Komunikaty PR

Fanex wprowadził zielony Sos Jalapeno

2022-02-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Piękny zielony kolor, pikantny i zarazem wyrazisty smak, a do tego zatopione duże kawałki ostrej i chrupiącej papryki – taki właśnie jest nowy Sos Jalapeno marki Fanex. Debiutujący w ofercie produkt, znajdzie szerokie zastosowanie w kuchni, w szczególności w daniach typu fast-food.

Nowy Sos z Papryczkami Jalapeno, to wyjście polskiego producenta naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz częściej preferują ciekawe, egzotyczne smaki z dużą nutą pikanterii. Produkt skierowany jest do różnego rodzaju konceptów gastronomicznych i całego rynku HoReCa. Jest już także dostępny w internetowej sprzedaży dla klientów detalicznych.

Wypośrodkowana ostrość, starannie dobrane przyprawy i lekko kwaskowy posmak sprawią, że sos z pewnością odnajdzie się w niejednym daniu. Jego gładka, lśniąca i przede wszystkim zwarta konsystencja pozwala, aby sos zawsze pozostawał na swoim miejscu tam, gdzie go zaserwujemy i nie rozwarstwiał się nawet na bardzo gorących potrawach.

Wyczuwalne, duże kawałki ostrej i chrupiącej papryczki jalapeno, to dodatkowy atut nowej kompozycji. Zastosowanie tego sosu Fanex w kuchni, może być bardzo szerokie: począwszy od kanapek serwowanych zarówno na ciepło, jak i na zimno, burgery, wrapy, zapiekanki, ale także jako dip do nachosów, czy też tradycyjnych frytek.

– Nasz nowy Sos Jalapeno to nie tylko zbalansowana ostrość, ale tak jak w przypadku każdego innego wyrobu naszej marki, także bogaty i wyrazisty smak przypraw oraz przyjemny aromat. Na temat wprowadzenia receptury opartej o papryczki Jalapeno, dostawaliśmy wiele zapytań od naszych Klientów, z którymi zawsze jesteśmy w stałym kontakcie. W związku z tym, że zawsze staramy się wsłuchiwać w sugestie naszych Klientów, wprowadzenie tego sosu było naturalną i oczywistą reakcją – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.