Farm Mechanic Simulator w procesie certyfikacji Nintendo
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
SimFabric, notowany na NewConnect wydawca i producent gier wideo z grupy PlayWay, poinformował o rozpoczęciu certyfikacji gry Farm Mechanic Simulator na konsolę Nintendo Switch. W procesie powstawania gry spółka odpowiada za portowanie (dostosowanie technologiczne gry do wymagań konkretnej platformy) oraz całościowy proces jej wydanie. Planowo, tytuł trafi do sprzedaży w sklepie Nintendo eShop w czerwcu br. Gra będzie dostępna także w wersji na PlayStation 4 oraz Xbox One. W kwietniu spółka zawarła umowę z międzynarodowym partnerem – Koch Media GmbH na kwotę 8 mln zł. SimFabric rozważa debiut na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie jeszcze w tym roku.
- Farm Mechanic Simulator, pierwszy z pięciu symulatorów przeznaczonych przez nas do portowania na konsole nowej generacji, trafił dziś do certyfikacji Nintendo. Oznacza to, że prace produkcyjne przy projekcie zostały w pełni zakończone. Liczymy, że proces certyfikacji przebiegnie pomyślnie i zgodnie z tym co zakładaliśmy, premiera Farm Mechanic Simulator w wersji na Nintendo Switch, nastąpi w czerwcu br. – informuje Emil Leszczyński, przewodniczący Rady Nadzorczej SimFabric SA.
Farm Mechanic to symulator napraw pojazdów rolniczych, który bazuje na popularnej mechanice gry Car Mechanic Simulator. Od premiery w 2014 roku symulator mechanika samochodowego podbija rynek gamingowy i zdobywa nowych fanów, przynosząc jej twórcom znaczące zyski – Licencję na Farm Mechanic Simulator pozyskaliśmy od naszego głównego akcjonariusza, którym jest PlayWay. Spółka ta niejednokrotnie udowodniła, że potrafi robić symulatory, które biją rekordy popularności, przez co zyskała miano specjalisty tego gatunku. Wierzymy, że także nasza propozycja zdobędzie zainteresowanie szerokiej grupy odbiorców, m.in. fanów Car Mechanica – mówi Julia Leszczyńska, prezes SimFabric SA.
Jeszcze w tym roku Farm Mechanic Simulator zadebiutuje w wersji na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Tytuł został przygotowany z myślą o rynku amerykańskim oraz europejskim.
SimFabric do końca 2020 roku chce mieć w swoim portfolio dziesięć symulatorów na konsole. Dwa z nich, które debiut na Nintendo Switch mają już za sobą, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Chodzi o Farm Expert 2019 oraz Construction Machines Simulator. Obie wersje po sukcesie w dystrybucji cyfrowej doczekały się wersji pudełkowych, wydanych przez zachodnich dystrybutorów w Europie, Australii, Afryce Południowej i Ameryce Północnej.
W kwietniu SimFabric poinformowało o zawarciu znaczącej umowy z globalnym producentem i dystrybutorem gier, filmów i oprogramowania – Koch Media GmbH. W jej ramach zagraniczny partner stał się właścicielem 50 proc. praw autorskich do dwóch gier spółki. Koch Media GmbH zajmie się wydaniem, sprzedażą i marketingiem tych tytułów w wersji na komputery PC oraz konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One. Wartość podpisanej umowy opiewa na kwotę ok. 8 mln zł.
- Umowa z Koch Media to kolejny krok milowy w historii naszej spółki. Realizacja kontraktu pozwala nam znacząco przyspieszyć przejście na główny parkiet GPW w Warszawie, co jest jednym z naszych głównych celów. Niewykluczone, że nastąpi to jeszcze w tym roku. Umowa pozwala nam także przyjąć wcześniej niż zakładaliśmy politykę dywidendową. Liczymy, że będziemy mogli ją ogłosić pod koniec 2021 roku – dodaje Emil Leszczyński.
O SimFabric:
SimFabric S.A. powstała w 2016 roku. Spółka prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w portowaniu gier (przerabianie gry z jednej platformy na inną) na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i komputery stacjonarne oraz produkcjach własnych. Głównym założeniem prowadzonej działalności jest portowanie i wydawanie kilku nisko oraz średnio budżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Do tej pory spółka wydała łącznie dziewięć gier na konsole Nintendo Switch, trzy na PlayStation 4 oraz dwie na PC. Najważniejszym dotychczasowym produktem spółki jest gra Farm Expert 2018, która w wersji mobilnej sprzedała się w liczbie ponad 2,5 mln kopii. W 2016 roku firma otrzymała główną nagrodę ESA (Europejskiej Agencji Kosmicznej) w konkursie na najlepszą aplikację kosmiczną. Od lipca 2019 SimFabric prowadzi oddział odpowiedzialny za działania B+R, którego celem jest stworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży gier komputerowych.
Większościowym akcjonariuszem studia jest Grupa PlayWay. Od kwietnia 2020 roku SimFabric jest notowana na rynku NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.