Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nowy smak swoich flagowych Paluszków Żerańskich. Słono-Pikantna wersja przekąsek przypadnie do gustu miłośnikom nieco ostrzejszych smaków z charakterem. Tradycyjna słona baza produktu została wzbogacona o pikantną paprykę. Paluszki są już dostępne w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w ofercie e-sklepu Fanex.
Paluszki Żerańskie to jeden z flagowych produktów firmy Fanex – od lat produkowane są z wykorzystaniem tej samej receptury i od lat podbijają podniebienia i serca Polaków. Nowa receptura przekąsek o smaku słono-pikantnym, charakteryzuje się wyrazistym, paprykowym aromatem oraz ciemno-złocistą barwą. Produkt posiada kruchą teksturę, a powierzchnia jest błyszcząca z widocznymi kryształkami soli.
Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa oraz dla klientów detalicznych sklepu internetowego www.sklep.fanex.pl. Przekąski pakowane są w 100g opakowania foliowe z nadrukiem, a w jednym kartonie znajduje się 30 sztuk produktu.
- Wiemy jak wiele osób ceni sobie tradycyjny smak naszych Paluszków Żerańskich. Postanowiliśmy zatem rozszerzyć ofertę i wprowadzić nowy smak dla zwolenników nieco ostrzejszych receptur. Paprykowa wersja to w pewnym sensie naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej Klientów poszukuje bardziej pikantnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem zarówno klientów gastronomicznych, jak i detalicznych – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.
W ofercie Paluszków Żerańskich Fanex, znajdują się jeszcze przekąski słone oraz z dodatkiem maku. Każdy z tych produktów idealnie sprawdzi się np. jako tzw. „czekadełko” w lokalu gastronomicznym. Można podawać je solo, jak również z szeroką gamą sosów Fanex, warzyw pokrojonych w słupki, imprezowych koreczków oraz innych przystawek z którymi się komponują.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?
Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.