Falcon Games zacieśnia współpracę z Ultimate Games
Falcon Games S.A. oraz Ultimate Games S.A. zamierzają kontynuować i zacieśniać współpracę przy projektach wydawniczych i produkcyjnych. Dwie gamingowe spółki podpisały list intencyjny dotyczący woli przystąpienia do negocjacji ws. warunków przyszłej współpracy. Obecnie firmy działają razem m.in. przy grach Psycho Wolf, The Handler of Dragons oraz Abyss.
Jak poinformował w giełdowym komunikacie zarząd Falcon Games S.A., list intencyjny z Ultimate Games S.A. podpisano 30 kwietnia 2020 r.
„Sygnatariusze listu intencyjnego wyrazili wolę przystąpienia do negocjacji w sprawie ustalenia warunków przyszłej współpracy, których efektem ma być realizacja wspólnych projektów wydawniczych oraz produkcyjnych” – czytamy w opublikowanym 4 maja br. komunikacie giełdowym.
Zgodnie z nowym komunikatem, rozpoczęcie rozmów między obiema spółkami to kolejny przejaw ich długofalowej współpracy.
„List intencyjny, który podpisaliśmy z Ultimate Games, to otwarcie drogi do dalszych szczegółowych ustaleń dotyczących różnych projektów. Chodzi zarówno o projekty już realizowane, jak i o wspólne przedsięwzięcia w przyszłości. Ta współpraca dobrze wpisuje się w naszą długofalową strategię oraz cele, jakie zamierzamy osiągnąć” – mówi CEO Falcon Games S.A., Marcin Kostrzewa.
Po ustaleniu szczegółowych założeń dalszej współpracy spółki mają kontynuować działania przy obecnych projektach. Później prowadzone będą najprawdopodobniej również prace nad kolejnymi wspólnymi przedsięwzięciami.
„Współpracujemy z tymi, którzy akceptują nasze warunki i jednocześnie są w stanie zrealizować zgłoszone pomysły. Falcon Games przygotowało kilka preprodukcji na platformę Steam, które prezentują się coraz lepiej. Liczę na to, że i tutaj uda się nam zrobić badania rynku w kilku niszach i znaleźć temat na grę o dużym potencjale” – komentuje CEO Ultimate Games S.A., Mateusz Zawadzki.
Aktualnie Falcon Games S.A. i Ultimate Games S.A. współpracują przy kilku różnych grach. Na liście znajdują się Psycho Wolf, SCRAP, The Handler of Dragons, Abyss, Three Little Bears oraz Hacking World.
Falcon Games S.A. (dawniej EastSideCapital S.A.) rozpoczęło działalność w branży gier komputerowych w kwietniu 2019 r. Strategia spółki zakłada wydawanie, produkcję i dystrybucję wysokomarżowych gier o niskim i średnim budżecie. Spółka jest notowana na rynku NewConnect na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ultimate Games S.A. to producent i wydawca gier na PC, konsole (Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One) oraz urządzenia mobilne (Android oraz iOS). Spółka koncentruje się głównie na symulatorach tworzonych przez własne zespoły deweloperskie, tytułach tworzonych na licencjach oraz rozwoju segmentu gier na konsole. Od lipca 2019 r. spółka jest notowana na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.