Komunikaty PR

Fabio Capocchi nowym dyrektorem generalnym Motoroli w regionie EMEA

2022-04-11  |  12:00
Biuro prasowe

11 kwietnia 2022 r. - Fabio Capocchi objął stanowisko dyrektora generalnego Mobile Business Group (MBG) w regionie EMEA. Pełniąc tę funkcję, Fabio Capocchi będzie odgrywać kluczową rolę w utrzymaniu wysokiego tempa rozwoju działu EMEA MBG po niezwykle udanym roku finansowym 2021/2022. Dzięki uzyskanym wynikom region EMEA nabrał kluczowego znaczenia dla Motoroli.

Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie działu znajdują się produkty, oprogramowanie oraz usługi: poczynając od komputerów i smartfonów, aż po inteligentne rozwiązania, które mają realny wpływ na poprawę prowadzonych współprac, jak i dotyczą rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR).

„Nadal koncentrujemy się na rozwoju naszego segmentu urządzeń mobilnych w całym regionie. Motorola odnosi kolejne sukcesy, a w ostatnich kwartałach osiągała obiecujące wyniki finansowe. Wciąż jednak poszukujemy sposobów na zwiększenie dynamiki rozwoju” - powiedział Francois Bornibus, Senior Vice President Lenovo & President, Lenovo EMEA. „Jestem przekonany, że pod nowym kierownictwem Fabia Motorola może postawić kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej imponującego rozwoju w całym regionie EMEA”.  

Fabio Capocchi jest następcą Francois LaFlamme, który kierował regionem EMEA Motoroli od września 2019 r. LaFlamme pozostaje w tym dziale i będzie pełnić rolę globalnego dyrektora ds. marketingu i lidera ds. strategii Motoroli.

Fabio Capocchi pracował ostatnio w Hiszpanii, gdzie kierował zespołem ds. produktów i marketingu Lenovo na Półwyspie Iberyjskim. Jego dokonania odegrały decydującą rolę w umocnieniu się firmy na czołowej pozycji w segmencie PC oraz uzyskaniu rekordowego udziału w gałęziach rynku monitorów i tabletów z systemem Android.

Przed rozpoczęciem kariery w Lenovo obejmował różne stanowiska w europejskich oddziałach firm Epson i Asus, w których odpowiadał za rozwój biznesu, zarządzanie produktami oraz sprzedaż i marketing.

„Motorola może poszczycić się ogromnym rozwojem i sukcesami w swojej długiej historii. Na progu nowego roku finansowego marka znajduje się na najlepszej dotychczas drodze do zwiększenia udziału w rynku całego regionu EMEA” - powiedział Fabio. „Jestem przekonany, że możemy jeszcze wzmocnić tę dynamikę rozwoju marki Motorola wraz z moim fantastycznym zespołem i szykować się na wiele ekscytujących nowości”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.