Komunikaty PR

Faktoria z Grupy Nest Bank w nowych barwach

2023-08-17  |  12:00
Biuro prasowe

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, odświeża swoją identyfikację wizualną. Zmienił się zarówno logotyp, jak i strona internetowa oraz pozostałe elementy marki – Jesteśmy na rynku już 5 lat, dlatego nadszedł czas na zmianę wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla osobowość i etap rozwoju, na którym obecnie się znajdujemy – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

Nowa tożsamość na mocnych fundamentach 

Nowy logotyp Faktorii jest energetyczny i zdecydowany, a jego design znacząco się wyróżnia. Dynamiczna zieleń i minimalistyczny krój fontu nawiązują do rozwiązań technologicznych, na które stawia firma. Trzy koła symbolizują płynność, skuteczność działań finansowych i rozwijanie innowacyjnych rozwiązań.

- Faktoria to połączenie elastycznego fintechu o silnych fundamentach bankowych z najlepszymi praktykami faktoringowymi. Chcemy zakomunikować rynkowi, że jesteśmy pierwszym spółką z  tak szeroką paletą rozwiązań, które nie tylko przyspieszają, zabezpieczają, ale też odraczają płatności dla polskich firm – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

- Przy tworzeniu nowego znaku Faktorii, nawiązywaliśmy do języka wizualnego Grupy Nest Bank, z której spółka się wywodzi. Font w odświeżonej wersji logotypu Faktorii jest alternatywną wersją fontu wykorzystywanego w identyfikacji banku. Drugim elementem łączącym znak Faktorii i Grupy Nest Bank jest spójna kolorystyka. W projekcie zastosowaliśmy podstawową barwę fioletu, a także dodaliśmy jego uzupełniający, nieco ciemniejszy odcień – mówi Julia Piłasewicz, Project Director w Dragon Rouge.

Faktoring nabiera kolorów

Energy Green

Energia głównego koloru Faktorii jest zamierzona. Z jednej strony zieleń symbolizuje otwartość i zaangażowanie spółki w rozwój swoich klientów. Z drugiej,  fluorescencyjny odcień podkreśla digitalowy i nowoczesny charakter. Widać to szczególnie w najnowszych rozwiązaniach ofertowych Faktorii. Właściciele firm jeszcze szybciej i prościej mogą sięgać po sprawdzone rozwiązania, które pomogą wyróżnić się na rynku i zapewnić im płynność finansową.

- Dla naszych klientów jesteśmy przede wszystkim partnerem, dlatego zdecydowaliśmy się na zieleń, która kojarzy się z czymś przyjaznym, dobrą energią. W końcu w działaniach Faktorii kierujemy się przede wszystkim dobrem przedsiębiorców – dodaje Jerzy Dąbrowski.

Light Violet, Unique Violet

Odcienie fioletu nawiązują do identyfikacji wizualnej Nest Banku.

Confident Graphit

Wyróżniający się na tle pozostałych grafit wnosi równowagę. O ile żywe odcienie odwołują się do kreatywności i ciągłego rozwoju marki, ciemniejsza barwa oddaje jej silny charakter, pewność siebie i profesjonalizm. Co to oznacza w praktyce? Faktoria łączy w sobie świeże spojrzenie na branżę faktoringową z mocnym zapleczem finansowym, dzięki czemu oferuje wysoki poziom usług.

 

O Faktorii:

Faktoria to spółka należąca do Grupy Nest Bank. Oferuje rozwiązania, które przyspieszając, odraczają i zabezpieczają płatności dla małych, średnich i większych firm. Faktoria to zarówno klasyczny faktoring, jak i usługa płatności odroczonych dla firm (spingo). W ofercie ma też nowatorskie rozwiązanie dla użytkowników ERP dostępne poprzez platformę Apfino, należącą do Comarch ERP.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.