Komunikaty PR

Farm Mechanic Simulator w procesie certyfikacji Nintendo

2020-05-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

SimFabric, notowany na NewConnect wydawca i producent gier wideo z grupy PlayWay, poinformował o rozpoczęciu certyfikacji gry Farm Mechanic Simulator na konsolę Nintendo Switch. W procesie powstawania gry spółka odpowiada za portowanie (dostosowanie technologiczne gry do wymagań konkretnej platformy) oraz całościowy proces jej wydanie. Planowo, tytuł trafi do sprzedaży w sklepie Nintendo eShop w czerwcu br. Gra będzie dostępna także w wersji na PlayStation 4 oraz Xbox One. W kwietniu spółka zawarła umowę z międzynarodowym partnerem – Koch Media GmbH na kwotę 8 mln zł. SimFabric rozważa debiut na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie jeszcze w tym roku.

- Farm Mechanic Simulator, pierwszy z pięciu symulatorów przeznaczonych przez nas do portowania na konsole nowej generacji, trafił dziś do certyfikacji Nintendo. Oznacza to, że prace produkcyjne przy projekcie zostały w pełni zakończone. Liczymy, że proces certyfikacji przebiegnie pomyślnie i zgodnie z tym co zakładaliśmy, premiera Farm Mechanic Simulator w wersji na Nintendo Switch, nastąpi w czerwcu br. – informuje Emil Leszczyński, przewodniczący Rady Nadzorczej SimFabric SA.

Farm Mechanic to symulator napraw pojazdów rolniczych, który bazuje na popularnej mechanice gry Car Mechanic Simulator. Od premiery w 2014 roku symulator mechanika samochodowego podbija rynek gamingowy i zdobywa nowych fanów, przynosząc jej twórcom znaczące zyski – Licencję na Farm Mechanic Simulator pozyskaliśmy od naszego głównego akcjonariusza, którym jest PlayWay.  Spółka ta niejednokrotnie udowodniła, że potrafi robić symulatory, które biją rekordy popularności, przez co zyskała miano specjalisty tego gatunku. Wierzymy, że także nasza propozycja zdobędzie zainteresowanie szerokiej grupy odbiorców, m.in. fanów Car Mechanica – mówi Julia Leszczyńska, prezes SimFabric SA.

Jeszcze w tym roku Farm Mechanic Simulator zadebiutuje w wersji na konsole PlayStation 4 oraz  Xbox One. Tytuł został przygotowany z myślą o rynku amerykańskim oraz europejskim.

SimFabric do końca 2020 roku chce mieć w swoim portfolio dziesięć symulatorów na konsole. Dwa z nich, które debiut na Nintendo Switch mają już za sobą, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Chodzi o Farm Expert 2019 oraz Construction Machines Simulator. Obie wersje po sukcesie w dystrybucji cyfrowej doczekały się wersji pudełkowych, wydanych przez zachodnich dystrybutorów w Europie, Australii, Afryce Południowej i Ameryce Północnej.

W kwietniu SimFabric poinformowało o zawarciu znaczącej umowy z globalnym producentem i dystrybutorem gier, filmów i oprogramowania – Koch Media GmbH. W jej ramach zagraniczny partner stał się właścicielem 50 proc. praw autorskich do dwóch gier spółki. Koch Media GmbH zajmie się wydaniem, sprzedażą i marketingiem tych tytułów w wersji na komputery PC oraz konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One. Wartość podpisanej umowy opiewa na kwotę ok. 8 mln zł.

- Umowa z Koch Media to kolejny krok milowy w historii naszej spółki. Realizacja kontraktu pozwala nam znacząco przyspieszyć przejście na główny parkiet GPW w Warszawie, co jest jednym z naszych głównych celów. Niewykluczone, że nastąpi to jeszcze w tym roku. Umowa pozwala nam także przyjąć wcześniej niż zakładaliśmy politykę dywidendową. Liczymy, że będziemy mogli ją ogłosić pod koniec 2021 roku – dodaje Emil Leszczyński.

 

O SimFabric:

SimFabric S.A. powstała w 2016 roku. Spółka prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w portowaniu gier (przerabianie gry z jednej platformy na inną) na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i komputery stacjonarne oraz produkcjach własnych. Głównym założeniem prowadzonej działalności jest portowanie i wydawanie kilku nisko oraz średnio budżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Do tej pory spółka wydała łącznie dziewięć gier na konsole Nintendo Switch, trzy na PlayStation 4 oraz dwie na PC. Najważniejszym dotychczasowym produktem spółki jest gra Farm Expert 2018, która w wersji mobilnej sprzedała się w liczbie ponad 2,5 mln kopii.  W 2016 roku firma otrzymała główną nagrodę ESA (Europejskiej Agencji Kosmicznej) w konkursie na najlepszą aplikację kosmiczną. Od lipca 2019 SimFabric prowadzi oddział odpowiedzialny za działania B+R, którego celem jest stworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży gier komputerowych.

Większościowym akcjonariuszem studia jest Grupa PlayWay. Od kwietnia 2020 roku SimFabric jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.