nimi ludzi, Stevies nagradza wybitne osiągnięcia na rynku pracy na całym świecie.
O firmie EZVIZ
Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzymy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Jesteśmy obecni w ponad 130 krajach, zaufały nam miliony użytkowników i rodzin.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.