Komunikaty PR

Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne

2020-05-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nowy smak swoich flagowych Paluszków Żerańskich. Słono-Pikantna wersja przekąsek przypadnie do gustu miłośnikom nieco ostrzejszych smaków z charakterem. Tradycyjna słona baza produktu została wzbogacona o pikantną paprykę. Paluszki są już dostępne w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w ofercie e-sklepu Fanex.

Paluszki Żerańskie to jeden z flagowych produktów firmy Fanex – od lat produkowane są z wykorzystaniem tej samej receptury i od lat podbijają podniebienia i serca Polaków. Nowa receptura przekąsek o smaku słono-pikantnym, charakteryzuje się wyrazistym, paprykowym aromatem oraz ciemno-złocistą barwą. Produkt posiada kruchą teksturę, a powierzchnia jest błyszcząca z widocznymi kryształkami soli.

Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa oraz dla klientów detalicznych sklepu internetowego www.sklep.fanex.pl. Przekąski pakowane są w 100g opakowania foliowe z nadrukiem, a w jednym kartonie znajduje się 30 sztuk produktu.

- Wiemy jak wiele osób ceni sobie tradycyjny smak naszych Paluszków Żerańskich. Postanowiliśmy zatem rozszerzyć ofertę i wprowadzić nowy smak dla zwolenników nieco ostrzejszych receptur. Paprykowa wersja to w pewnym sensie naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej Klientów poszukuje bardziej pikantnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem zarówno klientów gastronomicznych, jak i detalicznych – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

W ofercie Paluszków Żerańskich Fanex, znajdują się jeszcze przekąski słone oraz z dodatkiem maku. Każdy z tych produktów idealnie sprawdzi się np. jako tzw. „czekadełko” w lokalu gastronomicznym. Można podawać je solo, jak również z szeroką gamą sosów Fanex, warzyw pokrojonych w słupki, imprezowych koreczków oraz innych przystawek z którymi się komponują.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.