FAIROWN Z NAGRODĄ ASSET FINANCE CONNECT
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Fairown, firma fintech która poprzez pomaganie bankom, markom i sprzedawcom detalicznym w oferowaniu produktów w formie usług, poinformowała o zdobyciu nagrody w kategorii rozwoju produktów subskrypcyjnych w konkursie Asset Finance Connect Summer Awards 2022. Na inauguracyjnym wydarzeniu wyróżniono wybitne osoby i organizacje w 23 kategoriach w zakresie finansowania produktów.
Celem Fairown jest ograniczenie nadmiernej ilości odpadów poprzez przejście na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Dzięki unikalnej platformie płatniczej Fairown, firmy którym na co dzień przyświeca misja dbania o środowisko, mogą oferować swoje produkty w formie miesięcznych subskrypcji i zarządzać cyklem wprowadzania nowych modeli w zrównoważony sposób. Już ponad 50 000 konsumentów korzysta z usług subskrypcyjnych Fairown, a wśród nich wiele wiodących marek i sprzedawców detalicznych, takich jak Apple, STIHL czy Komplett.
Hendrik Roosna, CEO Fairown na wieść o otrzymaniu nagrody powiedział: „To zaszczyt zostać docenionym przez Asset Finance Connect i porównanym do prawdziwych gigantów świata finansowania. Jesteśmy dumni z tej nagrody i szczęśliwi, że możemy pomagać rosnącej liczbie marek, sprzedawców detalicznych i banków w przechodzeniu na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Najbardziej jednak cieszy nas fakt, że w najbliższej przyszłości rozszerzymy nasze usługi subskrypcyjne na nowe obszary w całej Europie”.
Edward Peck, założyciel Asset Finance Connect, skomentował: „Z przyjemnością wręczamy wyróżnienie firmie Fairown za jej inteligentny i przyjazny dla środowiska produkt, który znalazł się na pierwszym miejscu w kategorii ze sporą konkurencją. Nasi sędziowie uznali, że Fairown oferuje wyrazisty i przekonujący model, która wspomaga gospodarkę o obiegu zamkniętym poprzez świadczenie usług subskrypcyjnych i potencjalnie finansowanie aktywów konsumpcyjnych w systemie 'pay-per-use'. Model ten zdążył już dotrzeć do wielu krajów europejskich i wykazuje bardzo silny początkowy wzrost przychodów. To doskonała okazja dla sprzedawców i finansistów poszukujących nowych źródeł przychodów, a w szerszej perspektywie również pełne wsparcie przy przechodzeniu na zrównoważone modele biznesowe”.
Subskrypcja produktu to znacznie więcej niż tylko metoda płatności. W połączeniu z przewidywalnymi cyklami wprowadzania nowych modeli prowadzi ona do zrównoważonej konsumpcji. Ponieważ produkcja jest najbardziej energochłonną fazą w cyklu życia produktu – aż do 95% – model ten pozwala firmom zmniejszyć ich wpływ na środowisko. Wydłużenie cyklu życia produktów o kilka lat oznacza ograniczenie produkcji nowych produktów, a co za tym idzie szkodliwości dla środowiska naturalnego.
CEO Fairown dodał także: „Ta nagroda to uhonorowanie wspólnej misji, kierownictwa i zaangażowania. Pragniemy pomagać markom i sprzedawcom w stawaniu się bardziej ekologicznymi i wspierać konsumentów w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji. Dzięki produktom oferowanym w formie usług, jesteśmy w stanie to osiągnąć – poprzez pozyskiwanie starych produktów i dawanie im nowego życia zmniejszamy nasz negatywny wpływ na środowisko”.
Firma Fairown stworzyła kompletny pakiet oprogramowania i usług do zarządzania całym cyklem życia produktu – od zakupu do wygodnego i zrównoważonego wprowadzania nowych modeli. Wszystkie narzędzia potrzebne markom i sprzedawcom detalicznym są dostępne na innowacyjnej platformie Fairown.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.