Komunikaty PR

Faktoria z Grupy Nest Bank w nowych barwach

2023-08-17  |  12:00
Biuro prasowe

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, odświeża swoją identyfikację wizualną. Zmienił się zarówno logotyp, jak i strona internetowa oraz pozostałe elementy marki – Jesteśmy na rynku już 5 lat, dlatego nadszedł czas na zmianę wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla osobowość i etap rozwoju, na którym obecnie się znajdujemy – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

Nowa tożsamość na mocnych fundamentach 

Nowy logotyp Faktorii jest energetyczny i zdecydowany, a jego design znacząco się wyróżnia. Dynamiczna zieleń i minimalistyczny krój fontu nawiązują do rozwiązań technologicznych, na które stawia firma. Trzy koła symbolizują płynność, skuteczność działań finansowych i rozwijanie innowacyjnych rozwiązań.

- Faktoria to połączenie elastycznego fintechu o silnych fundamentach bankowych z najlepszymi praktykami faktoringowymi. Chcemy zakomunikować rynkowi, że jesteśmy pierwszym spółką z  tak szeroką paletą rozwiązań, które nie tylko przyspieszają, zabezpieczają, ale też odraczają płatności dla polskich firm – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

- Przy tworzeniu nowego znaku Faktorii, nawiązywaliśmy do języka wizualnego Grupy Nest Bank, z której spółka się wywodzi. Font w odświeżonej wersji logotypu Faktorii jest alternatywną wersją fontu wykorzystywanego w identyfikacji banku. Drugim elementem łączącym znak Faktorii i Grupy Nest Bank jest spójna kolorystyka. W projekcie zastosowaliśmy podstawową barwę fioletu, a także dodaliśmy jego uzupełniający, nieco ciemniejszy odcień – mówi Julia Piłasewicz, Project Director w Dragon Rouge.

Faktoring nabiera kolorów

Energy Green

Energia głównego koloru Faktorii jest zamierzona. Z jednej strony zieleń symbolizuje otwartość i zaangażowanie spółki w rozwój swoich klientów. Z drugiej,  fluorescencyjny odcień podkreśla digitalowy i nowoczesny charakter. Widać to szczególnie w najnowszych rozwiązaniach ofertowych Faktorii. Właściciele firm jeszcze szybciej i prościej mogą sięgać po sprawdzone rozwiązania, które pomogą wyróżnić się na rynku i zapewnić im płynność finansową.

- Dla naszych klientów jesteśmy przede wszystkim partnerem, dlatego zdecydowaliśmy się na zieleń, która kojarzy się z czymś przyjaznym, dobrą energią. W końcu w działaniach Faktorii kierujemy się przede wszystkim dobrem przedsiębiorców – dodaje Jerzy Dąbrowski.

Light Violet, Unique Violet

Odcienie fioletu nawiązują do identyfikacji wizualnej Nest Banku.

Confident Graphit

Wyróżniający się na tle pozostałych grafit wnosi równowagę. O ile żywe odcienie odwołują się do kreatywności i ciągłego rozwoju marki, ciemniejsza barwa oddaje jej silny charakter, pewność siebie i profesjonalizm. Co to oznacza w praktyce? Faktoria łączy w sobie świeże spojrzenie na branżę faktoringową z mocnym zapleczem finansowym, dzięki czemu oferuje wysoki poziom usług.

 

O Faktorii:

Faktoria to spółka należąca do Grupy Nest Bank. Oferuje rozwiązania, które przyspieszając, odraczają i zabezpieczają płatności dla małych, średnich i większych firm. Faktoria to zarówno klasyczny faktoring, jak i usługa płatności odroczonych dla firm (spingo). W ofercie ma też nowatorskie rozwiązanie dla użytkowników ERP dostępne poprzez platformę Apfino, należącą do Comarch ERP.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Dywersyfikacja inwestycji – co to jest? Biuro prasowe
2025-08-04 | 11:30

Dywersyfikacja inwestycji – co to jest?

Najprościej tłumacząc, dywersyfikacja inwestycji to zróżnicowanie portfela inwestycyjnego. Może to być dywersyfikacja m.in.: według klasy
Finanse Jak zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki bez BIK?
2025-07-31 | 09:40

Jak zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki bez BIK?

Nie każdy wniosek o pożyczkę bez BIK kończy się akceptacją. Choć taka oferta zakłada pominięcie historii kredytowej w Biurze Informacji Kredytowej, nie oznacza to
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.